quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wow, had je die opgeslagen ofzo?
Niks mis mee.quote:
Oh. Okeeee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gewoon een lieve mooie dame is voldoende. Zolang ze maar niet ouder is dan 27 en niet korter is dan 1.65m
Ben je Koerdisch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even op onderzoek uit, kwam toen terecht in je fobo. Heb niks onthouden.
Vier jaar verder, hoe sta je er nu in? Wat zoek je in een vrouw? Weet je überhaupt of ik een vrouw ben?!
Oh dat is ook klein hoor?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben 1.80m. Als dat dwerg is, dan heb je wel een erg wazig beeld van de wereld.
?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet het type Koerd dat bekend is.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet het type Koerd dat bekend is.
1.80 is achterlijk lang?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon achterlijk lang. Dat is wat anders.
Haha. Neen.quote:
Wat wil je eraan doen dan?quote:
Zeg het haar!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij moet ad vrouw. Yallah.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Che_ het volgende:
Ik ben heel slecht in boodschappen, wil van elke product het duurste
Waarom wil je dat? Duur is niet per se beter.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Che_ het volgende:
Ik ben heel slecht in boodschappen, wil van elke product het duurste
GEFELICITEERD MET JE LENGTE!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Koerdische vrouwen uit mijn omgeving zijn sws lang. Net als de mannen. Maar hey, Marokkaanse inferieure DNA eh
Niks.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha. Neen.
[..]
Wat wil je eraan doen dan?
[..]
Zeg het haar!
/care. Koerden hebben geen eigen land.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Koerdische vrouwen uit mijn omgeving zijn sws lang. Net als de mannen. Maar hey, Marokkaanse inferieure DNA eh
Thanks habibi. Verklaart wel gelijk waarom ik geen trouw materiaal kan vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Duur is niet per se beter.
[..]
GEFELICITEERD MET JE LENGTE!
Nou daar mag je trots op zijn, hoor. Ga dan lekker terug.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
/care. Koerden hebben geen eigen land.Marokkanen met hun inferieure DNA wel.
Korte mannen, niks mis mee. Laat gelijk zien dat jij de broek aan hebt in de relatie. Ik zou ervoor tekenen. MAARJA IK BEN ZELF MAAR 1.68 DUS DAT SCHIET NIET ECHT OP.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks habibi. Verklaart wel gelijk waarom ik geen trouw materiaal kan vinden.
Over drie weken inshallah.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou daar mag je trots op zijn, hoor. Ga dan lekker terug.
Maar waar kom je nou oorspronkelijk vandaan? Afghanistan? Nederland? Irak? Somalie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Korte mannen, niks mis mee. Laat gelijk zien dat jij de broek aan hebt in de relatie. Ik zou ervoor tekenen. MAARJA IK BEN ZELF MAAR 1.68 DUS DAT SCHIET NIET ECHT OP.
Mooie lengte.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Korte mannen, niks mis mee. Laat gelijk zien dat jij de broek aan hebt in de relatie. Ik zou ervoor tekenen. MAARJA IK BEN ZELF MAAR 1.68 DUS DAT SCHIET NIET ECHT OP.
Trouwerij voorbereiden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Halo, we gingen trouwen toch en alles. Wat ga je naar Maghreb zomaar. Wat is dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |