Die bovenste zie ik voor het eerst.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt niet. Ik ken jullie versie.![]()
Of jullie hebben recentelijk de onze overgenomen, maar boven is de originele van jullie.
ik had elk willekeurig recept kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:17 schreef Bortecinem het volgende:
Daarom ook dat Irakees Klinkerbotsing MIJN recept gebruikt.
Wat jij eten vnvquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had elk willekeurig recept kunnen gebruikenzoveel verschilt die shit niet van elkander jhoor
Wallah wat zeg je niemand hier kent het.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hoop echt op dit;
[ afbeelding ]
Tuinbonensoep, Irakees brood, ei er boven op. En daar op kruiden als je wilt. Is echt %#$%#$% lekker. Maar niemand hier kent het.
Ja doeiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had elk willekeurig recept kunnen gebruikenzoveel verschilt die shit niet van elkander jhoor
geen ideequote:
amper gehakt eropquote:
Ik eet nu hummus. Hoe Arabisch wil je t hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee
biryani van gisteren probably
[..]
amper gehakt eropik heb recept van borte © aangepast en meer gehakt erin gepleurd
![]()
niks mis met diversiteit hor wow jullie zitten steeds te haten op arab voedsel, wat is met jullie dan wow
Waar gaan we de bruiloft vieren?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, kom laten we het doen. Ben helemaal klaar met deze shit.
Hela. Ik heb eerst even wat dingen die verduidelijkt moeten worden:quote:
Oei, ik weet niet of ik voldoe hoor.quote:Op 11-07-2010 16:03 schreef Mutant01
[..]
Uiteraard heb ik voorkeuren. Liefst lichtgekleurde ogen, tussen de 22 en 24 jaar oud. Hoogopgeleid (HBO+), liefst werkend, ze moet van reizen houden en maximaal 2 kinderen willen. Lengte, ongeveer 1.70 is ideaal, ze hoeft niet al te dun te zijn en een beetje mollig is ook niet erg.
Krijg ik wel een bon? Zo kan ik het een en ander declareren bij de belastingdienst. Btw he..
Vroeger ook in Marokko. Is nu gelukkig veel minder geworden - bijna niet eigenlijk.quote:
Dat was vier jaar geleden he. Maar nice dat je het hebt onthouden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela. Ik heb eerst even wat dingen die verduidelijkt moeten worden:
[..]
Oei, ik weet niet of ik voldoe hoor.
Ik dacht ik ga even op onderzoek uit, kwam toen terecht in je fobo. Heb niks onthouden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was vier jaar geleden he. Maar nice dat je het hebt onthouden.
Max 1.70, dwerg gespot.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was vier jaar geleden he. Maar nice dat je het hebt onthouden.
Wow, had je die opgeslagen ofzo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela. Ik heb eerst even wat dingen die verduidelijkt moeten worden:
[..]
Oei, ik weet niet of ik voldoe hoor.
Gewoon een lieve mooie dame is voldoende. Zolang ze maar niet ouder is dan 27 en niet korter is dan 1.65mquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even op onderzoek uit, kwam toen terecht in je fobo. Heb niks onthouden.
Vier jaar verder, hoe sta je er nu in? Wat zoek je in een vrouw? Weet je überhaupt of ik een vrouw ben?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |