Rare woorden voor iemand constant Turkse shit eet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Negeer die trolls
Zij hebben ook zoiets maar dan met knoflook en yoghurt erbij. Ziet er ook helemaal niet uit.
Jullie eten is echt zo lomp.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik hoop echt op dit;
[ afbeelding ]
Tuinbonensoep, Irakees brood, ei er boven op. En daar op kruiden als je wilt. Is echt %#$%#$% lekker. Maar niemand hier kent het.
Ik ga denk eens pasta maken snelquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Netflix? Recepten opzoeken online en weekmenu's maken?
Is dat zo? Ik eet nauwelijks döner, dat is Turks. Wel eet ik soms bij Turkse restaurants ja, maar het eten is niet specifiek Turks.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rare woorden voor iemand constant Turkse shit eet.
Ok man.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik eet nauwelijks döner, dat is Turks. Wel eet ik soms bij Turkse restaurants ja, maar het eten is niet specifiek Turks.
Arabische lahmacun ziet er ook uit als de onderste hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arabische lahmacun
[ afbeelding ]
Turkse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt niet. Ik ken jullie versie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Arabische lahmacun ziet er ook uit als de onderste hoor.
Sarma, dolma...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik eet nauwelijks döner, dat is Turks. Wel eet ik soms bij Turkse restaurants ja, maar het eten is niet specifiek Turks.
Die Arabische..heb nog nooit zo'n Arabische lahmacun gezienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Arabische lahmacun
[ afbeelding ]
Turkse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Limon erop en aci biber.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ekt he. Salade erin en dan oprollen en smulleeeen.
Ze zijn hier sarma aan het draaien.quote:
Hier nog een Arabischequote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die Arabische..heb nog nooit zo'n Arabische lahmacun gezien
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze zijn hier sarma aan het draaien.Damn, op werk vasten was minder zwaar dan nu, met die etensgeuren hier...
Lijkt wel mislukte pizzaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier nog een Arabische
[ afbeelding ]))
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kwam dit net tegen:
'easy turkish lahmacun'
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()