Het grenst zelfs aan elkaar, wat zeg jijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb je je VMBO diploma al wel gehaald?
Anders ga je even weg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb je je VMBO diploma al wel gehaald?
Moet je aan Che vragen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wie ben jij en vanwaar je agressie?
Waar bepaal ik dat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou, want jij denkt te bepalen wie hier mag posten.
Als je een kafir bent mag je hier niet posten!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou, want jij denkt te bepalen wie hier mag posten.
Kafir crew representz.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Als je een kafir bent mag je hier niet posten!
Zeg gewoon houding en probeer niet slim over te komen in een topic waar driekwart honger heeftquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb jij in dagelijks leven nou ook zo'n attitude eigenlijk?
Ligt eraan. Maar zo over het algemeen niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb jij in dagelijks leven nou ook zo'n attitude eigenlijk?
Gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt eraan. Maar zo over het algemeen niet.
Je treft me op het slechts. Hou me vast en dan ben ik weer superrrrr lief.
Wat de neuk is een kafir ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Als je een kafir bent mag je hier niet posten!
Sherlock?quote:
Mama helpen in de keuken met kokenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
Verveel me en heb geen tv. Iemand tips voor iets leuks waarbij ik mijn huis absoluuttttt niet uit hoef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |