quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moeilijk om te kijken, zo lomp. Zeker ergens richting Gelderland of Limburg
Alles met zo'n G is ergens daar zo ongeveerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoor geen Limburgs accent hoor.
Che is vast geen native Dutchie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik hoor geen Limburgs accent hoor.
Daar ongeveer? Ligt Gelderland en Limburg bij elkaar in de buurt?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alles met zo'n G is ergens daar zo ongeveer
Ja?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Daar ongeveer? Ligt Gelderland en Limburg bij elkaar in de buurt?
Het grenst zelfs aan elkaar, wat zeg jijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb je je VMBO diploma al wel gehaald?
Anders ga je even weg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb je je VMBO diploma al wel gehaald?
Moet je aan Che vragen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wie ben jij en vanwaar je agressie?
Waar bepaal ik dat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou, want jij denkt te bepalen wie hier mag posten.
Als je een kafir bent mag je hier niet posten!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik vraag het aan jou, want jij denkt te bepalen wie hier mag posten.
Kafir crew representz.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Als je een kafir bent mag je hier niet posten!
Zeg gewoon houding en probeer niet slim over te komen in een topic waar driekwart honger heeftquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Heb jij in dagelijks leven nou ook zo'n attitude eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |