quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon achterlijk lang. Dat is wat anders.
Jij moet ad vrouw. Yallah.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Che_ het volgende:
Ik ben heel slecht in boodschappen, wil van elke product het duurste
Waarom wil je dat? Duur is niet per se beter.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Che_ het volgende:
Ik ben heel slecht in boodschappen, wil van elke product het duurste
GEFELICITEERD MET JE LENGTE!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Koerdische vrouwen uit mijn omgeving zijn sws lang. Net als de mannen. Maar hey, Marokkaanse inferieure DNA eh
Niks.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha. Neen.
[..]
Wat wil je eraan doen dan?
[..]
Zeg het haar!
/care. Koerden hebben geen eigen land.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Koerdische vrouwen uit mijn omgeving zijn sws lang. Net als de mannen. Maar hey, Marokkaanse inferieure DNA eh
Thanks habibi. Verklaart wel gelijk waarom ik geen trouw materiaal kan vinden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Duur is niet per se beter.
[..]
GEFELICITEERD MET JE LENGTE!
Nou daar mag je trots op zijn, hoor. Ga dan lekker terug.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
/care. Koerden hebben geen eigen land.Marokkanen met hun inferieure DNA wel.
Korte mannen, niks mis mee. Laat gelijk zien dat jij de broek aan hebt in de relatie. Ik zou ervoor tekenen. MAARJA IK BEN ZELF MAAR 1.68 DUS DAT SCHIET NIET ECHT OP.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Thanks habibi. Verklaart wel gelijk waarom ik geen trouw materiaal kan vinden.
Over drie weken inshallah.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou daar mag je trots op zijn, hoor. Ga dan lekker terug.
Maar waar kom je nou oorspronkelijk vandaan? Afghanistan? Nederland? Irak? Somalie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Korte mannen, niks mis mee. Laat gelijk zien dat jij de broek aan hebt in de relatie. Ik zou ervoor tekenen. MAARJA IK BEN ZELF MAAR 1.68 DUS DAT SCHIET NIET ECHT OP.
Mooie lengte.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Korte mannen, niks mis mee. Laat gelijk zien dat jij de broek aan hebt in de relatie. Ik zou ervoor tekenen. MAARJA IK BEN ZELF MAAR 1.68 DUS DAT SCHIET NIET ECHT OP.
Trouwerij voorbereiden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Halo, we gingen trouwen toch en alles. Wat ga je naar Maghreb zomaar. Wat is dit.
Hey back-off! Ze is van mij ouwe, show me some respect.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooie lengte.
Ik vind kleine vrouwen sexy.
Iehhhhhh ik heb vaak sjans met kleine mannen. Ik vind dat zo eng he als ze me dan verlekkert aankijken in TR. Ah bah bah bah. Dan wil ik ze plat op hun hoofd slaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik hoef haar niet. Wil alleen Koerdische schoonheden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey back-off! Ze is van mij ouwe, show me some respect.
Het staat heel duidelijk in dit topic zelfs.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar waar kom je nou oorspronkelijk vandaan? Afghanistan? Nederland? Irak? Somalie?
Haha. Als ze maar in proportie zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooie lengte.
Ik vind kleine vrouwen sexy.
Ik wil 8 kamelen en 2 baby-kamelen. En een schatkist vol met goud.quote:
Je moet zelf respect tonen joh. Hoe weet je dat ik niet al uitgehuwelijkt ben, of zelfs getrouwd?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey back-off! Ze is van mij ouwe, show me some respect.
Echt? Oh.. ja dan hoef ik het ook niet te proberen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoef haar niet. Wil alleen Koerdische schoonheden.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iehhhhhh ik heb vaak sjans met kleine mannen. Ik vind dat zo eng he als ze me dan verlekkert aankijken in TR. Ah bah bah bah. Dan wil ik ze plat op hun hoofd slaan
Ik ben klein beetje kleiner.quote:
Nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent zelf een lastige troela.
Probeer eens maar een Irakese/Arabische dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik had elk willekeurig recept kunnen gebruikenzoveel verschilt die shit niet van elkander jhoor
Oh.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echt? Oh.. ja dan hoef ik het ook niet te proberen.
Die zijn wel leuk. En lang tenminste.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent stom.
Je valt alleen op Koerden.
Helemaal niet. WOw, wat waar komt dit vandaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij bent stom.
Je valt alleen op Koerden.
Dastgosh Gyan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk. En lang tenminste.
Mrstylo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Helemaal niet. WOw, wat waar komt dit vandaan.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whateverrrrrr. Ik kan niet eens Koerdisch praten.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whateverrrrrr. Ik kan niet eens Koerdisch praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |