Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
koeienmelk kan best agressief zijn voor menselijk lichaam.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:32 schreef Bortecinem het volgende:
mjah eieren worden ook gebroed om er kuikentjes in te laten groeien, maar toch eten we ze.
Voor sommige mensen wel ja. Maar het overgrote deel van de bevolking kan er gerust tegen. Zelfs al kunnen ze het niet altijd goed verteren en zijn ze lactose intolerant (zoals ik bv).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
koeienmelk kan best agressief zijn voor menselijk lichaam.
http://missnatural.nl/vijf-redenen-waarom-melk-ongezond-is/quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor sommige mensen wel ja. Maar het overgrote deel van de bevolking kan er gerust tegen. Zelfs al kunnen ze het niet altijd goed verteren en zijn ze lactose intolerant (zoals ik bv).
tja ik kan zo weer een bron vinden wat het tegendeel beweerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
http://missnatural.nl/vijf-redenen-waarom-melk-ongezond-is/
Ja ik kan er ook niet tegen.
Maar het is toch prima te vervangen door 'gezondere' varianten zoals amandelmelk/kokosmelk/rijstemelk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
tja ik kan zo weer een bron vinden wat het tegendeel beweerd.
Maar ik weet het niet man, mensen gebruiken te lang melk om opeens te kunnen beweren dat het slecht voor ons is.
Nou ik zou jou wel eens cheesecake willen zien maken met die producten.. Of zelfs chocolademelk. Die dingen zijn te waterig daarvoor. Maar anyway, melk op zich is best wel prima te vervangen ja. Maar om eerlijk te zijn zou ik absoluut niet zonder zuivelproducten kunnen. No more cheesecake, no more tiramisu, no more ALLES.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maar het is toch prima te vervangen door 'gezondere' varianten zoals amandelmelk/kokosmelk/rijstemelk.
chocolademelk heb ik geprobeerd. HEEL lekker. Van de rest weet ik het niet, ik ben niet echt van de cheesecake en tiramisu.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou ik zou jou wel eens cheesecake willen zien maken met die producten.. Of zelfs chocolademelk. Die dingen zijn te waterig daarvoor. Maar anyway, melk op zich is best wel prima te vervangen ja. Maar om eerlijk te zijn zou ik absoluut niet zonder zuivelproducten kunnen. No more cheesecake, no more tiramisu, no more ALLES.
Echt niet.
Same here...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:09 schreef ntm het volgende:
Ik zit zooo snel vol met iftar. En net heb ik kommetje muesli en glaasje jus d'orange op. Ging net tanden poetsen en moest ineens kotsen omdat ik blijkbaar zo vol zat pfff
This diarrhea... is happening againquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:18 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, mag ik je wat gênants vragen over havermout
Ehmmm oke?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:18 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, mag ik je wat gênants vragen over havermout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |