Net zoals de makers van de Hyundai Goooooooaaaaaaaaaaaaaaaalllll....een langzame pijnlijke dood.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De bedenkers van deze reclame verdienen het te sterven
Vreselijk slechte en irritante reclame.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:15 schreef Uccie het volgende:
Ik ben erg blij, dat ik niet weet wat dat voor reclame ismaar het klinkt niet als een topshow.
Ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vreselijk slechte en irritante reclame.
Als ik TV zit te kijken krijg ik ook regelmatig de vraag of ik last heb van vaginale schimmel.. Dan zeg ik altijd NEE!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.
Sowieso zijn al die reclames voor zelfzorgmiddelen vreselijk slecht.
Hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:11 schreef timmmmm het volgende:
Hoi zeg je maar tegen je moeder godverdomme. Met je hoofd
Ik ben dik en lelijk, dus ik snap dat je ons door de war haalt. Maar ik ben niet, ik herhaal ik ben niet je moederquote:
Ik dacht dat jij iedereen z'n moeder was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben dik en lelijk, dus ik snap dat je ons door de war haalt. Maar ik ben niet, ik herhaal ik ben niet je moeder
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:57 schreef Karina het volgende:
Bleh ik word helemaal depri van dat warme weerIk ga in het donker zitten met de gordijnen dicht tot het weer koel is.
Je kledingkeuze van vandaag was geen succes?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef Uccie het volgende:
Gelukkig hebben ze mij in de kelder van een ministerie gestopt
Jawel hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kledingkeuze van vandaag was geen succes?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef Uccie het volgende:
Eentje in de stadquote:
Nou zeg...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef Uccie het volgende:
Heb nog wel een raam...dat uitkijkt op een betonnen muurquote:
Dat maakt het iets minder eng. Maar nog steeds eng.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb nog wel een raam...dat uitkijkt op een betonnen muur
Verder heb ik uit betrouwbare bron dat ik om 17u ook gewoon weer weg mag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat maakt het iets minder eng. Maar nog steeds eng.
Dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verder heb ik uit betrouwbare bron dat ik om 17u ook gewoon weer weg mag.
Is vor de rest van Amsterdam ook wel fijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:57 schreef Karina het volgende:
Ik ga in het donker zitten met de gordijnen dicht
Ik weet niet wat hier staat hoor, wat betekent vor?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is vor de rest van Amsterdam ook wel fijn
quote:
Als het ministerie van financiën is, ga ik me helemaal rot lachenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb nog wel een raam...dat uitkijkt op een betonnen muur
Daar stinkt het een beetje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Maron het volgende:
[..]
Ach ja..een beetje happiness in Kingstown zijn hol moet ook kunnen..toch..?
Klap maar mee..![]()
U2 Webschip..;)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Want dan stinkt het nog harder.
Welterusten.
Klopt, vooral mensen uit Limburg en Friesland.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:09 schreef Fylax het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben nieuw hier
Er is mij verteld dat jullie een hekel hebben aan buitenlanders?
Maar ook buiten buitenlanders?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, vooral mensen uit Limburg en Friesland.
Zie jij dit topic als 1 groot collectief?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:29 schreef Fylax het volgende:
Maar hebben jullie ook een hekel aan bijvoorbeeld Hongaren, Turken enzo
Niets.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:36 schreef Fylax het volgende:
Maar hebben jullie nou wel of niet iets tegen bijvoorbeeld turken of hongaren?
Alle Hongaren terug naar Istanboel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:36 schreef Fylax het volgende:
Maar hebben jullie nou wel of niet iets tegen bijvoorbeeld turken of hongaren?
Ik zie het...ach zo'n verstandelijk beperkt jochie is best aandoenlijk, misschien kunnen we wat zelfgemaakte asbakjes van hem kopen.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie het...ach zo'n verstandelijk beperkt jochie is best aandoenlijk, misschien kunnen we wat zelfgemaakte asbakjes van hem kopen.
Ik verveel me een beetje, moet nog wel mijn keuken opruimen maar ik heb geen zin.quote:
Het is ook vervelend, al dat voetbal sfeer overal. Blij als dat weer achter de rug is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verveel me een beetje, moet nog wel mijn keuken opruimen maar ik heb geen zin.
En ik weet niet wat ik vanavond moet eten.
Het is ook zo raar weer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is ook vervelend, al dat voetbal sfeer overal. Blij als dat weer achter de rug is.
Ik was 20 minuten in de supermarkt, en blijkbaar heeft het toen precies even geregend. Mijn ouders wonen 3km verderop en die hadden niets gezienquote:
Het weer is wel heel plaatselijk inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was 20 minuten in de supermarkt, en blijkbaar heeft het toen precies even geregend. Mijn ouders wonen 3km verderop en die hadden niets gezien
Daarom ben ik nu hier.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh wel goed hoor. Je kan toch gewoon wat anders doen dan voetbal kijken?
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:51 schreef Specularium het volgende:
HAHAHAHA, lekker voor Webpener.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ken nog zo iemandquote:Op zondag 6 juli 2014 10:44 schreef Uccie het volgende:
[..]die is blijkbaar ouder dan hij eruit ziet.
Geld en ze zal een golddigger zijnquote:Op zondag 6 juli 2014 12:38 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijgt die lelijke ouwe vent het voor elkaar om 1 zo een knappe vriendin te hebben laat staan 2
Dit is de intellectuele sectie van FOK! waar men mensen kent waar het normale volk nog nooit van gehoord heeft.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:34 schreef Maron het volgende:
[..]
Hoi....Wie..? Johan Derksen..ehh laat maar..heb mijn leesbril buiten laten liggen..
Gijp had wat vervelende dingen over Derksen gezegd in de Trouw en Derksen heeft daarna een (uitgelekte) column geschreven waar hij helemaal gehakt maakt van Gijp (onder spoiler, eerste 2 alinea's kun je overslaan.)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gijp had wat vervelende dingen over Derksen gezegd in de Trouw en Derksen heeft daarna een (uitgelekte) column geschreven waar hij helemaal gehakt maakt van Gijp (onder spoiler, eerste 2 alinea's kun je overslaan.)
Nu genante TV die ze geen televizierring op zal leveren....Thanks, nogal afgefakkeld inderdaad en kijk je wel anders naar VISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou hier ook wel van. Net zomergasten met Micha Wertheim.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:13 schreef Specularium het volgende:
Heerlijk ongemakkelijk sfeertje.
Topshow.
Druk weekje achter de rug. Heb de leukste FOK!ster gemeet.quote:
zo'n heel klein schaartje voor je nagelsdan zekerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar hebben Njvelin en Uccie hard liggen scharen.
Heb je een nieuwe kat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Opbokken met je hoi.
Ga een kat neuken.
Hij heeft wel een prachtig lichaam.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:36 schreef Webschip het volgende:
Zlatan, ik snap niet dat vrouwen die leuk vinden.
Ik ook niet. Zo mn kat er nog vanaf trappen. Of ze moet haar nagels goed diep in hem zetten en krabben. Dan niet.quote:
Jij bent ook geen vrouw he? Of ik heb gewoon rare smaak, kan ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:36 schreef Webschip het volgende:
Zlatan, ik snap niet dat vrouwen die leuk vinden.
Ik zat echt vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:11 schreef Specularium het volgende:
Nu het over grote neuzen gaat.
Duitsland 1-0.
Voorschrift zou ik er gewoon op laten zittenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zo mn kat er nog vanaf trappen. Of ze moet haar nagels goed diep in hem zetten en krabben. Dan niet.
2-0 nu alquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:11 schreef Specularium het volgende:
Nu het over grote neuzen gaat.
Duitsland 1-0.
Duitsland eet Brazilie op!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurt daarEcht niet normaal.
Diego vindt dit een leuke grap.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef sp3c het volgende:
ik hoop dat de Belgische bondscoach zijn kladblokje bij de hand heeft
* bal moet in de goal
Arts geweest?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:37 schreef Webschip het volgende:
Ik had al hoi gezegd. Dat doe ik nu niet weer.
Ik ben even "arts" geweest.
Arts geweest? Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:37 schreef Webschip het volgende:
Ik had al hoi gezegd. Dat doe ik nu niet weer.
Ik ben even "arts" geweest.
https://twitter.com/search?f=realtime&q=matchfixing&src=typdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat er gebeurt daarEcht niet normaal.
Hele goeie fix danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?f=realtime&q=matchfixing&src=typd
Ik zie het nu ja. Xanax heb ik vroeger ook gebruikt, Risperdal gebruik ik nog steeds. Dat is mijn "anti boos wordt pilletje".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Over medicijnen verteld in een nieuwstopic.
Ik vraag me af wat er gebeurt als iemand zijn poes daarmee voert.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja. Xanax heb ik vroeger ook gebruikt, Risperdal gebruik ik nog steeds. Dat is mijn "anti boos wordt pilletje".
Ik gok op een hartstilstand of leverfalen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurt als iemand zijn poes daarmee voert.
Het lijkt me voor zo'n beestje ook niet zo gezond, nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik gok op een hartstilstand of leverfalen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?f=realtime&q=matchfixing&src=typd
Mijn poes leeft nog hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind het wel relevant als je poes blijft leven hoor.
Het is natuurlijk sowieso plezierig als je poes blijft leven. Welke poes dan ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn poes leeft nog hoor.
Geen idee waar dit over gaat trouwens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach man neem een mars.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:50 schreef sp3c het volgende:
snickers met nootjes is als een kaassoufle met kaas
corrie
vbl
Een mars is dus een soort eunuch.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:52 schreef sp3c het volgende:
een mars is een snickers zonder nootjes
think about it
zo hey doe maar duur zeg he poepoequote:
Oh komt daarna wel weer een andere gok ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks heeft Yoki weer een nieuwe sig.
quote:
DAT GOK IK OOK HOOR MENSON!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh komt daarna wel weer een andere gok ik
Dinsdag groot feest in Amsterdam..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het eens eindelijk volgende week.
Lijkt me wel relaxed, werken bij de NOS.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
NOS schakelt te laat, wat een enorme paupers werken daar ook.
Als er iets is wmb direct van het scherm geveegd mag worden, dan is het de NOS wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
NOS schakelt te laat, wat een enorme paupers werken daar ook.
die van mij is niet zo groot als die van Zlatanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
die van mij is niet zo groot als die van ZlatanNou met die neus kan hij vast hele goeie dingen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest is zeker ook niet zo groot bij jou he?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou met die neus kan hij vast hele goeie dingen doen
Niezen met heel veel snot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Er zal ongetwijfeld iets zinken. Corrie gooit gewoon 50 cent op een woonboot en gaat er op stampen.quote:
Hahahaha sp3c heeft een kleintje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:04 schreef sp3c het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHACORRIEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAcorrie
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hahahaha sp3c heeft een kleintje.Wat is een kleintje neus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is een grote bedrijfsgod. Dus dan kan makkelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zal wel druk zijn, of met verkansie ofzo.
Hij heeft geen w222 hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij is een grote bedrijfsgod. Dus dan kan makkelijk.
Die is gewoon leuke gozers aan het hosselen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die zal wel druk zijn, of met verkansie ofzo.
Misschien is ie wel naar Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is gewoon leuke gozers aan het hosselen.
Als hij die zou hebben dan heeft hij vast nog geen eigen woning. Het valt dus allemaal best nog wel mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:11 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar wellicht heeft hij zijn CLA intussen.
Een CLA is wel een leuk ding.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als hij die zou hebben dan heeft hij vast nog geen eigen woning. Het valt dus allemaal best nog wel mee.
Grootste vernedering ooit in een WK.quote:
Als het zondag maar goed gaat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Grootste vernedering ooit in een WK.
Dan is dit nog wel de halve finale
Kan me niet herinneren dat een halve finale ooit zo lachwekkend was.
Dit is legendarisch, gaat nog jaren over gesproken worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef anonymoussie het volgende:
9-0 zou mooi zijn
Maar echt wat een schande zeg deze!!
Yep. Brazilie heeft niet eens 1 doelpunt. Die gaat ook niet komen lijkt me.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is legendarisch, gaat nog jaren over gesproken worden.
Wedden dat je zondag gewoon gaat kijken he?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef sp3c het volgende:
nou euh ... die troostfinale is ook leuk
en op zondag
hier heb ik echt geen zin in![]()
![]()
Dus dit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Specularium het volgende:
Eerst morgen winnen.
Dat gaat een gigantische schoppartij worden.
kogels zometeenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:44 schreef anonymoussie het volgende:
Wat zal er door Scolari zijn hoofd heen gaan?
Je lijkt zelf wel een Belg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:47 schreef Specularium het volgende:
Kutbrazilianen,.
Lijken wel Belgen.
Corrie,.
Als wij maar niet voor de troostprijs moeten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:54 schreef Specularium het volgende:
Brazilie moet nog voor de troostprijs,.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:50 schreef anonymoussie het volgende:
Nou dit was wel een historische, lachwekkende en bizarre halve finale!
Dat zit er dik in.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:30 schreef Webschip het volgende:
Ik denk dat er vanavond voetbal op tv is.
[x] Dit vind ik leuk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoorde net nog een leuken garp op de radio hier:
een hollander en een duitser komen elkaar tegen in een bar. Zegt de hollander tegen de duitser: wij spelen vanavond tegen argentinie. Zegt de duitser: hé dat is toevallig, wij zondag ook!
Not funnyquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoorde net nog een leuken garp op de radio hier:
een hollander en een duitser komen elkaar tegen in een bar. Zegt de hollander tegen de duitser: wij spelen vanavond tegen argentinie. Zegt de duitser: hé dat is toevallig, wij zondag ook!
Het doet mij helemaal niksquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef YokiKater het volgende:
Godse WK stress... en ik hou niet eens van voetjebal...
Prijs uzelf gelukkig..quote:
Ik ga zeker niet kijken, puur omdat het mij echt niet interesseert. Ik vind het een achterlijke , agressieve sport. Ik erger me alleen al dood aan die kwallen van spelers die bovendien zwaar over het paard zijn getild.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Prijs uzelf gelukkig..
Ik ga vanavond niet kijken denk ik.. dat trek ik niet, is niet goed voor mijn bloeddruk. Ik hoor en merk het allemaal wel.
Ik zou er ook geen traan om laten als we vanavond verliezen of wanneer we zondag geen wereldkampioen worden, maar ik gun het iedereen het kampioenschap wel want ik denk dat mensen zo'n stuk positiviteit wel kunnen gebruiken.
Maar voel je dan ook helemaal niets van de saamhorigheid? Dat "wij" gevoel..?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga zeker niet kijken, puur omdat het mij echt niet interesseert. Ik vind het een achterlijke , agressieve sport. Ik erger me alleen al dood aan die kwallen van spelers die bovendien zwaar over het paard zijn getild.
Ik kijk of ik iets leuks op YouTube kan vinden
Ik heb dat wij gevoel niet. Als het 'wij' gevoel alleen maar met een voetbalwedstrijd naar bovenkomt, dan vind ik dat eigenlijk best raarquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar voel je dan ook helemaal niets van de saamhorigheid? Dat "wij" gevoel..?
Ik voel dat namelijk wel en ik vind het ook mooi.. Ik zou het wel fijn vinden als iedereen volgende week helemaal gelukkig is en er een groot feest komt e.d.
Daar heb je wel een punt, dat is inderdaad ook raar. Bij de Olympische Spelen zie je het ook wel maar dan in veel mindere mate.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb dat wij gevoel niet. Als het 'wij' gevoel alleen maar met een voetbalwedstrijd naar bovenkomt, dan vind ik dat eigenlijk best raar
Dat valt me ook op, wat dat is, ik weet dat niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, dat is inderdaad ook raar. Bij de Olympische Spelen zie je het ook wel maar dan in veel mindere mate.
Voetjebal leeft gewoon bij veel meer mensen. Er zijn ook heel veel mensen die normaal niet zo om voetbal geven maar wel wanneer Oranje speelt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:12 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat valt me ook op, wat dat is, ik weet dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |