Ik ken nog zo iemandquote:Op zondag 6 juli 2014 10:44 schreef Uccie het volgende:
[..]die is blijkbaar ouder dan hij eruit ziet.
Geld en ze zal een golddigger zijnquote:Op zondag 6 juli 2014 12:38 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijgt die lelijke ouwe vent het voor elkaar om 1 zo een knappe vriendin te hebben laat staan 2
Dit is de intellectuele sectie van FOK! waar men mensen kent waar het normale volk nog nooit van gehoord heeft.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:34 schreef Maron het volgende:
[..]
Hoi....Wie..? Johan Derksen..ehh laat maar..heb mijn leesbril buiten laten liggen..
Gijp had wat vervelende dingen over Derksen gezegd in de Trouw en Derksen heeft daarna een (uitgelekte) column geschreven waar hij helemaal gehakt maakt van Gijp (onder spoiler, eerste 2 alinea's kun je overslaan.)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gijp had wat vervelende dingen over Derksen gezegd in de Trouw en Derksen heeft daarna een (uitgelekte) column geschreven waar hij helemaal gehakt maakt van Gijp (onder spoiler, eerste 2 alinea's kun je overslaan.)
Nu genante TV die ze geen televizierring op zal leveren....Thanks, nogal afgefakkeld inderdaad en kijk je wel anders naar VISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hou hier ook wel van. Net zomergasten met Micha Wertheim.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:13 schreef Specularium het volgende:
Heerlijk ongemakkelijk sfeertje.
Topshow.
Druk weekje achter de rug. Heb de leukste FOK!ster gemeet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |