Daar stinkt het een beetje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Maron het volgende:
[..]
Ach ja..een beetje happiness in Kingstown zijn hol moet ook kunnen..toch..?
Klap maar mee..![]()
U2 Webschip..;)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Want dan stinkt het nog harder.
Welterusten.
Klopt, vooral mensen uit Limburg en Friesland.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:09 schreef Fylax het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben nieuw hier
Er is mij verteld dat jullie een hekel hebben aan buitenlanders?
Maar ook buiten buitenlanders?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, vooral mensen uit Limburg en Friesland.
Zie jij dit topic als 1 groot collectief?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:29 schreef Fylax het volgende:
Maar hebben jullie ook een hekel aan bijvoorbeeld Hongaren, Turken enzo
Niets.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:36 schreef Fylax het volgende:
Maar hebben jullie nou wel of niet iets tegen bijvoorbeeld turken of hongaren?
Alle Hongaren terug naar Istanboel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:36 schreef Fylax het volgende:
Maar hebben jullie nou wel of niet iets tegen bijvoorbeeld turken of hongaren?
Ik zie het...ach zo'n verstandelijk beperkt jochie is best aandoenlijk, misschien kunnen we wat zelfgemaakte asbakjes van hem kopen.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie het...ach zo'n verstandelijk beperkt jochie is best aandoenlijk, misschien kunnen we wat zelfgemaakte asbakjes van hem kopen.
Ik verveel me een beetje, moet nog wel mijn keuken opruimen maar ik heb geen zin.quote:
Het is ook vervelend, al dat voetbal sfeer overal. Blij als dat weer achter de rug is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik verveel me een beetje, moet nog wel mijn keuken opruimen maar ik heb geen zin.
En ik weet niet wat ik vanavond moet eten.
Het is ook zo raar weer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:00 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is ook vervelend, al dat voetbal sfeer overal. Blij als dat weer achter de rug is.
Ik was 20 minuten in de supermarkt, en blijkbaar heeft het toen precies even geregend. Mijn ouders wonen 3km verderop en die hadden niets gezienquote:
Het weer is wel heel plaatselijk inderdaad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was 20 minuten in de supermarkt, en blijkbaar heeft het toen precies even geregend. Mijn ouders wonen 3km verderop en die hadden niets gezien
Daarom ben ik nu hier.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh wel goed hoor. Je kan toch gewoon wat anders doen dan voetbal kijken?
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:51 schreef Specularium het volgende:
HAHAHAHA, lekker voor Webpener.
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |