Net zoals de makers van de Hyundai Goooooooaaaaaaaaaaaaaaaalllll....een langzame pijnlijke dood.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De bedenkers van deze reclame verdienen het te sterven
Vreselijk slechte en irritante reclame.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:15 schreef Uccie het volgende:
Ik ben erg blij, dat ik niet weet wat dat voor reclame ismaar het klinkt niet als een topshow.
Ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vreselijk slechte en irritante reclame.
Als ik TV zit te kijken krijg ik ook regelmatig de vraag of ik last heb van vaginale schimmel.. Dan zeg ik altijd NEE!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord.
Sowieso zijn al die reclames voor zelfzorgmiddelen vreselijk slecht.
Hoiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:11 schreef timmmmm het volgende:
Hoi zeg je maar tegen je moeder godverdomme. Met je hoofd
Ik ben dik en lelijk, dus ik snap dat je ons door de war haalt. Maar ik ben niet, ik herhaal ik ben niet je moederquote:
Ik dacht dat jij iedereen z'n moeder was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben dik en lelijk, dus ik snap dat je ons door de war haalt. Maar ik ben niet, ik herhaal ik ben niet je moeder
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:57 schreef Karina het volgende:
Bleh ik word helemaal depri van dat warme weerIk ga in het donker zitten met de gordijnen dicht tot het weer koel is.
Je kledingkeuze van vandaag was geen succes?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef Uccie het volgende:
Gelukkig hebben ze mij in de kelder van een ministerie gestopt
Jawel hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kledingkeuze van vandaag was geen succes?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef Uccie het volgende:
Eentje in de stadquote:
Nou zeg...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef Uccie het volgende:
Heb nog wel een raam...dat uitkijkt op een betonnen muurquote:
Dat maakt het iets minder eng. Maar nog steeds eng.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb nog wel een raam...dat uitkijkt op een betonnen muur
Verder heb ik uit betrouwbare bron dat ik om 17u ook gewoon weer weg mag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat maakt het iets minder eng. Maar nog steeds eng.
Dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verder heb ik uit betrouwbare bron dat ik om 17u ook gewoon weer weg mag.
Is vor de rest van Amsterdam ook wel fijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:57 schreef Karina het volgende:
Ik ga in het donker zitten met de gordijnen dicht
Ik weet niet wat hier staat hoor, wat betekent vor?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is vor de rest van Amsterdam ook wel fijn
quote:
Als het ministerie van financiën is, ga ik me helemaal rot lachenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb nog wel een raam...dat uitkijkt op een betonnen muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |