Ik ben dik en lelijk, dus ik snap dat je ons door de war haalt. Maar ik ben niet, ik herhaal ik ben niet je moederquote:
Ik dacht dat jij iedereen z'n moeder was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben dik en lelijk, dus ik snap dat je ons door de war haalt. Maar ik ben niet, ik herhaal ik ben niet je moeder
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:57 schreef Karina het volgende:
Bleh ik word helemaal depri van dat warme weerIk ga in het donker zitten met de gordijnen dicht tot het weer koel is.
Je kledingkeuze van vandaag was geen succes?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef Uccie het volgende:
Gelukkig hebben ze mij in de kelder van een ministerie gestopt
Jawel hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kledingkeuze van vandaag was geen succes?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef Uccie het volgende:
Eentje in de stadquote:
Nou zeg...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef Uccie het volgende:
Heb nog wel een raam...dat uitkijkt op een betonnen muurquote:
Dat maakt het iets minder eng. Maar nog steeds eng.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb nog wel een raam...dat uitkijkt op een betonnen muur
Verder heb ik uit betrouwbare bron dat ik om 17u ook gewoon weer weg mag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat maakt het iets minder eng. Maar nog steeds eng.
Dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verder heb ik uit betrouwbare bron dat ik om 17u ook gewoon weer weg mag.
Is vor de rest van Amsterdam ook wel fijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:57 schreef Karina het volgende:
Ik ga in het donker zitten met de gordijnen dicht
Ik weet niet wat hier staat hoor, wat betekent vor?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is vor de rest van Amsterdam ook wel fijn
quote:
Als het ministerie van financiën is, ga ik me helemaal rot lachenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb nog wel een raam...dat uitkijkt op een betonnen muur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |