Dat is handig als je slanke benen wilt. Ik wil sterke gespierde benen ivm taekwondo. Wil weer in vorm komen voor ik wedstrijden ga doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zonde joh, je kan je legs toch ook buiten trainen met dit weer? Ik heb vandaag 40 km gefietst en daarna 10 km met de honden gelopen. Ben helemaal afgetraind nu
Oh aha. Wel tof, taekwondo. Ben je goed?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is handig als je slanke benen wilt. Ik wil sterke gespierde benen ivm taekwondo. Wil weer in vorm komen voor ik wedstrijden ga doen.
Hij schopt zo een brommerframe krom jonge! BAM!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh aha. Wel tof, taekwondo. Ben je goed?
Deed mee aan nk en ek dus denk zelf dat ik op een best hoog niveau bezig was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh aha. Wel tof, taekwondo. Ben je goed?
Knapquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Deed mee aan nk en ek dus denk zelf dat ik op een best hoog niveau bezig was.
Nee, 5 jaar lang geen examens gedaan omdat ik rood wel mooi vond staan en iedereen in poule voor gek hield. Tegenstanders dachten dat ik een "beginner" was en dat zij mij wel makkelijk konden uitschakelenquote:
Haha. Maar word je bij wedstrijden dan niet ingedeeld op band?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, 5 jaar lang geen examens gedaan omdat ik rood wel mooi vond staan en iedereen in poule voor gek hield. Tegenstanders dachten dat ik een "beginner" was en dat zij mij wel makkelijk konden uitschakelenHebben ze gelijk afgeleerd om iemand te inschatten op band
Jij ziet er toch altijd mooi uit? Het wordt wel warm las ikquote:
Ik kom vanuit mijn werk, wil er niet teveel uitzien als een kantoormiepquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jij ziet er toch altijd mooi uit? Het wordt wel warm las ikik neem wel een spijkerjasje mee denk ik.
Nee doe maar geen mantelpakje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kom vanuit mijn werk, wil er niet teveel uitzien als een kantoormiep
Nee dat kan niet.quote:
Ik denk niet dat mijn tafelgenote dat erg op prijs steltquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Kan makkelijk, ook nog 5 bussen haarlak in je haar en dan kom je er zo mee weg.
Gewoon YOLO op een casual fridayquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn tafelgenote dat erg op prijs stelt
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
Oeps....ik neig op het moment naar telefoon gesloopt
Hij wil.de niet meer aan, dacht dat de accu stuk was. Ik naar de Samsung winkel zegt die kerel dat het niet de accu is. Moest even terug naar fabrieksinstellingen.quote:
Nou, volgens mij kan je hem daar niet mee slopen hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij wil.de niet meer aan, dacht dat de accu stuk was. Ik naar de Samsung winkel zegt die kerel dat het niet de accu is. Moest even terug naar fabrieksinstellingen.
Ik wel hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, volgens mij kan je hem daar niet mee slopen hoor.
Ooooooohhhh... dus je bent er zelf gewoon kapot vanquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Nee ik bedoelde mee dat iik het één en ander weer aan de praat moet gaan krijgen. Ringtone weer opnieuw maken achtergrondjes instellen etc etc.
Ik kom er altijd wel weer uit, maar het is zo'n gedoe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ooooooohhhh... dus je bent er zelf gewoon kapot van
Ik heb zo'n hekel aan die dingen.. smartphones die zo dom zijn als het achtereind van een varken of zo traag als een slak. Toen die nieuwe quadcore dingen uitkwamen ook, kwam er zo'n gozer naar mj toe; "kijk dit is die nieuwe HTC, quadcore enzo weetje wel... kan ik meerdere dingen tegelijk doen" bla bla.. Ik dacht, quadcore? Die heb ik thuis staan man.. op 1 single thread heb ik nog meer rekenkracht dan dat stuk ellende wat je in je handen hebt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kom er altijd wel weer uit, maar het is zo'n gedoe.
Maar ja als hij het daarna gewoon weer doet is het prima
Ja kan blijkbaar wel helpen, maar het is een hoop werk alles weer terug te krijgen. Vooral alle contactenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die dingen.. smartphones die zo dom zijn als het achtereind van een varken of zo traag als een slak. Toen die nieuwe quadcore dingen uitkwamen ook, kwam er zo'n gozer naar mj toe; "kijk dit is die nieuwe HTC, quadcore enzo weetje wel... kan ik meerdere dingen tegelijk doen" bla bla.. Ik dacht, quadcore? Die heb ik thuis staan man.. op 1 single thread heb ik nog meer rekenkracht dan dat stuk ellende wat je in je handen hebt.
Ik wil altijd gooien met die dingen.. maar je hebt ze tegenwoordig wel nodig dus dat ben ik een beetje aan het afleren. Maar die van mij kan ook wel even terug naar fabrieksinstellingen denk ik, hij is zo traag.. en daar erger ik mij dan kapot aan.
Komt wel goedquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja kan blijkbaar wel helpen, maar het is een hoop werk alles weer terug te krijgen. Vooral alle contactenhopelijk zitten die in de backup die nog aan terugzetten is.
Jawel, maar die zijn verdeeld in 2 subklassen, A-klasse (blauw en hoger) en B-klasse (wit t/m groen). Daarna word er gekeken naar leeftijd, lengte en gewicht zodat de poules eerlijk en gelijk blijven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha. Maar word je bij wedstrijden dan niet ingedeeld op band?
Scheelt een hoop frustratie. Al zijn sommige apps wel cool of handig. Maar je koopt zo'n ding en een paar maanden later is er alweer een betere en snellere. Ik zou wel zo'n waterdichte Sony willen maar die dingen zijn stervens duur.quote:
Ik heb de Xperia Zquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Scheelt een hoop frustratie. Al zijn sommige apps wel cool of handig. Maar je koopt zo'n ding en een paar maanden later is er alweer een betere en snellere. Ik zou wel zo'n waterdichte Sony willen maar die dingen zijn stervens duur.
Als ie maar kan trillen toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik heb gewoon een kingkong van 60 euro. Ik weet niet eens hoe een xperia eruit zietJa ik kan googelen.
De accuduur is in ieder geval prima hoor. Anders moet je ook even op Pandawill of zo kijken, scheelt echt een hoop geld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ie maar kan trillen toch?![]()
![]()
Ik wil er 1 die waterdicht is, snel is, lange accuduur en waar je knappe foto's/filmpjes mee kan maken, maar vooral betaalbaar. Is dus onmogelijk.
Had ik al gedaan. Maar ik wil gewoon een Xperia Z1 of Z2.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
De accuduur is in ieder geval prima hoor. Anders moet je ook even op Pandawill of zo kijken, scheelt echt een hoop geld.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een telefoon gekregen van mijn sugardaddy
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb een telefoon gekregen van mijn sugardaddy
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |