Als wij maar niet voor de troostprijs moeten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:54 schreef Specularium het volgende:
Brazilie moet nog voor de troostprijs,.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:50 schreef anonymoussie het volgende:
Nou dit was wel een historische, lachwekkende en bizarre halve finale!
Dat zit er dik in.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:30 schreef Webschip het volgende:
Ik denk dat er vanavond voetbal op tv is.
[x] Dit vind ik leuk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoorde net nog een leuken garp op de radio hier:
een hollander en een duitser komen elkaar tegen in een bar. Zegt de hollander tegen de duitser: wij spelen vanavond tegen argentinie. Zegt de duitser: hé dat is toevallig, wij zondag ook!
Not funnyquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik hoorde net nog een leuken garp op de radio hier:
een hollander en een duitser komen elkaar tegen in een bar. Zegt de hollander tegen de duitser: wij spelen vanavond tegen argentinie. Zegt de duitser: hé dat is toevallig, wij zondag ook!
Het doet mij helemaal niksquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef YokiKater het volgende:
Godse WK stress... en ik hou niet eens van voetjebal...
Prijs uzelf gelukkig..quote:
Ik ga zeker niet kijken, puur omdat het mij echt niet interesseert. Ik vind het een achterlijke , agressieve sport. Ik erger me alleen al dood aan die kwallen van spelers die bovendien zwaar over het paard zijn getild.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Prijs uzelf gelukkig..
Ik ga vanavond niet kijken denk ik.. dat trek ik niet, is niet goed voor mijn bloeddruk. Ik hoor en merk het allemaal wel.
Ik zou er ook geen traan om laten als we vanavond verliezen of wanneer we zondag geen wereldkampioen worden, maar ik gun het iedereen het kampioenschap wel want ik denk dat mensen zo'n stuk positiviteit wel kunnen gebruiken.
Maar voel je dan ook helemaal niets van de saamhorigheid? Dat "wij" gevoel..?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:59 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ga zeker niet kijken, puur omdat het mij echt niet interesseert. Ik vind het een achterlijke , agressieve sport. Ik erger me alleen al dood aan die kwallen van spelers die bovendien zwaar over het paard zijn getild.
Ik kijk of ik iets leuks op YouTube kan vinden
Ik heb dat wij gevoel niet. Als het 'wij' gevoel alleen maar met een voetbalwedstrijd naar bovenkomt, dan vind ik dat eigenlijk best raarquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar voel je dan ook helemaal niets van de saamhorigheid? Dat "wij" gevoel..?
Ik voel dat namelijk wel en ik vind het ook mooi.. Ik zou het wel fijn vinden als iedereen volgende week helemaal gelukkig is en er een groot feest komt e.d.
Daar heb je wel een punt, dat is inderdaad ook raar. Bij de Olympische Spelen zie je het ook wel maar dan in veel mindere mate.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb dat wij gevoel niet. Als het 'wij' gevoel alleen maar met een voetbalwedstrijd naar bovenkomt, dan vind ik dat eigenlijk best raar
Dat valt me ook op, wat dat is, ik weet dat niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, dat is inderdaad ook raar. Bij de Olympische Spelen zie je het ook wel maar dan in veel mindere mate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |