SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JUICHEN voor Mollemagod
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
ik voel me vereerdquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen van wie ik weleens een WA krijg
Nou enquote:
zuchtquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die ene die antwoordt niet eens als ik er eentje stuurDie ziet het niet.
quote:
quote:
Weer wezen chillen in de lobby?quote:
Heb je niet meer op facebookquote:
Onwijs jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bent best wel een baas als je om 7 cent vraagt eigenlijk
Best schraal verder maar okequote:
Ben je ook buiten de lobby geweest of alleen maar weer daar vrienden gemaakt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik weer de nodige drankjes gedaan in de lobby.
Uh de lobby is alleen maar als alles dicht is. In de nacht beetje dansen toggg..quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je ook buiten de lobby geweest of alleen maar weer daar vrienden gemaakt?
Ja OK dat wel, maar ja als je 16 bent of zo heb je niet zoveel geld. Ik vind het iig wel schattigquote:
Wat nou als ie 51 is?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK dat wel, maar ja als je 16 bent of zo heb je niet zoveel geld. Ik vind het iig wel schattig
Paar weken al weer maar voornamelijk KLBquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
Sinds wanneer post die kale snuifduif weer?
Ik heb een look a like van je ontmoet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar weken al weer maar voornamelijk KLB
is te merkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar weken al weer maar voornamelijk KLB
Zie dagelijks look a likes van jou wanneer het mongolen busje langskomtquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een look a like van je ontmoet.
Dit was ook een kale junk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie dagelijks look a likes van jou wanneer het mongolen busje langskomt
Gebruik geen drugsquote:
Ga afwassen ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Goh wat zijn jullie aardig voor elkaar zegOf is dat stoer of zo.
Ja kut man. Wordt weer het hele weekend series kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme dit weekend natuurlijk kutweer
Tour de francequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kut man. Wordt weer het hele weekend series kijken
Nou ja niet dat dat erg is
quote:
tr gemachtquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh fuck ja! Kijken of ik die vriend van mij zo ver kan krijgen om mee te kijken.
Niet echt neequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij er geen zak aan vindt dus
en picsquote:
Ik heb het meestal op de achtergrond aanstaan en ga voor de laatste paar kilometer er even voor zitten, dan wordt het spannend.quote:
Ik vind het serieus echt knap wat die gasten doen maar echt kijken er naar kan ik nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het meestal op de achtergrond aanstaan en ga voor de laatste paar kilometer er even voor zitten, dan wordt het spannend.
Een hele etappe kijken is ook best saai, meestal gebeurt er geen moer. Ja en zeker knap, ik moet er niet aan denken zo een eind fietsen (al dan niet met doping, MET lijkt me het nog steeds zwaar).quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus echt knap wat die gasten doen maar echt kijken er naar kan ik niet
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee geen pics![]()
Mmm zal het eens voorstellen trouwens.
Heeft die Kievits toch een hoop boeken verkochtquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:15 schreef Helpmefok het volgende:
Teringdebiel veel dure auto's bij de kuip. Elf Ferraris geteld,zeventien porsches en een knalpaarse Bentley. Staat totaal voor 40-45 miljoen aan auto's.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft die Kievits toch een hoop boeken verkocht
Tussen de 40-45 duizend. Valt wel meequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heeft die Kievits toch een hoop boeken verkocht
wat fijn voor die jongen.quote:
quote:
En ha! daar maakt een klauwhamer snel een einde aan hoor !quote:
Hoorde jou laatst anders pratenquote:
Tuurlijk wel.quote:
Stinho pakt hem zo en anders smoofie welquote:
Je hebt het uit de eerste hand?quote:
1) Hoezo?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:11 schreef Helpmefok het volgende:
Aan mijn lijstje van 'teringhekel hebben aan' is een nieuwe toevoeging gekomen:
1) Zwerte
2) Turken* (nieuwe nominatie en gelijk de zilveren medaille)
3) Nederlanders
Ik dank u voor uw aandacht.
ik mis jodenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:11 schreef Helpmefok het volgende:
Aan mijn lijstje van 'teringhekel hebben aan' is een nieuwe toevoeging gekomen:
1) Zwerte
2) Turken* (nieuwe nominatie en gelijk de zilveren medaille)
3) Nederlanders
Ik dank u voor uw aandacht.
1) Omdatquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1) Hoezo?
2) Werken harder dan de gemiddelde nederlanders
3) Vooral op vakantie ja
1) Kan ik mij nog in vinden jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
1) Omdat
2) Naaipraktijken
3) Teringkuttyfusvolk
Iets met mijn mobiel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1) Kan ik mij nog in vinden ja
2) Hebben ze je je rits niet goed genaaid bij je jas>?
3) Nog steeds eens ja
Ja of ze hebben een belwinkel of ze hebben een naaiwinkel. Zat in de goede richtingquote:
Hoezo heb je een hekel aan zwerte?quote:
Fout volk alles dit datquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoezo heb je een hekel aan zwerte?
Smoofie is half zwart he dus pas op wat je zegtquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fout volk alles dit dat
110% anti sinterklaas
Erg generaliserend. Dit doet me pijn.quote:
Alle Marokkanen terug naar Istanbulquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg generaliserend. Dit doet me pijn.
Een neger met een kleine pener?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Smoofie is half zwart he dus pas op wat je zegt
quote:
Hekel aan Istanboelers.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Alle Marokkanen terug naar Istanbul
Deze ga ik zo hard onthouden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef Hunk het volgende:
Ik heb gezegd dat ik haar trouw blijf (in gedachten althans)
Ik was lekker eer-derquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
R&P / Mijn vriendin wil mee naar Salou. Ik wil dat niet
top topic
quote:
the fuckquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
top topic
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
top topic
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef Hunk het volgende:
Ik heb gezegd dat ik haar trouw blijf (in gedachten althans)
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef Hunk het volgende:
[..]
Wat happens in Salou
En ik blijf van haar houden he
Da fuq?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Over BBQ's gesproken.
Iemand ervaring met deze jongen? Of met deze?
Geen ervaring mee?quote:
Dat is toch logisch.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jij vind het ook prima dat zij tijdens jouw afwezigheid zo veel mogelijk lekkere knullen mee naar bed neemt neem ik dan aan? Of is dat 'anders'?
Filosofische shit. Doe je goed schurk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is toch logisch.
A key that fits on a lot of locks is a master key
A lock that fits a lot of keys is a shitty lock.
Inb4 ontploffende vrouwen.
Dit lijssie is nog groter tuig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Jimbo het volgende:
maaruh, hmf, waarom geen joden op de lijst dan ?
Vertel vertel
Wel van gegeten, niet zelf geprobeerdquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Over BBQ's gesproken.
Ik snap niet helemaal wat hier interessanter aan is dan een standaard BBQ.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel van gegeten, niet zelf geprobeerd
Ik ook niet echt maar dit waren profs, dus voor commercieel gebruikquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat hier interessanter aan is dan een standaard BBQ.
Gemaakt door elfen bij maanlichtquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat hier interessanter aan is dan een standaard BBQ.
Ik zie dat je zo een ding voor 30 euro een keer kunt huren. Ook dat ga ik niet doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook niet echt maar dit waren profs, dus voor commercieel gebruik
Het is een soort BBQ snelkookpan, niet echt nodigquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat je zo een ding voor 30 euro een keer kunt huren. Ook dat ga ik niet doen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:
Stel je zoon is 16 nog puber, en verteld tegen je van ja ik ben homo ik wil graag met jongens relatie hebben en heb gevoelens voor jongens hoe zou je reageren
- naar imam brengen voor een goed gesprek en als niet helpt hem naar familie zetten in turkjie of ander land waar hij ziet dat homoseksualiteit een beproeving die je moet doorstaan en hopen dat met nieuwe inzichten terug komt naar nederland
- hem 3 x vragen en dan van iets hoogs gooien (geweld toepassen)
- Hem zeggen dat je afstand van hem neemt na meerdere dingen hebben ondernomen om het eruit te halen, en zeggen dat hij altijd welkom is als ie zn leven heeft verbeterd
- verdrietig zijn en proberen aan familie te verzwijgen en vergeving vragen en ondanks alles hand boven het hoofd te houden
- wennen en aan familie vertellen dat je zoon homo is en je dus nooit kleinkinderen zal krijgen
en hem laten gaan met homosexuelen vrienden en homo cafes
TS begint
ik zal alles doen want het is mijn bloed om hem te laten zien dat het een beproeving is homo gevoelens en dat het niet haram is pas als je er aan toegeeft dan zit je fout
En dat het een fout is, je ziet toch ook geen 2 mannetjes eenden een stelletje zijn of 2 mannen honden
En als het echt niet helpt afstand nemen hoe pijn het ook doet want zie het niet voor me dat hun in mijn huis sex hebben met een anderen jongen zoiets kan je nooit veranrwoorden want is het meest foute wat je kan doen ik zou nooit aan kunnen wennen iig
van nature is het in elke cultuur fout, ook in nederland nog een paar jaar geleden maar door de probagenda en onderbewust homo's in goeie tijden bv doen proberen ze aan te praten dat het modern is maar van nature is iedereen zijn stiekem gedachte dat het vies en fout is maar door de westerse aanpraterij hebben ze gedaan of je het moet accepteren
Wat zou jij doen van mijn opties?? welke pas je toe
ik ben benieuwd
Alleen al vanwege dit zou ik hem niet kopenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Over BBQ's gesproken.
Afschietenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen al vanwege dit zou ik hem niet kopen
[ afbeelding ]
Een hele koequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat de hell hebben ze er op liggen?
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
ik zal alles doen want het is mijn bloed om hem te laten zien dat het een beproeving is homo gevoelens en dat het niet haram is pas als je er aan toegeeft dan zit je fout
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet alleen zijn er homoseksuele eenden, er zijn zelfs necrofiele homoseksuele eenden..
Sowieso lekker boeien dat je zoon homo is, ik zou in eerste instantie wel teleurgesteld zijn maar als ik later een zoon of dochter krijg moet hij lekker zelf weten wat hij/zij doet.quote:
Ik ben dol op biseksuele meiden. Dat vind ik echt top 3 mooiste dingen in de wereld.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sowieso lekker boeien dat je zoon homo is, ik zou in eerste instantie wel teleurgesteld zijn maar als ik later een zoon of dochter krijg moet hij lekker zelf weten wat hij/zij doet.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
Zolang ze maar niet met een Marokkaan, Turk of een Surinamerkakkerlak . thuis komen.
Ik doe het toch liever met 2 hetero meiden, krijg je tenminste alle aandachtquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben dol op biseksuele meiden. Dat vind ik echt top 3 mooiste dingen in de wereld.
Het is juist heerlijk als de een de ander alvast effe warm maakt en jij nog een biertje open trekt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik doe het toch liever met 2 hetero meiden, krijg je tenminste alle aandacht
quote:
Nee zou daar geen moeite mee hebben nee, kakkerlak is echt een ander verhaalquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij zou er écht geen moeite mee hebben als ze met een Marokkaan o.i.d. thuiskomen? Vind het persoonlijk veel erger dan dat het een homo is.
Dat biertje drink erna welquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is juist heerlijk als de een de ander alvast effe warm maakt en jij nog een biertje open trekt.
Viel volgens mij wel mee, onderzoek van de necrofiele eend was een enkel incident wat lekker opgeblazen was omdat het zo leuk klonkquote:
nee, juist met homo zou ik meer moeite hebben. sowieso omdat niet elke Marokkaan nou zo erg isquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij zou er écht geen moeite mee hebben als ze met een Marokkaan o.i.d. thuiskomen? Vind het persoonlijk veel erger dan dat het een homo is.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Sowieso lekker boeien dat je zoon homo is, ik zou in eerste instantie wel teleurgesteld zijn maar als ik later een zoon of dochter krijg moet hij lekker zelf weten wat hij/zij doet.
Schitterende nuance.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:04 schreef TwenteFC het volgende:
Zolang ze maar niet met een Marokkaan, Turk of een Surinamer etc. thuis komen.
Dan ben ik misschien wel een lompe boer, maar ik zit niet te wachten op dat hele cultuurtje van ze binnen de familie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, juist met homo zou ik meer moeite hebben. sowieso omdat niet elke Marokkaan nou zo erg is
Heb nog nooit het idee gehad dat ik met een cultuur echt meer moeite heb gehad. Niet elke marokkaan is een crimineel die graag naar Syrië trekt voor de Jihad en daarmee je dochter mee neemt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan ben ik misschien wel een lompe boer, maar ik zit niet te wachten op dat hele cultuurtje van ze binnen de familie.
Ik zou dat ook jammer vinden, vooral als het je enige kind is. Maar ik zou mijn kind om die reden niet gaan verketteren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef Adames het volgende:
En andere reden dat homo zo vervelend is, is vanwege de wens van praktisch ieder persoon is om opa/oma te worden en dan is eigen kleinkind stiekem toch wat echter dan een adoptiekind
Die wens heb ik niet hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef Adames het volgende:
En andere reden dat homo zo vervelend is, is vanwege de wens van praktisch ieder persoon is om opa/oma te worden en dan is eigen kleinkind stiekem toch wat echter dan een adoptiekind
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal gestraft worden, zijn zoon komt thuis met een Moslim Neger
Als ze maar niet uit Suriname komen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Met negers anders niks geen moeite hoor.
nee, toch die van tarado. op die van jou kan je alsnog maar 6 hamburgers kwijtquote:
Deze is wel zuiver.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:21 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, toch die van tarado. op die van jou kan je alsnog maar 6 hamburgers kwijt
wel gaar in 10 seconden, ook wel lekker
dat is juist de charme van een barbecuequote:
Ik ook, niets mis mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 06:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanmiddag al rond half 1 klaar. Niks mis mee
Jammer ja, het is wel pluck den dag wat dat betreftquote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog even genieten van de zon, morgen is t weer voorbij
Ik "moet" op de fiets naar het haringvliet. Denk dat ik er ook nog wel even inplons daar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer ja, het is wel pluck den dag wat dat betreft
Niet te koud nog het water?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik "moet" op de fiets naar het haringvliet. Denk dat ik er ook nog wel even inplons daar.
Jawohl, succes!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag Economietoets en een Duits mondeling. Whooptidoo
Beetje blowen in de zon tussendoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
ach mn mondeling is om 12:00 en ik ben om 10:10 klaar met economie. niets mis mee.
Zou mooi zijn, moest denken aan WK 82 Frankrijk - Duitsland, dat was echt zo'n bloed aan de paal wedstrijd, mooiste was dat alleen m'n maat en ik voor Duitsland waren en de rest was voor Frankrijk. ze waren er helemaal ziek vanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok op Duitsland en Colombia vanavond.
Heb wel een beetje vrees dat dat Brasil weer mazzelt na verlenging.
Wat was dit en waar?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Toch jammer dat we veel van dit soort gebouwen kwijt zijn.
Ze hadden bij de wederopbouw ook wat meer respect voor historie kunnen hebben natuurlijk, maar het moest allemaal snel en goedkoopquote:
Op 1 of andere manier hebben die duitsers dat toch beter gedaan. Keulen hebben ze natuurlijk ook helemaal de vernieling in geschoten maar dat centrum is toch een stuk sfeervoller dan dat van Rotterdam.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden bij de wederopbouw ook wat meer respect voor historie kunnen hebben natuurlijk, maar het moest allemaal snel en goedkoop
Sowieso respect voor hoe die gasten en ook de Japanners zijn herrezen na WWII, je vraagt je dan toch af wie uiteindelijk de oorlog hebben verlorenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier hebben die duitsers dat toch beter gedaan. Keulen hebben ze natuurlijk ook helemaal de vernieling in geschoten maar dat centrum is toch een stuk sfeervoller dan dat van Rotterdam.
De Fransen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso respect voor hoe die gasten en ook de Japanners zijn herrezen na WWII, je vraagt je dan toch af wie uiteindelijk de oorlog hebben verloren
Vreemd, is toch vlakbij Amsterdam ditquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jup. Moest t laatste stukje met de bus.
Die van 50 doet het nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tokyo 1945
[ afbeelding ]
Tokyo 1950
[ afbeelding ]
Foto mag voor de tweede keer niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.stickboyphotos(...)-color-images-13.jpg
Dat zijn keuzes die gemaakt zijn Knut. Rotterdam koos ervoor om de wederopbouw te gebruiken voor een bepaald soort moderne bouwstijl. Experimenteel en voor die tijd toekomstgericht. Probleem met die bouwstijl is dat het al snel verouderd en aftands over zal gaan komen, zeker omdat het het begin was van de industriele bouwstijl. Wat Rotterdam moet doen is dat soort gebouwen dus blijvend vernieuwen. Helaas is dat nooit doorgezet. Sociaaltechnisch natuurlijk ook vrij lastig aangezien de panden gewoon gebruikt of bewoond worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier hebben die duitsers dat toch beter gedaan. Keulen hebben ze natuurlijk ook helemaal de vernieling in geschoten maar dat centrum is toch een stuk sfeervoller dan dat van Rotterdam.
Beter hadden ze daar een atoombom op gegooid in plaats van op de pitoreske stadjes Hiroshima en Nagasakiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dan donderen ze maar op hoor.
Tokyo
Als je de eerste foto's van de koopgoot ziet was dat nu weer helemaal hip en retro geweest.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn keuzes die gemaakt zijn Knut. Rotterdam koos ervoor om de wederopbouw te gebruiken voor een bepaald soort moderne bouwstijl. Experimenteel en voor die tijd toekomstgericht. Probleem met die bouwstijl is dat het al snel verouderd en aftands over zal gaan komen, zeker omdat het het begin was van de industriele bouwstijl. Wat Rotterdam moet doen is dat soort gebouwen dus blijvend vernieuwen. Helaas is dat nooit doorgezet. Sociaaltechnisch natuurlijk ook vrij lastig aangezien de panden gewoon gebruikt of bewoond worden.
Koopgootquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je de eerste foto's van de koopgoot ziet was dat nu weer helemaal hip en retro geweest.
Al eens bij de Bazar gaan eten? Toptentquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk niet de koopgoot maar de lijnbaan.
Vanavond gaan we naar de portugees. Ziet er net als in Portugal uit als een kantine maar zou heel goed moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Al eens bij de Bazar gaan eten? ToptentVoedseltechnisch niet spectaculair ofzo maar heerlijke setting en altijd gezellig. Hotel zelf is super om in te slapen. Themakamers
Ken ik verder niet. Wat wel de moeite waard is, is de 'Smaak van Afrika'. Allemaal Afrikaanse gerechten, lekker met je handen struisvogel, krokodil of wat dan ook vreten met allemaal Afrikaanse biertjes. Leuk aangekleed en goed geprijsd. Sowieso uniek in Nederland. Kijk ook eens op www.desmaakvanafrika.nlquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanavond gaan we naar de portugees. Ziet er net als in Portugal uit als een kantine maar zou heel goed moeten zijn.
quote:De vakcentrales FNV, CNV en VCP willen de komende zes jaar 300.000 banen scheppen door de lasten op arbeid te verlagen, vermogens en bedrijfswinsten hoger te belasten, ouderen korter te laten werken en te stoppen met het verhogen van de AOW-leeftijd.
Witte Aap was altijd al niets. HNY begint ook allemaal van die teringhipsters te huisvestenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:18 schreef Dven het volgende:
Al heeft de Witte Aap ook zijn beste tijd wel weer gehad sinds het zo populair geworden is.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Toch jammer dat we veel van dit soort gebouwen kwijt zijn.
Ik hoop dat ze van die verhoogde spoorlijn vanaf station hofplein een mooi park gaan maken, net als in new york. En in 1 van die bogen eronder ga ik dan mn eigen tent starten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rotterdamse luchtspoor
Zo vertieft dat we dat kwijt zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]DE HEF
Is weer in zijn oude retrojasje gefit. Is juist een toonbeeld van hoe Rotterdam moderniseert met respect voor het verleden en vizier op de toekomst.quote:
Daat zijn dus al jaren gesprekken over. Er kwam een opkoper langs die dat wilde gaan realiseren maar de 'poorten' (niet verhuurbare ruimtes, want daar lopen wegen onderdoor) moest de gemeente op zich nemen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze van die verhoogde spoorlijn vanaf station hofplein een mooi park gaan maken, net als in new york. En in 1 van die bogen eronder ga ik dan mn eigen tent starten.
Leuke van de Witte Aap was de homogeniteit. Studenten, oude lullen, hipsters, skaters, zakenlieden, alles en iedereen kwam er samen en kwam overeen. Dat bevalt me.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Witte Aap was altijd al niets. HNY begint ook allemaal van die teringhipsters te huisvesten
één van de weinige bruggen die mijn opa niet geplaatst heeft in Rotterdamquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rotterdamse luchtspoor
Zo vertieft dat we dat kwijt zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]DE HEF
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
één van de weinige bruggen die mijn opa niet geplaatst heeft in Rotterdam
Bruggen bouwen en muren breken
Rotterdam heeft inderdaad een Rotterdamse burgemeester nodig met hart voor de stad, de juiste mentaliteit en kennis over de bijzondere historie van dat mooie stukje Nederland.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daat zijn dus al jaren gesprekken over. Er kwam een opkoper langs die dat wilde gaan realiseren maar de 'poorten' (niet verhuurbare ruimtes, want daar lopen wegen onderdoor) moest de gemeente op zich nemen.
Knalt Aboelaadklep (HEY ABOUTALEB VUILE VIEZE KAAAAAAAAAA JOOD, HE ABOUTALEB VAL MAAR LEKKER DOOD) dat hele plan uit de lucht![]()
![]()
![]()
TERINGburgemeester
Dan maar een note voor deze post, hij is terecht, het IS EEN GORE TYFUSLUL GGMM EEN TERINGLUL DIE ABOUTALEB
Er zou een wet moeten zijn dat een Rotterdamse burgemeester hier geboren en getogen moet zijn en niet buiten de stad mag hebben gewoond gedurende zijn hele leven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Rotterdam heeft inderdaad een Rotterdamse burgemeester nodig met hart voor de stad, de juiste mentaliteit en kennis over de bijzondere historie van dat mooie stukje Nederland.
Probleem is dat er nog maar zo verdomde weinig echte Rotterdammers zijn. Zijn allemaal eind jaren 70 begin jaren 80 verhuist naar de Spijkenisses, Barendrechts, Oud-Beijerlands en Hellevoetsluisjes van de wereld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zou een wet moeten zijn dat een Rotterdamse burgemeester hier geboren en getogen moet zijn en niet buiten de stad mag hebben gewoond gedurende zijn hele leven..
Gelul.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Probleem is dat er nog maar zo verdomde weinig echte Rotterdammers zijn. Zijn allemaal eind jaren 70 begin jaren 80 verhuist naar de Spijkenisses, Barendrechts, Oud-Beijerlands en Hellevoetsluisjes van de wereld.
Daar is een belachelijk goede reden voor en ook in Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verbaas me nog iedere dag over hoeveel buitenlanders er in compleet verpauperde maar wel mooie panden wonen in de BINNENSTAD. Echt, in alle steden in de randstad zitten dat soort panden vol hippe hoog opgeleide yuppen, maar in Rotterdam is het een grote gore vuile schotelbende.
In Amsterdam zie je toch niet zo veel buitenlanders in de hippe wijken rond het centrum hoor. Ja, toeristen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar is een belachelijk goede reden voor en ook in Amsterdam.
Allochtonen werden met 3 gezinnen tegelijk in die woningen weggestopt. Die panden zijn (vooral in Amsterdam) enkele tonnen zo niet miljoenen waard geworden. Die gasten hebben die woningen overgenomen voor een prikkie van de gemeente.
En voila, zie daar hoe 40-45% van die gasten van het geld bulkt. De overige zooi doet het met drugspoen..
Komt omdat ze daar uitgekocht zijn door yuppen. Je had eens in de jaren '90 moeten kijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Amsterdam zie je toch niet zo veel buitenlanders in de hippe wijken rond het centrum hoor. Ja, toeristen.
quote:
quote:Op 1 januari 2004 woonden in ons land 770 duizend mensen die in Rotterdam zijn geboren. Vier van de tien geboren Rotterdammers (302 duizend) woonden in hun geboortestad. Elders in Nederland wonen er dus meer geboren Rotterdammers dan in Rotterdam zelf.
Hoogste aandeel in Barendrecht en Albrandswaard
Naar verhouding wonen de meeste ex-Rotterdammers in Barendrecht en Albrandswaard, met beide 52 procent. Daarmee is dit aandeel zelfs nog iets groter dan het aandeel geboren Rotterdammers in Rotterdam (51 procent). Ook in Capelle aan den IJssel en Spijkenisse (beide meer dan 40 procent) wonen relatief veel ex-Rotterdammers, evenals in Ridderkerk, Bergschenhoek en Oud-Beijerland (elk meer dan 35 procent).
Geboren Rotterdammers wonen vooral in randgemeenten
Vooral in de omringende gemeenten ten zuiden en ten oosten van Rotterdam wonen veel geboren Rotterdammers. Dit hangt enerzijds samen met veel nieuwbouw in die gemeenten in het recente verleden (zoals in Capelle aan den IJssel en Berkel en Rodenrijs).
Anderzijds komt dit doordat een flink aantal kinderen in een Rotterdams ziekenhuis wordt geboren, omdat een aantal omringende gemeenten geen (academisch) ziekenhuis heeft. In totaal woont een op de 4 nul-jarigen die in Rotterdam zijn geboren, buiten Rotterdam.
Hoe verder weg, des te minder Rotterdammers
In het algemeen blijkt dat het aandeel Rotterdammers in gemeenten lager is, naarmate de gemeenten verder van Rotterdam verwijderd zijn. Alleen in Eindhoven en omgeving en een groot deel van Drenthe ligt het aandeel geboren Rotterdammers iets hoger dan in de rest van die omgeving.
In alle gemeenten wonen geboren Rotterdammers
Op 1 januari 2004 woonden in alle gemeenten in Nederland geboren Rotterdammers. In absolute zin wonen de meeste ex-Rotterdammers in Spijkenisse (31 duizend), gevolgd door Capelle aan den IJssel (30 duizend). Ook in Barendrecht, Ridderkerk, Hellevoetsluis, Schiedam en Albrandswaard wonen veel geboren Rotterdammers (tussen 10 en 20 duizend). In het Limburgse Thorn woont het kleinste aantal ex-Rotterdammers (8), gevolgd door het eveneens in Limburg gelegen Simpelveld (16).
Hopelijk gaat dit ook snel in Rotterdam gebeuren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt omdat ze daar uitgekocht zijn door yuppen. Je had eens in de jaren '90 moeten kijken.
Het is jammer dat we van zoiets moois als de stad Rotterdam overschakelen op zoiets kankerordinairs. HMF doet afbreuk aan de stad waar wij zo van houden.quote:
Het was 25 graden waar regen verwacht werd. Het was een festival waar iedereen strak stond van de pillen (ook al ordinair zeker)?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In je blote bast lopen is ook kankerordinair HMF
Altijd van die tokkies ja. Genant gewoon.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In je blote bast lopen is ook kankerordinair HMF
Ik heb net pics gevonden van Onlogisch.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd van die tokkies ja. Genant gewoon.
Lekker man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:50 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Waar mijn roots liggen![]()
![]()
![]()
Direct in de haven van Rotterdam, tussen de bonkige zeelieden, hoeren en ander gespuis
Ik ben een bijzonder mens.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker man.
En dan jood worden
Wat een tyfusgrote faal.
Ik denk dat mijn opa hier nog aan meedeed.quote:Op 10 augustus 1972 sloeg de vlam in de pan: wijkbewoners trokken op naar de pensions waar de gastarbeiders verbleven en zetten hen met meubels en al op straat. De Mobiele Eenheid kwam hierop in actie maar het duurde drie dagen voordat de rust was terggekeerd.
Geen idee eigenlijk. Ik weet dat mijn opa van de vaders kant van de familie fanatiek Spartaan was. Heeft er nog gevoetbald ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer word je eigenlijk Spartaan? Of nog vreemder; excelsioriaan.
Ik snap daar geen kut van. Het Kasteel staat hier hemelsbreed 40-45 meter vandaan (LETTERLIJK). Nooit van mijn leven dat ik fan zou kennen wezen van die nepjoden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer word je eigenlijk Spartaan? Of nog vreemder; excelsioriaan.
Jij woonde toch in het oude noorden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap daar geen kut van. Het Kasteel staat hier hemelsbreed 40-45 meter vandaan (LETTERLIJK). Nooit van mijn leven dat ik fan zou kennen wezen van die nepjoden.
Spangen en het Oude Noorden liggen niet heel ver van elkaar. Geen 40-45 meter trouwens. Eerder 1940-1945quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij woonde toch in het oude noorden?
Niet meer man, ik zit in Rotterdam-Tuigh (a.k.a. West)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij woonde toch in het oude noorden?
Brede Hilledijk, is dat nu Katendrecht of Afrikaanderwijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet meer man, ik zit in Rotterdam-Tuigh (a.k.a. West)
Wat mij aan gaat de Kaatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Brede Hilledijk, is dat nu Katendrecht of Afrikaanderwijk?
Katendrechtboy presentquote:
Ken je de Mevlana Moskee?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Katendrechtboy present
Maar daarna gegaan naar een woning nabij Blijdorp. Even kijken welke straat dat ook alweer was. Daar heb ik mijn eerste stapjes leren zetten.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ken je de Mevlana Moskee?
Daar hebben vroeger zes woningen gestaan op dat reusachtige plein, en dat plein was afgeschermd met een hek dat van binnenuit op slot kon.
Ik was daar samen met mijn oudste broer het enige kindje.
Teringdik skelteren etc. op een plein van 100 bij 50 meter![]()
Tyf op man. Ken je de familie Baar?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was mijn oude straat![]()
[ afbeelding ]
Heemraadssingel
Geen idee, zoals gezegd, vrij vroeg uit Rotterdam vertrokken richting Oud-Beijerlandquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tyf op man. Ken je de familie Baar?
Ik heb nog gewoond in de Beatrijsstraat aldaar.
Oud-Beijerlandquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee, zoals gezegd, vrij vroeg uit Rotterdam vertrokken richting Oud-Beijerland
Straight outta OBL-NRDquote:
TR Gemacht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:18 schreef yvonne het volgende:
Joh krijg de ebolaaidskanker aan je vingernagel, pieperd.
Mijn vertrouwen in de mensheid is geschaad.quote:
Zit niet echt te wachten om in een restaurant vol Papueaus te zitten die OENG'LOEKOE TUHAN-GANGNAUAAU praten en dan ook nog eens ebola te vangenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de mensheid is geschaad.
Trouwens, wel eens bij de smaak van afrika gegeten? eens doen man
Dan moet je ook niet bij amigos gaan eten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zit niet echt te wachten om in een restaurant vol Papueaus te zitten die OENG'LOEKOE TUHAN-GANGNAUAAU praten en dan ook nog eens ebola te vangen
Dus nee thx
Vergeet je de poule niet in te vullen? Groetjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de mensheid is geschaad.
Trouwens, wel eens bij de smaak van afrika gegeten? eens doen man
Gewoon kweekkrokodil man. Doe nu maar of moet ik je soms effe in elkaar komen beuken en in de Rotte kankeren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zit niet echt te wachten om in een restaurant vol Papueaus te zitten die OENG'LOEKOE TUHAN-GANGNAUAAU praten en dan ook nog eens ebola te vangen
Dus nee thx
Allang gedaan. Ik ga #TeamJohannes trots maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet je de poule niet in te vullen? Groetjes
Jij weet niet eens waar de Rotte lig en daarbij ben je veul te klein om mi jaa nte pakken teringjoodquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon kweekkrokodil man. Doe nu maar of moet ik je soms effe in elkaar komen beuken en in de Rotte kankeren.
De finishlijn is in zicht, trek deze zege over de streep jongens. FOK! Open is zeer karakterloos, die gunnen we de overwinning totaal niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Allang gedaan. Ik ga #TeamJohannes trots maken.
Jonge ik sprong al van de Hef toen jij nog met lego speeldequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar de Rotte lig en daarbij ben je veul te klein om mi jaa nte pakken teringjood
In Amsterdam is het toch wel anders, ik zou niet weten waar dat dan moet zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar is een belachelijk goede reden voor en ook in Amsterdam.
Allochtonen werden met 3 gezinnen tegelijk in die woningen weggestopt. Die panden zijn (vooral in Amsterdam) enkele tonnen zo niet miljoenen waard geworden. Die gasten hebben die woningen overgenomen voor een prikkie van de gemeente.
En voila, zie daar hoe 40-45% van die gasten van het geld bulkt. De overige zooi doet het met drugspoen..
Ik zie hier wat onjuist spatiegebruik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar de Rotte lig en daarbij ben je veul te klein om mi jaa nte pakken teringjood
Ik wil die rondvaart door Groningen voor geen goud missen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De finishlijn is in zicht, trek deze zege over de streep jongens. FOK! Open is zeer karakterloos, die gunnen we de overwinning totaal niet.
Jij bent zeventien gek ik djoek jequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Jonge ik sprong al van de Hef toen jij nog met lego speelde
Gastarbeiderwoningen? Nooit van gehoord?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Amsterdam is het toch wel anders, ik zou niet weten waar dat dan moet zijn
Morgen van Poppel eerste zege johannes.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie hier wat onjuist spatiegebruik.
Van*quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen van Poppel eerste zege johannes.
Nou neequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gastarbeiderwoningen? Nooit van gehoord?
Alle juppen kochten die gasten vanaf de jaren '90 uit. Is toch wel vrij bekend hoor.
Het landschap in die streek van Engeland schijnt erg heuvelig te zijn, ik denk gewoon dat de Mol wint.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Morgen van Poppel eerste zege johannes.
Warm welkomquote:
quote:Er was nog geen sprake van integratiebeleid in Nederland en de gastarbeiders leefden vaak onder slechte woon- en werkomstandigheden. Ze werden ondergebracht in pensions, waar zij opeengepakt leefden. Ondanks de slechte omstandigheden, was er wel een warm welkom volgens de zoon van een Turkse gastarbeider: ”We werden nog net niet doodgeknuffeld”. Ze kregen dikwijls een gebedsruimte op de werkvloer en soms zelfs een Turkse kok, extra vakantiedagen en geld voor de vliegtickets voor familiebezoek. De bedrijven waren blij met de nieuwe werkkrachten. Nico Wulterkens, voormalig werknemer van de blikfabriek Thomassen & Drijver, herinnerde het zich nog goed: “Dan kwam je aan op Schiphol en zag je de mensen wezenloos om zich heen kijken. Die kwamen uit gebieden die er totaal anders uitzagen dan hier. En dan leverden wij ze bij de pensions af.”
2e etappe pas he.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het landschap in die streek van Engeland schijnt erg heuvelig te zijn, ik denk gewoon dat de Mol wint.
Oh ja, nou dan eerste etappe Popgod, daarna Mollegod.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2e etappe pas he.
Maar Hofgod had een grotere kans gemaakt ja.
Mijn uitstraling is 17 ft. in cm ja, krotekokerquote:
Uh, oke.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
HMF is zo'n gozer die zonder lul naar de hoere gaat
Het is lastig voor mij om over dit statement heen te komen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:27 schreef Dven het volgende:
HMF is zo'n gozer die zonder lul naar de hoere gaat
Waaromquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is lastig voor mij om over dit statement heen te komen.
Ja die pensions buiten de ring zeker, daar wilde en wil nog steeds geen jup zitten, je lult dus maar wat zoals meestalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Warm welkom
[..].
Later kregen /kochten ze die pensions voor een prikkie om ze nog later van de hand te doen voro een hoop cnetjes.
Nee, in Amsterdam-Noord. Lees je eens in.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja die pensions buiten de ring zeker, daar wilde en wil nog steeds geen jup zitten, je lult dus maar wat zoals meestal
Opeens voelt Bulgarije niet meer zo oostblokquote:
Stuk duurder ook wel. Hostel mostel was tientje per nacht. Hier eigen kamer met airco en tv voor 3 dollarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Opeens voelt Bulgarije niet meer zo oostblok
Ja maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Stuk duurder ook wel. Hostel mostel was tientje per nacht. Hier eigen kamer met airco en tv voor 3 dollar
We wachten tot het onweer weg is en dan gaan we eten en zuipen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja maarHostel Mostel
Overigens pak je hier ook gewoon eigen kamers met keuken, woonkamer en airco en flatscreen voor een euro of 6 a 7 per nacht. Nog steeds duurder natuurlijk maar al meer schappelijk. Wat brengt de rest van jouw avond nog?
Door deze opmerking gaan 2 van jouw pionnen naar Johannes en LR en heb je nu dus nog maar 1 ontsnappingskansquote:
Wanneer fiets je langs de A44?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Door deze opmerking gaan 2 van jouw pionnen naar Johannes en LR en heb je nu dus nog maar 1 ontsnappingskans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |