Jammer ja, het is wel pluck den dag wat dat betreftquote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog even genieten van de zon, morgen is t weer voorbij
Ik "moet" op de fiets naar het haringvliet. Denk dat ik er ook nog wel even inplons daar.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer ja, het is wel pluck den dag wat dat betreft
Niet te koud nog het water?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik "moet" op de fiets naar het haringvliet. Denk dat ik er ook nog wel even inplons daar.
Jawohl, succes!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag Economietoets en een Duits mondeling. Whooptidoo
Beetje blowen in de zon tussendoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
ach mn mondeling is om 12:00 en ik ben om 10:10 klaar met economie. niets mis mee.
Zou mooi zijn, moest denken aan WK 82 Frankrijk - Duitsland, dat was echt zo'n bloed aan de paal wedstrijd, mooiste was dat alleen m'n maat en ik voor Duitsland waren en de rest was voor Frankrijk. ze waren er helemaal ziek vanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok op Duitsland en Colombia vanavond.
Heb wel een beetje vrees dat dat Brasil weer mazzelt na verlenging.
Wat was dit en waar?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Toch jammer dat we veel van dit soort gebouwen kwijt zijn.
Ze hadden bij de wederopbouw ook wat meer respect voor historie kunnen hebben natuurlijk, maar het moest allemaal snel en goedkoopquote:
Op 1 of andere manier hebben die duitsers dat toch beter gedaan. Keulen hebben ze natuurlijk ook helemaal de vernieling in geschoten maar dat centrum is toch een stuk sfeervoller dan dat van Rotterdam.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden bij de wederopbouw ook wat meer respect voor historie kunnen hebben natuurlijk, maar het moest allemaal snel en goedkoop
Sowieso respect voor hoe die gasten en ook de Japanners zijn herrezen na WWII, je vraagt je dan toch af wie uiteindelijk de oorlog hebben verlorenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier hebben die duitsers dat toch beter gedaan. Keulen hebben ze natuurlijk ook helemaal de vernieling in geschoten maar dat centrum is toch een stuk sfeervoller dan dat van Rotterdam.
De Fransen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso respect voor hoe die gasten en ook de Japanners zijn herrezen na WWII, je vraagt je dan toch af wie uiteindelijk de oorlog hebben verloren
Vreemd, is toch vlakbij Amsterdam ditquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jup. Moest t laatste stukje met de bus.
Die van 50 doet het nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tokyo 1945
[ afbeelding ]
Tokyo 1950
[ afbeelding ]
Foto mag voor de tweede keer niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.stickboyphotos(...)-color-images-13.jpg
Dat zijn keuzes die gemaakt zijn Knut. Rotterdam koos ervoor om de wederopbouw te gebruiken voor een bepaald soort moderne bouwstijl. Experimenteel en voor die tijd toekomstgericht. Probleem met die bouwstijl is dat het al snel verouderd en aftands over zal gaan komen, zeker omdat het het begin was van de industriele bouwstijl. Wat Rotterdam moet doen is dat soort gebouwen dus blijvend vernieuwen. Helaas is dat nooit doorgezet. Sociaaltechnisch natuurlijk ook vrij lastig aangezien de panden gewoon gebruikt of bewoond worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier hebben die duitsers dat toch beter gedaan. Keulen hebben ze natuurlijk ook helemaal de vernieling in geschoten maar dat centrum is toch een stuk sfeervoller dan dat van Rotterdam.
Beter hadden ze daar een atoombom op gegooid in plaats van op de pitoreske stadjes Hiroshima en Nagasakiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dan donderen ze maar op hoor.
Tokyo
Als je de eerste foto's van de koopgoot ziet was dat nu weer helemaal hip en retro geweest.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn keuzes die gemaakt zijn Knut. Rotterdam koos ervoor om de wederopbouw te gebruiken voor een bepaald soort moderne bouwstijl. Experimenteel en voor die tijd toekomstgericht. Probleem met die bouwstijl is dat het al snel verouderd en aftands over zal gaan komen, zeker omdat het het begin was van de industriele bouwstijl. Wat Rotterdam moet doen is dat soort gebouwen dus blijvend vernieuwen. Helaas is dat nooit doorgezet. Sociaaltechnisch natuurlijk ook vrij lastig aangezien de panden gewoon gebruikt of bewoond worden.
Koopgootquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je de eerste foto's van de koopgoot ziet was dat nu weer helemaal hip en retro geweest.
Al eens bij de Bazar gaan eten? Toptentquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk niet de koopgoot maar de lijnbaan.
Vanavond gaan we naar de portugees. Ziet er net als in Portugal uit als een kantine maar zou heel goed moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Al eens bij de Bazar gaan eten? ToptentVoedseltechnisch niet spectaculair ofzo maar heerlijke setting en altijd gezellig. Hotel zelf is super om in te slapen. Themakamers
Ken ik verder niet. Wat wel de moeite waard is, is de 'Smaak van Afrika'. Allemaal Afrikaanse gerechten, lekker met je handen struisvogel, krokodil of wat dan ook vreten met allemaal Afrikaanse biertjes. Leuk aangekleed en goed geprijsd. Sowieso uniek in Nederland. Kijk ook eens op www.desmaakvanafrika.nlquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vanavond gaan we naar de portugees. Ziet er net als in Portugal uit als een kantine maar zou heel goed moeten zijn.
quote:De vakcentrales FNV, CNV en VCP willen de komende zes jaar 300.000 banen scheppen door de lasten op arbeid te verlagen, vermogens en bedrijfswinsten hoger te belasten, ouderen korter te laten werken en te stoppen met het verhogen van de AOW-leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |