Eenden ook!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
Dolfijnen hebben soms ook homoseksuele relaties.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Nederlandsche het volgende:
Flikker toch op kut buitenlander.
Als je hier wilt wonen pas je je maar aan aan de normen en waarden.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk slaat TS's verhaal nergens op?
Niet alleen zijn er homoseksuele eenden, er zijn zelfs necrofiele homoseksuele eenden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:
En dat het een fout is, je ziet toch ook geen 2 mannetjes eenden een stelletje zijn of 2 mannen honden
Welke normen en waarden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Nederlandsche het volgende:
Deze troll niet doorhebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Nederlandsche het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik heb geen zoon en zal nooit een zoon hebben.
Maar stel dat: zou ik van hem houden en zou ik hem volledig accepteren
Bron van necrofilie?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef HPLC het volgende:
Denken dat homofilie, pedofilie, necrofilie en incest alleen in de mensenwereld voorkomen
Homofoob.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heb mijn kinderen liever homo dan gothic, als ze maar niet meelopen met de gayparade of iets dergelijks.![]()
Pinguïns hebben er een goed handje vanquote:
quote:- naar imam brengen voor een goed gesprek en als niet helpt hem naar familie zetten in turkjie of ander land waar hij ziet dat homoseksualiteit een beproeving die je moet doorstaan en hopen dat met nieuwe inzichten terug komt naar nederland
- hem 3 x vragen en dan van iets hoogs gooien (geweld toepassen)
- Hem zeggen dat je afstand van hem neemt na meerdere dingen hebben ondernomen om het eruit te halen, en zeggen dat hij altijd welkom is als ie zn leven heeft verbeterd
- verdrietig zijn en proberen aan familie te verzwijgen en vergeving vragen en ondanks alles hand boven het hoofd te houden
- wennen en aan familie vertellen dat je zoon homofoob is en je dus nooit kleinkinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zal krijgen en hem laten gaan met heterosexuelen vrienden en heterocafes
Sinds wanneer is haten op de gayparade homofoob? Ken zelf ook homo's die een hekel hebben aan de gayparade. Deze mensen zijn zeker ook homofoob hè?quote:
Goh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef Gulmez het volgende:
door dit topic ben ik er achter gekomen dat westerse mensen ondanks dat ze hier anoniem kunnen reageren toch minder erg vinden gemiddeld gezien als hun zoon homo is als bij anderen culturen interessant onderzoek
donder op zieke mensen moeten genezen wordequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Nederlandsche het volgende:
Dolfijnen zijn daarentegen wél eindbazen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
Dolfijnen hebben soms ook homoseksuele relaties.
Ja haat je homo zoon omdat hij mee wil doen aan een leuk evenement.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Sinds wanneer is haten op de gayparade homofoob? Ken zelf ook homo's die een hekel hebben aan de gayparade. Deze mensen zijn zeker ook homofoob hè?
ja echt goore lui zijn datquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef Gulmez het volgende:
Jahr00n weet waar ik over praat die gothics bij die skate baan toch en onder provinciehuis als regent
Leuk evenement? Alsjeblieft zegquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja haat je homo zoon omdat hij mee wil doen aan een leuk evenement.
Ja, je hebt ook zelf hatende Joden.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja haat je homo zoon omdat hij mee wil doen aan een leuk evenement.
Ja, je hebt ook zelf hatende Joden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zou jij dus accepteren als ouder?![]()
Lekker naakt op een boot dansen onder het genot van de muziek van Gerard Joling, niks mis mee.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]Eerste wel, tweede zou ik er uitslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zou jij dus accepteren als ouder?Anti-Turkije
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]Ligt er aan hoe de tieten zijn op die tweede foto, dat kan ik nu niet beoordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zou jij dus accepteren als ouder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |