Stel je zoon is 16 nog puber, en verteld tegen je van ja ik ben homo ik wil graag met jongens relatie hebben en heb gevoelens voor jongens hoe zou je reageren
- naar imam brengen voor een goed gesprek en als niet helpt hem naar familie zetten in turkjie of ander land waar hij ziet dat homoseksualiteit een beproeving die je moet doorstaan en hopen dat met nieuwe inzichten terug komt naar nederland
- hem 3 x vragen en dan van iets hoogs gooien (geweld toepassen)
- Hem zeggen dat je afstand van hem neemt na meerdere dingen hebben ondernomen om het eruit te halen, en zeggen dat hij altijd welkom is als ie zn leven heeft verbeterd
- verdrietig zijn en proberen aan familie te verzwijgen en vergeving vragen en ondanks alles hand boven het hoofd te houden
- wennen en aan familie vertellen dat je zoon homo is en je dus nooit kleinkinderen zal krijgen
en hem laten gaan met homosexuelen vrienden en homo cafes
TS begint
ik zal alles doen want het is mijn bloed om hem te laten zien dat het een beproeving is homo gevoelens en dat het niet haram is pas als je er aan toegeeft dan zit je fout
En dat het een fout is, je ziet toch ook geen 2 mannetjes eenden een stelletje zijn of 2 mannen honden
En als het echt niet helpt afstand nemen hoe pijn het ook doet want zie het niet voor me dat hun in mijn huis sex hebben met een anderen jongen zoiets kan je nooit veranrwoorden want is het meest foute wat je kan doen ik zou nooit aan kunnen wennen iig
van nature is het in elke cultuur fout, ook in nederland nog een paar jaar geleden maar door de probagenda en onderbewust homo's in goeie tijden bv doen proberen ze aan te praten dat het modern is maar van nature is iedereen zijn stiekem gedachte dat het vies en fout is maar door de westerse aanpraterij hebben ze gedaan of je het moet accepteren
Wat zou jij doen van mijn opties?? welke pas je toe
ik ben benieuwd