Eenden ook!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
Dolfijnen hebben soms ook homoseksuele relaties.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Nederlandsche het volgende:
Flikker toch op kut buitenlander.
Als je hier wilt wonen pas je je maar aan aan de normen en waarden.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk slaat TS's verhaal nergens op?
Niet alleen zijn er homoseksuele eenden, er zijn zelfs necrofiele homoseksuele eenden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:
En dat het een fout is, je ziet toch ook geen 2 mannetjes eenden een stelletje zijn of 2 mannen honden
Welke normen en waarden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Nederlandsche het volgende:
Deze troll niet doorhebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Nederlandsche het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik heb geen zoon en zal nooit een zoon hebben.
Maar stel dat: zou ik van hem houden en zou ik hem volledig accepteren
Bron van necrofilie?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef HPLC het volgende:
Denken dat homofilie, pedofilie, necrofilie en incest alleen in de mensenwereld voorkomen
Homofoob.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heb mijn kinderen liever homo dan gothic, als ze maar niet meelopen met de gayparade of iets dergelijks.![]()
Pinguïns hebben er een goed handje vanquote:
quote:- naar imam brengen voor een goed gesprek en als niet helpt hem naar familie zetten in turkjie of ander land waar hij ziet dat homoseksualiteit een beproeving die je moet doorstaan en hopen dat met nieuwe inzichten terug komt naar nederland
- hem 3 x vragen en dan van iets hoogs gooien (geweld toepassen)
- Hem zeggen dat je afstand van hem neemt na meerdere dingen hebben ondernomen om het eruit te halen, en zeggen dat hij altijd welkom is als ie zn leven heeft verbeterd
- verdrietig zijn en proberen aan familie te verzwijgen en vergeving vragen en ondanks alles hand boven het hoofd te houden
- wennen en aan familie vertellen dat je zoon homofoob is en je dus nooit kleinkinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zal krijgen en hem laten gaan met heterosexuelen vrienden en heterocafes
Sinds wanneer is haten op de gayparade homofoob? Ken zelf ook homo's die een hekel hebben aan de gayparade. Deze mensen zijn zeker ook homofoob hè?quote:
Goh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef Gulmez het volgende:
door dit topic ben ik er achter gekomen dat westerse mensen ondanks dat ze hier anoniem kunnen reageren toch minder erg vinden gemiddeld gezien als hun zoon homo is als bij anderen culturen interessant onderzoek
donder op zieke mensen moeten genezen wordequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Nederlandsche het volgende:
Dolfijnen zijn daarentegen wél eindbazen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
Dolfijnen hebben soms ook homoseksuele relaties.
Ja haat je homo zoon omdat hij mee wil doen aan een leuk evenement.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Sinds wanneer is haten op de gayparade homofoob? Ken zelf ook homo's die een hekel hebben aan de gayparade. Deze mensen zijn zeker ook homofoob hè?
ja echt goore lui zijn datquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef Gulmez het volgende:
Jahr00n weet waar ik over praat die gothics bij die skate baan toch en onder provinciehuis als regent
Leuk evenement? Alsjeblieft zegquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja haat je homo zoon omdat hij mee wil doen aan een leuk evenement.
Ja, je hebt ook zelf hatende Joden.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja haat je homo zoon omdat hij mee wil doen aan een leuk evenement.
Ja, je hebt ook zelf hatende Joden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zou jij dus accepteren als ouder?![]()
Lekker naakt op een boot dansen onder het genot van de muziek van Gerard Joling, niks mis mee.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]Eerste wel, tweede zou ik er uitslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zou jij dus accepteren als ouder?Anti-Turkije
[..]Ligt er aan hoe de tieten zijn op die tweede foto, dat kan ik nu niet beoordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zou jij dus accepteren als ouder?
[..]Niks tegen homo's, wel tegen aandachtshoeren op een bootje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zou jij dus accepteren als ouder?
Dat tweede zou ik niet eens zo ver laten komen
-XOXO-
Met dat shirt zou een Nederlander eens over straat moeten lopenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Onzinboodschap op gelijke voet met dit.
[ afbeelding ]
Maar wel mooi dat ze zich hierdoor gesteund voelen.
Niks mis met die boodschap, je bent nu dus ook al een racist.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Onzinboodschap op gelijke voet met dit.
[ afbeelding ]
Maar wel mooi dat ze zich hierdoor gesteund voelen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pinguïns hebben er een goed handje van
zie bijvoorbeeld dit:
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120610_00179223
Aha, je doet je ondertitel eer aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niks mis met die boodschap, je bent nu dus ook al een racist.
Thnx babe. Neuken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Aha, je doet je ondertitel eer aan.
Omdat......Gulmez.....quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:36 schreef Gulmez het volgende:
ik had dit topic in seksualiteit gepost hoe kan het nu in onzin zitten
Hij kan dan nog altijd gevangenisbewaarder worden in Turkije, valt het niet zo op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:Wat zou jij doen van mijn opties?? welke pas je toe
ik ben benieuwd
Ik zou mijn zoon niet zo'n schoonvader willen aandoen. Het zou voor de mensheid trouwens sowieso beter zijn als TS zich niet voortplant.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:33 schreef ThePartyPooper het volgende:
ik zou mijn zoon aan de jouwe koppelen.
Vlieg anders een vliegtuig in een flat.quote:- naar imam brengen voor
Dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:58 schreef Homijn het volgende:
TS is iemand met beperkte verstandelijke vermogens. FOK! zou dit soort mensen tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
Ook zou het voor iedereen beter zijn als TS emigreert. Beter voor TS zelf, met zijn bekrompen denkbeelden. En beter voor Nederland.
Jou zouden ze moeten stenigen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:41 schreef Keskin58 het volgende:
Gulmez olum, hoe gaat het lan,
Effe ontopic, als mijn zoon tegen mij zegt baba ik ben homo, eerste wat ik met hem doe is pak slaag geven,
Daarna stuur ik hem naar turkije en wordt hij maar coban
En dan noemen ze ons intolerant als we het immigratiebeleid aanpassenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:56 schreef Maanvis het volgende:
aah fuck ik weet niet of dit serieus is of niet maar dankzij dit topique krijg ik een gruwelijke hekel aan de turkse cultuur
Het is bloedserieus, geloof me. Het topic is vanuit een ander forum naar ONZ getrapt. Dit is werkelijk hoe het bekrompen heerschap denkt. Dat verstoting, steniging, "bekering" en dergelijke de enige opties zijn die bij hem opkomen, zegt ook een boel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:56 schreef Maanvis het volgende:
aah fuck ik weet niet of dit serieus is of niet maar dankzij dit topique krijg ik een gruwelijke hekel aan de turkse cultuur
Gewoon fok hacken. Dan moet je signature aanpassen en eventuele pics van danny naar mij doorsturen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Thanks. Als mijn signature niet al vol stond, werd dit nu mijn signature
http://en.wikipedia.org/w(...)_homosexual_behaviorquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:
En dat het een fout is, je ziet toch ook geen 2 mannetjes eenden een stelletje zijn of 2 mannen honden
Ik heb vreemd genoeg nog nooit zo'n beproeving gehad, heb me altijd voor 100% hetero gevoeld.quote:ik zal alles doen want het is mijn bloed om hem te laten zien dat het een beproeving is homo gevoelens
Ik ben er nog niet achter hoe dat moet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Gewoon fok hacken. Dan moet je signature aanpassen en eventuele pics van danny naar mij doorsturen.
leer hem naar lekkere chickas kijken. Hij is dan zeker gewoon met die lelijke tatta chicksquote:Op zondag 6 juli 2014 20:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Als ik al ooit kinderen zou krijgen (die ik dus niet wil) en mijn zoon zou homo zijn zou ik het natuurlijk niet leuk vinden.. sowieso geen jongens over de vloer omdat je weet dat er dan dingen gaan gebeuren
Maar zou hem niet uit huis trappen of zo.. wel gewoon teleurgesteld zijn in het feit dat hij van mannenkontjes houdt maar goed..
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef 1elegast8x het volgende:
Hoe zou het toch komen dat ik denk dat alle negatieve reacties van moslims komen hier? Die vooroordelen en dat slechte stereotype beeld hebben jullie zelf gebouwt. Ff heel goed luisteren mijn donkere vriendjes er is niks maar dan ook helemaal gvd NIKS mis met homo's sterker nog dit is de beste manier om de overbevolking tegen tegaan!!
Ik heb niks tegen homo's en ben geen moslim.. maar zou het gewoon niet leuk vinden als mijn zoon homo zou zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef 1elegast8x het volgende:
Hoe zou het toch komen dat ik denk dat alle negatieve reacties van moslims komen hier? Die vooroordelen en dat slechte stereotype beeld hebben jullie zelf gebouwt. Ff heel goed luisteren mijn donkere vriendjes er is niks maar dan ook helemaal gvd NIKS mis met homo's sterker nog dit is de beste manier om de overbevolking tegen tegaan!!
Nee maar ik ga er al pittig snel vanuit dat je dat wel bent. Maar dat slechte beeld wat ik van moslims heb hebben zij zelf gemaakt helaas dat wilde ik alleen even vermelden niks tegen jou persoonlijk:)quote:Op zondag 6 juli 2014 22:12 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's en ben geen moslim.. maar zou het gewoon niet leuk vinden als mijn zoon homo zou zijn.
Kan het best begrijpen hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 22:17 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Nee maar ik ga er al pittig snel vanuit dat je dat wel bent. Maar dat slechte beeld wat ik van moslims heb hebben zij zelf gemaakt helaas dat wilde ik alleen even vermelden niks tegen jou persoonlijk:)
Klopt maar soms word je toch gewoon niet goed van al die hatende buitenlanders die het als een duivelse zonde zien als je gay bent of weetikveel hoe zij dat noemen. Tis gwn arghhh je kunt het niet veranderen oke zelfs al vermoord je je zoon gay people will always be there...en dat is prima.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:19 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Kan het best begrijpen hoor.
Maar er zijn gewoon zat mensen van andere afkomsten en religies (of zelfs zonder religie zoals ik) die het gewoon geen fijn gezicht vinden om twee mannen te zien zoenen en zo.
Laat staan als het je eigen zoon is maar goed iedereen moet doen wat die wilt doen he.
Sobersoquote:Op zondag 6 juli 2014 22:25 schreef Hallojo het volgende:
Soberso buitensporig geweld toepassen uiteraard.
Relax man, gewoon geen discussie aangaan met zwakbegaafde, religieus-gehersenspoelde dombo's.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:18 schreef 1elegast8x het volgende:
Hatende buitenlanders (en ook anderen) die geen respect kunnen opbrengen voor iemands aangeboren seksuele geaardheid, maar die wél respect eisen voor hun aangeleerde religie en andere bekrompen opvattingen.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:21 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Klopt maar soms word je toch gewoon niet goed van al die hatende buitenlanders die het als een duivelse zonde zien als je gay bent of weetikveel hoe zij dat noemen. Tis gwn arghhh je kunt het niet veranderen oke zelfs al vermoord je je zoon gay people will always be there...en dat is prima.
DEZE DUDE IS FUCKING SLIM<3quote:Op zondag 6 juli 2014 22:46 schreef Homijn het volgende:
[..]
Relax man, gewoon geen discussie aangaan met zwakbegaafde, religieus-gehersenspoelde dombo's.
[..]
Hatende buitenlanders (en ook anderen) die geen respect kunnen opbrengen voor iemands aangeboren seksuele geaardheid, maar die wél respect eisen voor hun aangeleerde religie en andere bekrompen opvattingen.
Zie je hoe zinloos zo'n "discussie" is?
Verdorie, het is dat ik geen ruimte meer heb in mijn signature, anders zou deze uitlating daar een plaatsje in krijgen.quote:
Ja maar dat komt dus door religie he, die krijgen het aangeleerd om het te haten omdat het "een zonde is".quote:Op zondag 6 juli 2014 22:21 schreef 1elegast8x het volgende:
[..]
Klopt maar soms word je toch gewoon niet goed van al die hatende buitenlanders die het als een duivelse zonde zien als je gay bent of weetikveel hoe zij dat noemen. Tis gwn arghhh je kunt het niet veranderen oke zelfs al vermoord je je zoon gay people will always be there...en dat is prima.
Homofilie is aangeleerd en achterlijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:46 schreef Homijn het volgende:
[..]
Relax man, gewoon geen discussie aangaan met zwakbegaafde, religieus-gehersenspoelde dombo's.
[..]
Hatende buitenlanders (en ook anderen) die geen respect kunnen opbrengen voor iemands aangeboren seksuele geaardheid, maar die wél respect eisen voor hun aangeleerde religie en andere bekrompen opvattingen.
Zie je hoe zinloos zo'n "discussie" is?
Allahhhquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:
Stel je zoon is 16 nog puber, en verteld tegen je van ja ik ben homo ik wil graag met jongens relatie hebben en heb gevoelens voor jongens hoe zou je reageren
- naar imam brengen voor een goed gesprek en als niet helpt hem naar familie zetten in turkjie of ander land waar hij ziet dat homoseksualiteit een beproeving die je moet doorstaan en hopen dat met nieuwe inzichten terug komt naar nederland
- Hem zeggen dat je afstand van hem neemt na meerdere dingen hebben ondernomen om het eruit te halen, en zeggen dat hij altijd welkom is als ie zn leven heeft verbeterd
- verdrietig zijn en proberen aan familie te verzwijgen en vergeving vragen en ondanks alles hand boven het hoofd te houden
- wennen en aan familie vertellen dat je zoon homo is en je dus nooit kleinkinderen zal krijgen
en hem laten gaan met homosexuelen vrienden en homo cafes
TS begint
ik zal alles doen want het is mijn bloed om hem te laten zien dat het een beproeving is homo gevoelens en dat het niet haram is pas als je er aan toegeeft dan zit je fout
En als het echt niet helpt afstand nemen hoe pijn het ook doet want zie het niet voor me dat hun in mijn huis sex hebben met een anderen jongen zoiets kan je nooit veranrwoorden want is het meest foute wat je kan doen ik zou nooit aan kunnen wennen iig
van nature is het in elke cultuur fout, ook in nederland nog een paar jaar geleden maar door de probagenda en onderbewust homo's in goeie tijden bv doen proberen ze aan te praten dat het modern is maar van nature is iedereen zijn stiekem gedachte dat het vies en fout is maar door de westerse aanpraterij hebben ze gedaan of je het moet accepteren
Wat zou jij doen van mijn opties?? welke pas je toe
ik ben benieuwd
Je vergat de laatste regel te beginnen met /mequote:Op maandag 7 juli 2014 14:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Homofilie is aangeleerd en achterlijk.
Robert M. is homo.
Een christen heeft mijn kind nooit misbruikt (zelfs in de kerk niet)
Liever 1000 priesters dan EEN homo (aangeleerd) :
Zoekt hulp
quote:van nature is het in elke cultuur fout, ook in nederland nog een paar jaar geleden maar door de probagenda en onderbewust homo's in goeie tijden bv doen proberen ze aan te praten dat het modern is maar van nature is iedereen zijn stiekem gedachte dat het vies en fout is maar door de westerse aanpraterij hebben ze gedaan of je het moet accepteren
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef Drakire het volgende:
Ik zou het denk ik erger vinden als mijn zoon moslim bleek te zijn i.p.v. homo.
Moet je voorstellen dat hij naar je toen komt omdat hij met je wilt praten jij hebt al een vermoeden dat hij van de verkeerde kant is maar i.p.v. daarvan zegt ie "ik ben moslim".. dan heb je echt gefaald met opvoeden.
Die met die baard is zo knap. Waarom zijn gay guys altijd zo knap.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:35 schreef Pulzzar het volgende:
Je vergat nog een optie, TS
[ afbeelding ]
Lol jij bent wel vrij dom.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het is bloedserieus, geloof me. Het topic is vanuit een ander forum naar ONZ getrapt. Dit is werkelijk hoe het bekrompen heerschap denkt. Dat verstoting, steniging, "bekering" en dergelijke de enige opties zijn die bij hem opkomen, zegt ook een boel.
Denken dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef HPLC het volgende:
Denken dat homofilie, pedofilie, necrofilie en incest alleen in de mensenwereld voorkomen
Ga toch je zoontje in slaap vingeren a vieze pedolanderquote:Op maandag 7 juli 2014 20:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je vergat de laatste regel te beginnen met /me
Dat zou op zich best kunnen, maar in dit specifieke geval denk ik toch dat jij ten onrechte iemand voor genie aanziet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 05:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol jij bent wel vrij dom.
Ik ben het serieus helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef Drakire het volgende:
Ik zou het denk ik erger vinden als mijn zoon moslim bleek te zijn i.p.v. homo.
Moet je voorstellen dat hij naar je toen komt omdat hij met je wilt praten jij hebt al een vermoeden dat hij van de verkeerde kant is maar i.p.v. daarvan zegt ie "ik ben moslim".. dan heb je echt gefaald met opvoeden.
Dit dus. Het is je zoon en dus zal je hem moeten accepteren. Daarnaast houdt jouw liefde voor je zoon toch niet op nu je weet dat hij homoseksueel is!? Het is en blijft jouw kind..quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:29 schreef probeer het volgende:
Als hij zou zeggen dat hij homoseksueel is, zou ik daar echt geen enkel probleem mee hebben, blij voor hem zijn dat hij meer duidelijkheid heeft over zijn (seksuele) identiteit en daar voor uit durft te komen.
Als hij zou zeggen dat hij moslim wil worden (of welke georganiseerde religieuze stroming dan ook) zou ik mezelf toch even achter mijn oren krabben. Ik zou het ook wel accepteren hoor, maar toch net iets minder makkelijk/snel dan wanneer hij homo zou zijn.
Godskolere, had je daar dit topic voor nodig? Dat wist ik al voor dit topic.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef Gulmez het volgende:
door dit topic ben ik er achter gekomen dat westerse mensen ondanks dat ze hier anoniem kunnen reageren toch minder erg vinden gemiddeld gezien als hun zoon homo is als bij anderen culturen interessant onderzoek
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:57 schreef ShevaJB het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou ik het bij laten.
hahaha heb hè dat jn Zwolle ookal ik ging pas utrecht klennie serveren ewa ja daar bij stwtion ook 1 izjn duivelaanbidderverxanelknhquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef Gulmez het volgende:
gothic is ook verschrikkelijk ja duivelaanbiddaars en altijd van die foto's op facebook dat ze op een spoor zitten zijn vaak in de leeftijd 13- 20 hier in park is een verzamelplaats voor heel de regio ze hebben ook geen seksuele waarden als ik zo ze observeer
Weet iemand hoe ik dit vertaal?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:
ik zal alles doen want het is mijn bloed om hem te laten zien dat het een beproeving is homo gevoelens en dat het niet haram is pas als je er aan toegeeft dan zit je fout
Gaat je geen flikker aan. Evenals het mij geen flikker interesseert hoe dwangmatig je respect voor de islam wilt afdwingen op de Westerse beschaving - die superieur is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:
Stel je zoon is 16 nog puber, en verteld tegen je van ja ik ben homo ik wil graag met jongens relatie hebben en heb gevoelens voor jongens hoe zou je reageren
- naar imam brengen voor een goed gesprek en als niet helpt hem naar familie zetten in turkjie of ander land waar hij ziet dat homoseksualiteit een beproeving die je moet doorstaan en hopen dat met nieuwe inzichten terug komt naar nederland
- wennen en aan familie vertellen dat je zoon homo is en je dus nooit kleinkinderen zal krijgen
en hem laten gaan met homosexuelen vrienden en homo cafes
TS begint
En als het echt niet helpt afstand nemen hoe pijn het ook doet want zie het niet voor me dat hun in mijn huis sex hebben met een anderen jongen zoiets kan je nooit veranrwoorden want is het meest foute wat je kan doen ik zou nooit aan kunnen wennen iig
van nature is het in elke cultuur fout, ook in nederland nog een paar jaar geleden maar door de probagenda en onderbewust homo's in goeie tijden bv doen proberen ze aan te praten dat het modern is maar van nature is iedereen zijn stiekem gedachte dat het vies en fout is maar door de westerse aanpraterij hebben ze gedaan of je het moet accepteren
Wat zou jij doen van mijn opties?? welke pas je toe
ik ben benieuwd
Alles las ik gewoon zo van /carequote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:46 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Gaat je geen flikker aan. Evenals het mij geen flikker interesseert hoe dwangmatig je respect voor de islam wilt afdwingen op de Westerse beschaving - die superieur is.
Oh en trouwens: als een vrouw een rokje draagt, betekent niet gelijk dat je haar maar voor 'hoer' kan uitmaken. Het betekent ook niet dat dit een excuusbrief wordt voor jou om haar ongevraagd te betasten, aan te randen of te verkrachten.
En Allah bestaat niet.
Toerist.
Astaghfirullah wat zeg jij!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef LompeHork het volgende:
Nouja, Allah bestaat natuurlijk ook gewoon niet, net als God, ik zie geen breekpunten daar.
Ik moest je woord opzoeken, ik spreek geen Arabisch.quote:
Niet geloven in Sinterklaasquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest je woord opzoeken, ik spreek geen Arabisch.
Ik zeg dat Allah, net als God (in alle vormen) niet bestaat, net als Sinterklaas en de Kerstman. Hoewel ik over die laatste twijfel, hij komt legitiem over!
Waarom zeg je niet ''ik denk dat''? Niemand weet zekerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest je woord opzoeken, ik spreek geen Arabisch.
Ik zeg dat Allah, net als God (in alle vormen) niet bestaat, net als Sinterklaas en de Kerstman. Hoewel ik over die laatste twijfel, hij komt legitiem over!
Omdat alles wat in de Bijbel is omschreven als feit, feitelijk niet klopt. Waarom staat daar niets in over de oerknal? Dat is gewoon bewezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet ''ik denk dat''? Niemand weet zeker
Maar ja, sinterklaas bestaat trouwens
Maar ik ben geen Christen. Ben een moslim.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat alles wat in de Bijbel is omschreven als feit, feitelijk niet klopt. Waarom staat daar niets in over de oerknal? Dat is gewoon bewezen.
Sinterklaas is één baas inderdaad.
Ja dat is prima, mij hoor je ook niet klagen verder. Maar gezien de feiten die worden gepresenteerd denk ik niet dat er een "almachtig" iets bestaat, ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Maar ik ben geen Christen. Ben een moslim.
In de qur'an staat wat over de voordurende uitbreiding van het heelal, is eigenlijk ook een oerknal. Maar ligt aan hoe je dat weer interpreteert.
Btw zelf weten
Is prima zoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat is prima, mij hoor je ook niet klagen verder. Maar gezien de feiten die worden gepresenteerd denk ik niet dat er een "almachtig" iets bestaat, ieder z'n ding.
Repsect jeweetzelf.
Zegt genoeg lijkt me. Respect jeweetquote:People are of two types: either your brother in faith, or your equal in humanity.
Ik doe niet aan kleineren, zeker niet als het op religie of ras uit komt, is veel te makkelijk enzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Is prima zoZolang je maar geen mensen gaat kleineren is 't gewoon goed.
Mooie quotequote:Hier deze quote van Imam Ali (saw) (zoon van de profeet):
[..]
Zegt genoeg lijkt me. Respect jeweet
is ie homo dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zal de ouders van lompehork eens bellen en vragen hoe zij het vonden
Is de imam een moslim?quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 13 juli 2014 00:42 schreef Goldenrush het volgende:
Kanker gewoon allemaal even op en hou je bek.
Slotje.
Wat lul jij nou weer man?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef GhpH het volgende:
Mensen van +-2000 jaar geleden kunnen we niets kwalijk nemen qua verstand. Maar mensen die anno 2014 nog steeds veto schreeuwen tegen het liberalisme... Je zou toch denken dat in 2000 jaar het in zekere zin verdwenen zou zijn...
Niks mis met geloof op zich, wel met kwaadaardige religie.
Beetje lompe opmerkingen steeds, opmerkingen zoals dit.quote:
Trollen zijn het niet altijd of per definitie niet eens met wat ze zeggen. Dat is het punt van trollen.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje lompe opmerkingen steeds, opmerkingen zoals dit.
Hiermee zeg je dus eigenlijk dat, omdat TS een troll is, het ok is om homohaat goed te keuren, want dat is dit eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Bestondquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet ''ik denk dat''? Niemand weet zeker
Maar ja, sinterklaas bestaat trouwens
Dat is hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef n00b13 het volgende:
Maar wat zou je doen als je zoon Gulmez was.
Probeer eens wat enters.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef 1elegast8x het volgende:
Ik blijf de islam maar niet snappen..
Geen rascist want haten doe ikniet aan maar beetje vaag waarom haat aan homo's hebben? Jullie hebben niet eens een echte rede? Ja dat het niet haram is maar waarom zou het niet haram zijn dan en waar haal je dat uberhaupt vandaan eigenlijk? Homo's zijn net zoals jij en ik door (god) of (sterrenstof) gecreërde wezens en we zullen ze daarom als gelijken moeten nemen. Een homo heeft mij nog nooit kwaad gedaan hoor.. (Ik weet dat dit een hopeloze poging was tot overtuiging maar net zo als de jehova's blijf ik het proberen)
Ze doen trouwens ook aan groepsverkrachting, wat 'n baasjes zijn het toch he...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:44 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en hier twee homoseksuele eendjes voor je topic.
Je zou toch spontaan zelfmoordneigingen krijgen. Kom, we gaan een lijstje opstellen van dingen die we kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef n00b13 het volgende:
Maar wat zou je doen als je zoon Gulmez was.
is gewoon weer één of andere vage constructie om jezelf er uit te lullenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Probeer eens wat enters.
En dan verdiepen: haram betekent viesbah. Halal betekent OK.
Hunnie geloven dat homo zijn een beproeving van godje is. Ze haten homo's omdat ze overgeven aan hun beproeving.
Volkomen gestoord volgens onze huidige maatstaven, maar vroeger dachten wij niet zo veel anders...
Wij hadden vroeger dezelfde denkbeeldenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
is gewoon weer één of andere vage constructie om jezelf er uit te lullen
daar zijn gelovigen best goed in trouwens
Bedankt voor t verbeteren ik dacht dat haram ok was..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Probeer eens wat enters.
En dan verdiepen: haram betekent viesbah. Halal betekent OK.
Hunnie geloven dat homo zijn een beproeving van godje is. Ze haten homo's omdat ze overgeven aan hun beproeving.
Volkomen gestoord volgens onze huidige maatstaven, maar vroeger dachten wij niet zo veel anders...
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:
dat homoseksualiteit een beproeving die je moet doorstaan en hopen dat met nieuwe inzichten terug komt naar nederland
dat homoseksualiteit een beproeving die je moet doorstaan en hopen dat met nieuwe inzichten terug komt naar nederland
quote:
quote:
Homo zijn.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Nederlandsche het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |