Probeer eens wat enters.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:59 schreef 1elegast8x het volgende:
Ik blijf de islam maar niet snappen..
Geen rascist want haten doe ikniet aan maar beetje vaag waarom haat aan homo's hebben? Jullie hebben niet eens een echte rede? Ja dat het niet haram is maar waarom zou het niet haram zijn dan en waar haal je dat uberhaupt vandaan eigenlijk? Homo's zijn net zoals jij en ik door (god) of (sterrenstof) gecreërde wezens en we zullen ze daarom als gelijken moeten nemen. Een homo heeft mij nog nooit kwaad gedaan hoor.. (Ik weet dat dit een hopeloze poging was tot overtuiging maar net zo als de jehova's blijf ik het proberen)
Ze doen trouwens ook aan groepsverkrachting, wat 'n baasjes zijn het toch he...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:44 schreef Azorius het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, en hier twee homoseksuele eendjes voor je topic.
Je zou toch spontaan zelfmoordneigingen krijgen. Kom, we gaan een lijstje opstellen van dingen die we kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef n00b13 het volgende:
Maar wat zou je doen als je zoon Gulmez was.
is gewoon weer één of andere vage constructie om jezelf er uit te lullenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Probeer eens wat enters.
En dan verdiepen: haram betekent viesbah. Halal betekent OK.
Hunnie geloven dat homo zijn een beproeving van godje is. Ze haten homo's omdat ze overgeven aan hun beproeving.
Volkomen gestoord volgens onze huidige maatstaven, maar vroeger dachten wij niet zo veel anders...
Wij hadden vroeger dezelfde denkbeeldenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:01 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
is gewoon weer één of andere vage constructie om jezelf er uit te lullen
daar zijn gelovigen best goed in trouwens
Bedankt voor t verbeteren ik dacht dat haram ok was..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Probeer eens wat enters.
En dan verdiepen: haram betekent viesbah. Halal betekent OK.
Hunnie geloven dat homo zijn een beproeving van godje is. Ze haten homo's omdat ze overgeven aan hun beproeving.
Volkomen gestoord volgens onze huidige maatstaven, maar vroeger dachten wij niet zo veel anders...
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:
dat homoseksualiteit een beproeving die je moet doorstaan en hopen dat met nieuwe inzichten terug komt naar nederland
dat homoseksualiteit een beproeving die je moet doorstaan en hopen dat met nieuwe inzichten terug komt naar nederland
quote:
quote:
Homo zijn.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Nederlandsche het volgende:
Flikker toch op kut buitenlander.
Als je hier wilt wonen pas je je maar aan aan de normen en waarden.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |