quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]Niks tegen homo's, wel tegen aandachtshoeren op een bootje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zou jij dus accepteren als ouder?
Dat tweede zou ik niet eens zo ver laten komen
-XOXO-
Met dat shirt zou een Nederlander eens over straat moeten lopenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Onzinboodschap op gelijke voet met dit.
[ afbeelding ]
Maar wel mooi dat ze zich hierdoor gesteund voelen.
Niks mis met die boodschap, je bent nu dus ook al een racist.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:21 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Onzinboodschap op gelijke voet met dit.
[ afbeelding ]
Maar wel mooi dat ze zich hierdoor gesteund voelen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Pinguïns hebben er een goed handje van
zie bijvoorbeeld dit:
http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120610_00179223
Aha, je doet je ondertitel eer aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Niks mis met die boodschap, je bent nu dus ook al een racist.
Thnx babe. Neuken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Aha, je doet je ondertitel eer aan.
Omdat......Gulmez.....quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:36 schreef Gulmez het volgende:
ik had dit topic in seksualiteit gepost hoe kan het nu in onzin zitten
Hij kan dan nog altijd gevangenisbewaarder worden in Turkije, valt het niet zo op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:Wat zou jij doen van mijn opties?? welke pas je toe
ik ben benieuwd
Ik zou mijn zoon niet zo'n schoonvader willen aandoen. Het zou voor de mensheid trouwens sowieso beter zijn als TS zich niet voortplant.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:33 schreef ThePartyPooper het volgende:
ik zou mijn zoon aan de jouwe koppelen.
Vlieg anders een vliegtuig in een flat.quote:- naar imam brengen voor
Dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:58 schreef Homijn het volgende:
TS is iemand met beperkte verstandelijke vermogens. FOK! zou dit soort mensen tegen zichzelf in bescherming moeten nemen.
Ook zou het voor iedereen beter zijn als TS emigreert. Beter voor TS zelf, met zijn bekrompen denkbeelden. En beter voor Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |