Astaghfirullah wat zeg jij!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef LompeHork het volgende:
Nouja, Allah bestaat natuurlijk ook gewoon niet, net als God, ik zie geen breekpunten daar.
Ik moest je woord opzoeken, ik spreek geen Arabisch.quote:
Niet geloven in Sinterklaasquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest je woord opzoeken, ik spreek geen Arabisch.
Ik zeg dat Allah, net als God (in alle vormen) niet bestaat, net als Sinterklaas en de Kerstman. Hoewel ik over die laatste twijfel, hij komt legitiem over!
Waarom zeg je niet ''ik denk dat''? Niemand weet zekerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest je woord opzoeken, ik spreek geen Arabisch.
Ik zeg dat Allah, net als God (in alle vormen) niet bestaat, net als Sinterklaas en de Kerstman. Hoewel ik over die laatste twijfel, hij komt legitiem over!
Omdat alles wat in de Bijbel is omschreven als feit, feitelijk niet klopt. Waarom staat daar niets in over de oerknal? Dat is gewoon bewezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet ''ik denk dat''? Niemand weet zeker
Maar ja, sinterklaas bestaat trouwens
Maar ik ben geen Christen. Ben een moslim.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat alles wat in de Bijbel is omschreven als feit, feitelijk niet klopt. Waarom staat daar niets in over de oerknal? Dat is gewoon bewezen.
Sinterklaas is één baas inderdaad.
Ja dat is prima, mij hoor je ook niet klagen verder. Maar gezien de feiten die worden gepresenteerd denk ik niet dat er een "almachtig" iets bestaat, ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:24 schreef darkmond het volgende:
[..]
Maar ik ben geen Christen. Ben een moslim.
In de qur'an staat wat over de voordurende uitbreiding van het heelal, is eigenlijk ook een oerknal. Maar ligt aan hoe je dat weer interpreteert.
Btw zelf weten
Is prima zoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat is prima, mij hoor je ook niet klagen verder. Maar gezien de feiten die worden gepresenteerd denk ik niet dat er een "almachtig" iets bestaat, ieder z'n ding.
Repsect jeweetzelf.
Zegt genoeg lijkt me. Respect jeweetquote:People are of two types: either your brother in faith, or your equal in humanity.
Ik doe niet aan kleineren, zeker niet als het op religie of ras uit komt, is veel te makkelijk enzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Is prima zoZolang je maar geen mensen gaat kleineren is 't gewoon goed.
Mooie quotequote:Hier deze quote van Imam Ali (saw) (zoon van de profeet):
[..]
Zegt genoeg lijkt me. Respect jeweet
is ie homo dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zal de ouders van lompehork eens bellen en vragen hoe zij het vonden
Is de imam een moslim?quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 13 juli 2014 00:42 schreef Goldenrush het volgende:
Kanker gewoon allemaal even op en hou je bek.
Slotje.
Wat lul jij nou weer man?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef GhpH het volgende:
Mensen van +-2000 jaar geleden kunnen we niets kwalijk nemen qua verstand. Maar mensen die anno 2014 nog steeds veto schreeuwen tegen het liberalisme... Je zou toch denken dat in 2000 jaar het in zekere zin verdwenen zou zijn...
Niks mis met geloof op zich, wel met kwaadaardige religie.
Beetje lompe opmerkingen steeds, opmerkingen zoals dit.quote:
Trollen zijn het niet altijd of per definitie niet eens met wat ze zeggen. Dat is het punt van trollen.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje lompe opmerkingen steeds, opmerkingen zoals dit.
Hiermee zeg je dus eigenlijk dat, omdat TS een troll is, het ok is om homohaat goed te keuren, want dat is dit eigenlijk.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik heb geen zoon en zal nooit een zoon hebben.
Maar stel dat: zou ik van hem houden en zou ik hem volledig accepteren
Bestondquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet ''ik denk dat''? Niemand weet zeker
Maar ja, sinterklaas bestaat trouwens
Dat is hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:56 schreef n00b13 het volgende:
Maar wat zou je doen als je zoon Gulmez was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |