Ga toch je zoontje in slaap vingeren a vieze pedolanderquote:Op maandag 7 juli 2014 20:15 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je vergat de laatste regel te beginnen met /me
Dat zou op zich best kunnen, maar in dit specifieke geval denk ik toch dat jij ten onrechte iemand voor genie aanziet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 05:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol jij bent wel vrij dom.
Ik ben het serieus helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:45 schreef Drakire het volgende:
Ik zou het denk ik erger vinden als mijn zoon moslim bleek te zijn i.p.v. homo.
Moet je voorstellen dat hij naar je toen komt omdat hij met je wilt praten jij hebt al een vermoeden dat hij van de verkeerde kant is maar i.p.v. daarvan zegt ie "ik ben moslim".. dan heb je echt gefaald met opvoeden.
Dit dus. Het is je zoon en dus zal je hem moeten accepteren. Daarnaast houdt jouw liefde voor je zoon toch niet op nu je weet dat hij homoseksueel is!? Het is en blijft jouw kind..quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik heb geen zoon en zal nooit een zoon hebben.
Maar stel dat: zou ik van hem houden en zou ik hem volledig accepteren
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:29 schreef probeer het volgende:
Als hij zou zeggen dat hij homoseksueel is, zou ik daar echt geen enkel probleem mee hebben, blij voor hem zijn dat hij meer duidelijkheid heeft over zijn (seksuele) identiteit en daar voor uit durft te komen.
Als hij zou zeggen dat hij moslim wil worden (of welke georganiseerde religieuze stroming dan ook) zou ik mezelf toch even achter mijn oren krabben. Ik zou het ook wel accepteren hoor, maar toch net iets minder makkelijk/snel dan wanneer hij homo zou zijn.
Godskolere, had je daar dit topic voor nodig? Dat wist ik al voor dit topic.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:07 schreef Gulmez het volgende:
door dit topic ben ik er achter gekomen dat westerse mensen ondanks dat ze hier anoniem kunnen reageren toch minder erg vinden gemiddeld gezien als hun zoon homo is als bij anderen culturen interessant onderzoek
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:57 schreef ShevaJB het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou ik het bij laten.
hahaha heb hè dat jn Zwolle ookal ik ging pas utrecht klennie serveren ewa ja daar bij stwtion ook 1 izjn duivelaanbidderverxanelknhquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:12 schreef Gulmez het volgende:
gothic is ook verschrikkelijk ja duivelaanbiddaars en altijd van die foto's op facebook dat ze op een spoor zitten zijn vaak in de leeftijd 13- 20 hier in park is een verzamelplaats voor heel de regio ze hebben ook geen seksuele waarden als ik zo ze observeer
Weet iemand hoe ik dit vertaal?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:
ik zal alles doen want het is mijn bloed om hem te laten zien dat het een beproeving is homo gevoelens en dat het niet haram is pas als je er aan toegeeft dan zit je fout
Gaat je geen flikker aan. Evenals het mij geen flikker interesseert hoe dwangmatig je respect voor de islam wilt afdwingen op de Westerse beschaving - die superieur is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Gulmez het volgende:
Stel je zoon is 16 nog puber, en verteld tegen je van ja ik ben homo ik wil graag met jongens relatie hebben en heb gevoelens voor jongens hoe zou je reageren
- naar imam brengen voor een goed gesprek en als niet helpt hem naar familie zetten in turkjie of ander land waar hij ziet dat homoseksualiteit een beproeving die je moet doorstaan en hopen dat met nieuwe inzichten terug komt naar nederland
- hem 3 x vragen en dan van iets hoogs gooien (geweld toepassen)
- Hem zeggen dat je afstand van hem neemt na meerdere dingen hebben ondernomen om het eruit te halen, en zeggen dat hij altijd welkom is als ie zn leven heeft verbeterd
- verdrietig zijn en proberen aan familie te verzwijgen en vergeving vragen en ondanks alles hand boven het hoofd te houden
- wennen en aan familie vertellen dat je zoon homo is en je dus nooit kleinkinderen zal krijgen
en hem laten gaan met homosexuelen vrienden en homo cafes
TS begint
ik zal alles doen want het is mijn bloed om hem te laten zien dat het een beproeving is homo gevoelens en dat het niet haram is pas als je er aan toegeeft dan zit je fout
En dat het een fout is, je ziet toch ook geen 2 mannetjes eenden een stelletje zijn of 2 mannen honden
En als het echt niet helpt afstand nemen hoe pijn het ook doet want zie het niet voor me dat hun in mijn huis sex hebben met een anderen jongen zoiets kan je nooit veranrwoorden want is het meest foute wat je kan doen ik zou nooit aan kunnen wennen iig
van nature is het in elke cultuur fout, ook in nederland nog een paar jaar geleden maar door de probagenda en onderbewust homo's in goeie tijden bv doen proberen ze aan te praten dat het modern is maar van nature is iedereen zijn stiekem gedachte dat het vies en fout is maar door de westerse aanpraterij hebben ze gedaan of je het moet accepteren
Wat zou jij doen van mijn opties?? welke pas je toe
ik ben benieuwd
Alles las ik gewoon zo van /carequote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:46 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Gaat je geen flikker aan. Evenals het mij geen flikker interesseert hoe dwangmatig je respect voor de islam wilt afdwingen op de Westerse beschaving - die superieur is.
Oh en trouwens: als een vrouw een rokje draagt, betekent niet gelijk dat je haar maar voor 'hoer' kan uitmaken. Het betekent ook niet dat dit een excuusbrief wordt voor jou om haar ongevraagd te betasten, aan te randen of te verkrachten.
En Allah bestaat niet.
Toerist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |