Het is jammer dat we van zoiets moois als de stad Rotterdam overschakelen op zoiets kankerordinairs. HMF doet afbreuk aan de stad waar wij zo van houden.quote:
Het was 25 graden waar regen verwacht werd. Het was een festival waar iedereen strak stond van de pillen (ook al ordinair zeker)?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In je blote bast lopen is ook kankerordinair HMF
Altijd van die tokkies ja. Genant gewoon.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In je blote bast lopen is ook kankerordinair HMF
Ik heb net pics gevonden van Onlogisch.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Altijd van die tokkies ja. Genant gewoon.
Lekker man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:50 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Waar mijn roots liggen![]()
![]()
![]()
Direct in de haven van Rotterdam, tussen de bonkige zeelieden, hoeren en ander gespuis
Ik ben een bijzonder mens.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker man.
En dan jood worden
Wat een tyfusgrote faal.
Ik denk dat mijn opa hier nog aan meedeed.quote:Op 10 augustus 1972 sloeg de vlam in de pan: wijkbewoners trokken op naar de pensions waar de gastarbeiders verbleven en zetten hen met meubels en al op straat. De Mobiele Eenheid kwam hierop in actie maar het duurde drie dagen voordat de rust was terggekeerd.
Geen idee eigenlijk. Ik weet dat mijn opa van de vaders kant van de familie fanatiek Spartaan was. Heeft er nog gevoetbald ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer word je eigenlijk Spartaan? Of nog vreemder; excelsioriaan.
Ik snap daar geen kut van. Het Kasteel staat hier hemelsbreed 40-45 meter vandaan (LETTERLIJK). Nooit van mijn leven dat ik fan zou kennen wezen van die nepjoden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer word je eigenlijk Spartaan? Of nog vreemder; excelsioriaan.
Jij woonde toch in het oude noorden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap daar geen kut van. Het Kasteel staat hier hemelsbreed 40-45 meter vandaan (LETTERLIJK). Nooit van mijn leven dat ik fan zou kennen wezen van die nepjoden.
Spangen en het Oude Noorden liggen niet heel ver van elkaar. Geen 40-45 meter trouwens. Eerder 1940-1945quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij woonde toch in het oude noorden?
Niet meer man, ik zit in Rotterdam-Tuigh (a.k.a. West)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij woonde toch in het oude noorden?
Brede Hilledijk, is dat nu Katendrecht of Afrikaanderwijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet meer man, ik zit in Rotterdam-Tuigh (a.k.a. West)
Wat mij aan gaat de Kaatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Brede Hilledijk, is dat nu Katendrecht of Afrikaanderwijk?
Katendrechtboy presentquote:
Ken je de Mevlana Moskee?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Katendrechtboy present
Maar daarna gegaan naar een woning nabij Blijdorp. Even kijken welke straat dat ook alweer was. Daar heb ik mijn eerste stapjes leren zetten.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ken je de Mevlana Moskee?
Daar hebben vroeger zes woningen gestaan op dat reusachtige plein, en dat plein was afgeschermd met een hek dat van binnenuit op slot kon.
Ik was daar samen met mijn oudste broer het enige kindje.
Teringdik skelteren etc. op een plein van 100 bij 50 meter![]()
Tyf op man. Ken je de familie Baar?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit was mijn oude straat![]()
[ afbeelding ]
Heemraadssingel
Geen idee, zoals gezegd, vrij vroeg uit Rotterdam vertrokken richting Oud-Beijerlandquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tyf op man. Ken je de familie Baar?
Ik heb nog gewoond in de Beatrijsstraat aldaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |