abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2014 @ 09:18:53 #201
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141879445
Al heeft de Witte Aap ook zijn beste tijd wel weer gehad sinds het zo populair geworden is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141879461
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:18 schreef Dven het volgende:
Al heeft de Witte Aap ook zijn beste tijd wel weer gehad sinds het zo populair geworden is.
Witte Aap was altijd al niets. HNY begint ook allemaal van die teringhipsters te huisvesten :r
pi_141879496
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 07:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]

Toch jammer dat we veel van dit soort gebouwen kwijt zijn.

Rotterdamse luchtspoor :o

Zo vertieft dat we dat kwijt zijn.

_O_ DE HEF _O_
pi_141879515
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_ DE HEF _O_
Ik hoop dat ze van die verhoogde spoorlijn vanaf station hofplein een mooi park gaan maken, net als in new york. En in 1 van die bogen eronder ga ik dan mn eigen tent starten.
pi_141879532
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
de lijnbaan
Is weer in zijn oude retrojasje gefit. Is juist een toonbeeld van hoe Rotterdam moderniseert met respect voor het verleden en vizier op de toekomst.

Om die reden ben ik ook groot voorstander van het niet slopen van De Kuip geweest. :). Al die mongolen op FR12 en hier die roepen dat nieuwbouw beter is, zijn geen Rotterdammers, heulen met de duivel en mogen wat mij betreft standrechtel... zich verslikken in een olijf.
pi_141879564
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze van die verhoogde spoorlijn vanaf station hofplein een mooi park gaan maken, net als in new york. En in 1 van die bogen eronder ga ik dan mn eigen tent starten.
Daat zijn dus al jaren gesprekken over. Er kwam een opkoper langs die dat wilde gaan realiseren maar de 'poorten' (niet verhuurbare ruimtes, want daar lopen wegen onderdoor) moest de gemeente op zich nemen.

Knalt Aboelaadklep (HEY ABOUTALEB VUILE VIEZE KAAAAAAAAAA JOOD, HE ABOUTALEB VAL MAAR LEKKER DOOD) dat hele plan uit de lucht _O- :r :{

TERINGburgemeester

Dan maar een note voor deze post, hij is terecht, het IS EEN GORE TYFUSLUL GGMM EEN TERINGLUL DIE ABOUTALEB

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 09:26:17 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 09:26:43 #207
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141879573
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Witte Aap was altijd al niets. HNY begint ook allemaal van die teringhipsters te huisvesten :r
Leuke van de Witte Aap was de homogeniteit. Studenten, oude lullen, hipsters, skaters, zakenlieden, alles en iedereen kwam er samen en kwam overeen. Dat bevalt me.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 4 juli 2014 @ 09:29:29 #208
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141879610
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:22 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

_O_ DE HEF _O_
één van de weinige bruggen die mijn opa niet geplaatst heeft in Rotterdam :D

Bruggen bouwen en muren breken _O_
pi_141879625
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:29 schreef Dven het volgende:

[..]

één van de weinige bruggen die mijn opa niet geplaatst heeft in Rotterdam :D

Bruggen bouwen en muren breken _O_

Teringvet die Hef _O_
  vrijdag 4 juli 2014 @ 09:30:47 #210
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141879633
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:25 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Daat zijn dus al jaren gesprekken over. Er kwam een opkoper langs die dat wilde gaan realiseren maar de 'poorten' (niet verhuurbare ruimtes, want daar lopen wegen onderdoor) moest de gemeente op zich nemen.

Knalt Aboelaadklep (HEY ABOUTALEB VUILE VIEZE KAAAAAAAAAA JOOD, HE ABOUTALEB VAL MAAR LEKKER DOOD) dat hele plan uit de lucht _O- :r :{

TERINGburgemeester

Dan maar een note voor deze post, hij is terecht, het IS EEN GORE TYFUSLUL GGMM EEN TERINGLUL DIE ABOUTALEB
Rotterdam heeft inderdaad een Rotterdamse burgemeester nodig met hart voor de stad, de juiste mentaliteit en kennis over de bijzondere historie van dat mooie stukje Nederland.
pi_141879637
Hallo

Heerlijk zwemweer wederom en vanavond 2 top potjes voetbal wat wil je nog meer.
pi_141879646
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:30 schreef Dven het volgende:

[..]

Rotterdam heeft inderdaad een Rotterdamse burgemeester nodig met hart voor de stad, de juiste mentaliteit en kennis over de bijzondere historie van dat mooie stukje Nederland.
Er zou een wet moeten zijn dat een Rotterdamse burgemeester hier geboren en getogen moet zijn en niet buiten de stad mag hebben gewoond gedurende zijn hele leven.

:).
pi_141879653
Hoe het moet HMF (in New York)

Supervet _O_
  vrijdag 4 juli 2014 @ 09:32:53 #214
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141879674
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Er zou een wet moeten zijn dat een Rotterdamse burgemeester hier geboren en getogen moet zijn en niet buiten de stad mag hebben gewoond gedurende zijn hele leven.

:).
Probleem is dat er nog maar zo verdomde weinig echte Rotterdammers zijn. Zijn allemaal eind jaren 70 begin jaren 80 verhuist naar de Spijkenisses, Barendrechts, Oud-Beijerlands en Hellevoetsluisjes van de wereld.
pi_141879687
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Probleem is dat er nog maar zo verdomde weinig echte Rotterdammers zijn. Zijn allemaal eind jaren 70 begin jaren 80 verhuist naar de Spijkenisses, Barendrechts, Oud-Beijerlands en Hellevoetsluisjes van de wereld.
Gelul.
pi_141879698
Ik verbaas me nog iedere dag over hoeveel buitenlanders er in compleet verpauperde maar wel mooie panden wonen in de BINNENSTAD. Echt, in alle steden in de randstad zitten dat soort panden vol hippe hoog opgeleide yuppen, maar in Rotterdam is het een grote gore vuile schotelbende.
pi_141879706

"Hier maakt het niet uit waar je vandaan komt. Er is maar een regel. Woon je hier? Dan ben je er godverdomme trots op. De oude lijnen. De kleuren en de grauwheid. De bruggen van staal en beton."

_O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 09:36:14 ]
pi_141879724
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik verbaas me nog iedere dag over hoeveel buitenlanders er in compleet verpauperde maar wel mooie panden wonen in de BINNENSTAD. Echt, in alle steden in de randstad zitten dat soort panden vol hippe hoog opgeleide yuppen, maar in Rotterdam is het een grote gore vuile schotelbende.
Daar is een belachelijk goede reden voor en ook in Amsterdam.

Allochtonen werden met 3 gezinnen tegelijk in die woningen weggestopt. Die panden zijn (vooral in Amsterdam) enkele tonnen zo niet miljoenen waard geworden. Die gasten hebben die woningen overgenomen voor een prikkie van de gemeente.

En voila, zie daar hoe 40-45% van die gasten van het geld bulkt. De overige zooi doet het met drugspoen. :).
pi_141879752
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Daar is een belachelijk goede reden voor en ook in Amsterdam.

Allochtonen werden met 3 gezinnen tegelijk in die woningen weggestopt. Die panden zijn (vooral in Amsterdam) enkele tonnen zo niet miljoenen waard geworden. Die gasten hebben die woningen overgenomen voor een prikkie van de gemeente.

En voila, zie daar hoe 40-45% van die gasten van het geld bulkt. De overige zooi doet het met drugspoen. :).
In Amsterdam zie je toch niet zo veel buitenlanders in de hippe wijken rond het centrum hoor. Ja, toeristen.
pi_141879774
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

In Amsterdam zie je toch niet zo veel buitenlanders in de hippe wijken rond het centrum hoor. Ja, toeristen.
Komt omdat ze daar uitgekocht zijn door yuppen. Je had eens in de jaren '90 moeten kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 09:38:27 ]
  vrijdag 4 juli 2014 @ 09:38:42 #221
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141879778
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gelul.
quote:
Op 1 januari 2004 woonden in ons land 770 duizend mensen die in Rotterdam zijn geboren. Vier van de tien geboren Rotterdammers (302 duizend) woonden in hun geboortestad. Elders in Nederland wonen er dus meer geboren Rotterdammers dan in Rotterdam zelf.
Hoogste aandeel in Barendrecht en Albrandswaard

Naar verhouding wonen de meeste ex-Rotterdammers in Barendrecht en Albrandswaard, met beide 52 procent. Daarmee is dit aandeel zelfs nog iets groter dan het aandeel geboren Rotterdammers in Rotterdam (51 procent). Ook in Capelle aan den IJssel en Spijkenisse (beide meer dan 40 procent) wonen relatief veel ex-Rotterdammers, evenals in Ridderkerk, Bergschenhoek en Oud-Beijerland (elk meer dan 35 procent).
Geboren Rotterdammers wonen vooral in randgemeenten

Vooral in de omringende gemeenten ten zuiden en ten oosten van Rotterdam wonen veel geboren Rotterdammers. Dit hangt enerzijds samen met veel nieuwbouw in die gemeenten in het recente verleden (zoals in Capelle aan den IJssel en Berkel en Rodenrijs).

Anderzijds komt dit doordat een flink aantal kinderen in een Rotterdams ziekenhuis wordt geboren, omdat een aantal omringende gemeenten geen (academisch) ziekenhuis heeft. In totaal woont een op de 4 nul-jarigen die in Rotterdam zijn geboren, buiten Rotterdam.
Hoe verder weg, des te minder Rotterdammers

In het algemeen blijkt dat het aandeel Rotterdammers in gemeenten lager is, naarmate de gemeenten verder van Rotterdam verwijderd zijn. Alleen in Eindhoven en omgeving en een groot deel van Drenthe ligt het aandeel geboren Rotterdammers iets hoger dan in de rest van die omgeving.
In alle gemeenten wonen geboren Rotterdammers

Op 1 januari 2004 woonden in alle gemeenten in Nederland geboren Rotterdammers. In absolute zin wonen de meeste ex-Rotterdammers in Spijkenisse (31 duizend), gevolgd door Capelle aan den IJssel (30 duizend). Ook in Barendrecht, Ridderkerk, Hellevoetsluis, Schiedam en Albrandswaard wonen veel geboren Rotterdammers (tussen 10 en 20 duizend). In het Limburgse Thorn woont het kleinste aantal ex-Rotterdammers (8), gevolgd door het eveneens in Limburg gelegen Simpelveld (16).

Vanzelfsprekend heeft het eea ook wel te maken met de ziekenhuizen waarin men geboren wordt maar als ik bijvoorbeeld naar de wat oudere mensen in Oud-Beijerland kijk zijn velen vanuit Rotterdam daar naartoe verhuist. Maar goed, dat 300.000 van de ruim 700.000 Rotterdammers er slechts geboren is, zegt genoeg.
pi_141879801
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Komt omdat ze daar uitgekocht zijn door yuppen. Je had eens in de jaren '90 moeten kijken.
Hopelijk gaat dit ook snel in Rotterdam gebeuren.
pi_141879804
Mag ik zeggen dat ik de volgende terugkomende ontwikkeling geweldig vind?

Ja, allemaal teringlelijk, maar die BH-achtige shirtjes zijn echt tyfusgeil bij een lekker wijf.
pi_141879813
Bonuspic zou ik zeker wel doen:

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 09:41:07 ]
pi_141879832
Ordinair man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')