Paar weken al weer maar voornamelijk KLBquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
Sinds wanneer post die kale snuifduif weer?
Ik heb een look a like van je ontmoet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar weken al weer maar voornamelijk KLB
is te merkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paar weken al weer maar voornamelijk KLB
Zie dagelijks look a likes van jou wanneer het mongolen busje langskomtquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een look a like van je ontmoet.
Dit was ook een kale junk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie dagelijks look a likes van jou wanneer het mongolen busje langskomt
Gebruik geen drugsquote:
Ga afwassen ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef Karina het volgende:
Goh wat zijn jullie aardig voor elkaar zegOf is dat stoer of zo.
Ja kut man. Wordt weer het hele weekend series kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme dit weekend natuurlijk kutweer
Tour de francequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja kut man. Wordt weer het hele weekend series kijken
Nou ja niet dat dat erg is
quote:
tr gemachtquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh fuck ja! Kijken of ik die vriend van mij zo ver kan krijgen om mee te kijken.
Niet echt neequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij er geen zak aan vindt dus
en picsquote:
Ik heb het meestal op de achtergrond aanstaan en ga voor de laatste paar kilometer er even voor zitten, dan wordt het spannend.quote:
Ik vind het serieus echt knap wat die gasten doen maar echt kijken er naar kan ik nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het meestal op de achtergrond aanstaan en ga voor de laatste paar kilometer er even voor zitten, dan wordt het spannend.
Een hele etappe kijken is ook best saai, meestal gebeurt er geen moer. Ja en zeker knap, ik moet er niet aan denken zo een eind fietsen (al dan niet met doping, MET lijkt me het nog steeds zwaar).quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind het serieus echt knap wat die gasten doen maar echt kijken er naar kan ik niet
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee geen pics![]()
Mmm zal het eens voorstellen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |