Nee tijdje al niet meer. Probeer die mooiboihitlerjugendkapseltjequote:Op donderdag 3 juli 2014 01:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe is jouw haar dan? Je millimetert het toch
Picsquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee tijdje al niet meer. Probeer die mooiboihitlerjugendkapseltje
Ik wel tegen jouquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:19 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zou nooit zomaar gemeen tegen je oen
Maar ik ben een bijzondere panda.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat kunnen panda's heulemaal niet!!
Sorry, schat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Een bijzonder irritante panda.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee tijdje al niet meer. Probeer die mooiboihitlerjugendkapseltje
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Een bijzonder irritante panda.
Goede ja. In vorige topic had ik ook mooie kapseltjes gepostquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik een vrouw was dan zou ik echt kknat worden van Pellè.
Interessant verhaal man. Heb je vandaag nog sollicitatiebrieven verstuurd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede ja. In vorige topic had ik ook mooie kapseltjes gepost
ook goedemorgen 4ebequote:Op donderdag 3 juli 2014 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffie
Ochtend
Trein
Mensen
Ik heb het wel weer gehad met deze dag.
Doei.
ik zit op het werk, natuurlijk heb ik een kutdagquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:13 schreef Murdera het volgende:
[..]hater. Ik hoop dat je een kutdag hebt
Dat kapsel is niet zo moeilijk te 'doen', hoor, of ben je al kalend oid?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede ja. In vorige topic had ik ook mooie kapseltjes gepost
quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat kapsel is niet zo moeilijk te 'doen', hoor, of ben je al kalend oid?
Alles lijkt me wat hoog gegrepen maar vooralsnog is alles in de macht. Jij?quote:
Je had je scriptie toch al ingeleverd, of is het soms "het echte leven" waar je tegen opziet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles lijkt me wat hoog gegrepen maar vooralsnog is alles in de macht. Jij?
Er zijn een paar administratieve uitdagingen die verder niks met m'n scriptie uit te staan hebben maar dat zal wel op z'n pootjes terecht komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:39 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je had je scriptie toch al ingeleverd, of is het soms "het echte leven" waar je tegen opziet?
Met mij gaat het wel oké, kom er net achter dat ik nog een of ander dom verslag (had) moet(en) inleveren, dus dat word vandaag ff afraffelen
Ik ben ook niet zo verzot op administratieve dingen ja, is vaak ook niet eens heel moeilijk maar vooral veel gedoe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn een paar administratieve uitdagingen die verder niks met m'n scriptie uit te staan hebben maar dat zal wel op z'n pootjes terecht komen.
Succes daarmee!
nog voor je aan de opleiding begint?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie nu al op tegen mijn scriptie over 4 jaar
Gewoon achter de kassa bij AH blijven werken dan, xoxo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie nu al op tegen mijn scriptie over 4 jaar
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog voor je aan de opleiding begint?![]()
Dat is niks voor mijquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon achter de kassa bij AH blijven werken dan, xoxo.
fascinerendquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kaas waardering en beschouwing niveau 2 bbl.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kaas waardering en beschouwing niveau 2 bbl.
Ben benieuwd wanneer je er weer mee stoptquote:
Dat hoor je tegen die tijd wel dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer je er weer mee stopt
Dat denk ik ook wel. Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat hoor je tegen die tijd wel dan.
hbo kkhoer?quote:
Niks. Maar dat is mijn beeld bij jou.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
nou nou nou, doe even normaal joh!
Ik heb dat serieus nog nooit op die manier gevraagd, zou dat helpen? Gewoon straight to the point.quote:
Eens moet de 1e keer zijn. Je hebt niets te verliezen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog nooit op die manier gevraagd, zou dat helpen? Gewoon straight to the point.
Wel...mijn imago onder de chimi's van de randstad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens moet de 1e keer zijn. Je hebt niets te verliezen.
Daarom:quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wel...mijn imago onder de chimi's van de randstad.
quote:
quote:
Als ik dat doe is gelijk een groot deel anonimiteit wegquote:
Ja want dat willen wequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als ik dat doe is gelijk een groot deel anonimiteit wegMensen kunnen me gaan opzoeken of opwachten. No thanks.
ja tuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als ik dat doe is gelijk een groot deel anonimiteit wegMensen kunnen me gaan opzoeken of opwachten. No thanks.
HU (waarom verklap ik dit)quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want dat willen weWelke school ga je?
Weet je hoe tering groot een school is man.
Gvd manquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En dan wel je telefoonnummer en al je priveshit met het schuim van FOK delen in whatsapp groepjes. I can'tquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja soms heb ik een gekke manier van denken he. Als ik het zelf nog maar snapquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan wel je telefoonnummer en al je priveshit met het schuim van FOK delen in whatsapp groepjes. I can't
waar is dat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaan er nog mensen naar Free festival zaterdag? Harder Styles. Nee he?
Il ga voetbal kijken op het pleinquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaan er nog mensen naar Free festival zaterdag? Harder Styles. Nee he?
Of anders? maak ik zelf wel uit natuurlijk hequote:
Ik ook. Ik ga om half 8 terug vanuit Almere. Ik bij Leopold, jij?quote:
Blondje ben jij dit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of anders? maak ik zelf wel uit natuurlijk he
Dat is voor mij een weet en voor jou een vraagquote:
half 9 sta ik in de kroegquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga om half 8 terug vanuit Almere. Ik bij Leopold, jij?
nergens voor nodig, daar komen geen buitenlandersquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mooi, neem ik mijn boksbeugel mee.
Nee daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nergens voor nodig, daar komen geen buitenlanders
Ben je weer in je poëzie boekje aan het schrijven?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Het moment dat je door FOK! de zin 'uit de hand geëscaleerd' schrijft in een essay.
dan is het te laatquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Het moment dat je door FOK! de zin 'uit de hand geëscaleerd' schrijft in een essay.
"Ik liep na de gym toch so over straat hahaha en toen kwam er zo'n chimeidje aan die keek mij aan dus gelijk escaleren uit de hand toch haha voor mij de teken toch om te hosselen toch ;X maarja ze liep door lol hahaha"quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben je weer in je poëzie boekje aan het schrijven?
Nee XDquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben je weer in je poëzie boekje aan het schrijven?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Wou dat ik deze verzonnen had!!
Godverquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik liep na de gym toch so over straat hahaha en toen kwam er zo'n chimeidje aan die keek mij aan dus gelijk escaleren uit de hand toch haha voor mij de teken toch om te hosselen toch ;X maarja ze liep door lol hahaha"
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgende keer foto van je bikini bridge?
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]pls
Doe je dat ook op tinder btw mortie? vragen om tigh gap en bikinibridge pics?
Oh dacht al hahaha ;Dquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietheb hele normale gesprekken op tinder
Skinny biotches dus.quote:
quote:
quote:
Hoe verzint ie ze.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
WOW!![]()
Hier groeit er juist iets heel snel richting de 15cm![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgende keer foto van je bikini bridge?
Kom maar totquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat kapsel is niet zo moeilijk te 'doen', hoor, of ben je al kalend oid?
Is filterquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Je kan je afkomst wel beetje zien door je huidskleur hehe
Maar je hebt dus ook nog een baard? Want dat valt een beetje weg zo met die blozende wangetjes.quote:
Indo's groeien nauwelijks baard.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook nog een baard? Want dat valt een beetje weg zo met die blozende wangetjes.
Deze gekke indoboyskie heeft anders een beste baard laten zien in US.quote:
Dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze gekke indoboyskie heeft anders een beste baard laten zien in US.
Nee had gisteren geschoren. Nu weer babyfacequote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook nog een baard? Want dat valt een beetje weg zo met die blozende wangetjes.
Ik twijfel al de hele dag of ik dat ook moet doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee had gisteren geschoren. Nu weer babyface
War voor baard heb je?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik twijfel al de hele dag of ik dat ook moet doen.
Ik ben mij niet bewust van diverse types. Ik heb gewoon al een tijdje de tondeuse niet meer gehanteerd.quote:
Wel volle baard neem ik aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben mij niet bewust van diverse types. Ik heb gewoon al een tijdje de tondeuse niet meer gehanteerd.
Enlighten mequote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je gebruikt ook de verkeerde producten.
Gebruik je wel cafeïne shampoo?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou het sowieso laten uitdunnen bovenop, en je moet het na het wassen (in model) droog föhnen (neem aan dat je dat nu niet doet) + een soort wax. Denk dat die kerel op die foto's eerder een soort clay gebruikt trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee sinds een tijdje wel conditioner
Thx zal eens kijken of ik.zoiets kan vindenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou het sowieso laten uitdunnen bovenop, en je moet het na het wassen (in model) droog föhnen (neem aan dat je dat nu niet doet) + een soort wax. Denk dat die kerel op die foto's eerder een soort clay gebruikt trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt???quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Ze stuurde in elk geval een leuk dm'tje
Jaquote:
Heb je ook foto's?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Met een niet nader te noemen SC'er heb ik de volgende discussie.
Poll: Welke US FOK!sma is lekkerder?
• SoyFeliz
• cemeteryslut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SF: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98 = normale assquote:
Ik zou zeggen SF maar die bloemetjes rond de spiegel veroorzaken een hardnekkige impotentie bij mij en cs is niet echt mijn ding geloof ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
SF: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98 = normale ass
cs: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98 = PLATTE HOEKIGE ASS
cs wint, poll gaat nu dicht, case closed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Poll: Welke US FOK!sma is lekkerder?
• SoyFeliz
• cemeteryslut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
cs wint, poll gaat nu dicht, case closed.
Jij met je thick-chick obsession.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Normale chick vs. camslut.
Normale ass vs. hoekige ass.
C'mon son, wie zou je nou eerder aan je ma introducen, een camhoer met een vierkante reet of die anderquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij met je thick-chick obsession.
Hou het nou bij categorie 1 (dacht ik). Die nijlpaardkontenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
C'mon son, wie zou je nou eerder aan je ma introducen, een camhoer met een vierkante reet of die ander.
Die bloemetjes rond die spiegel manquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
C'mon son, wie zou je nou eerder aan je ma introducen, een camhoer met een vierkante reet of die ander.
Die SF heeft niet eens een nijlpardkont/thick assquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hou het nou bij categorie 1 (dacht ik). Die nijlpaardkonten
Niet weten dat ik in de 90s deze steez rockte:quote:
Nice.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zit door jou nu
te luisteren. Krio, what are your thoughts on this subject
?
Nee dat niet maar echt mooi is het nou ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die SF heeft niet eens een nijlpardkont/thick ass.
Pants backwardsquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet weten dat ik in de 90s deze steez rockte:
[ afbeelding ]
This track finna make me be likequote:Nice.Hoorde laatst een toffe beat, ik dacht fuck yeah nieuwe track ontdekt, bleek de intro (eerste 23 sec.) van deze te zijn:
Gooi is helemaal geen linkjequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Over wie hebben we het? Gooi is een linkje
HAHHAHAAH kkiquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
(╯°□°)╯︵ US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98
Nee dat niet, één keer geprobeerd maar dat zat echt heel erg kut. (srs)quote:
Een topic in Klaagbalk, beter bekend als KLB.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat is dit nou weer? KLB / Relatiestatus op Facebook
"verkering met een hottie"quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat is dit nou weer? KLB / Relatiestatus op Facebook
Je bent echt zeer slecht vandaagquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een topic in Klaagbalk, beter bekend als KLB.
Hueheee. Maar zij heeft toch een kut? maar is een vent, of andersom? Dus waar heeft ze dan meequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"verkering met een hottie"![]()
Lichaam dumpen in een vat ongebluste kalk in Panama.
Heb ze ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"verkering met een hottie"![]()
Lichaam dumpen in een vat ongebluste kalk in Panama.
"Indomita"quote:
Paupersquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef chroestjov het volgende:
Die wijn actie kwam gisteren zelfs nog bij Editie NL voorbij dus half Nederland zal inmiddels wel 6 flessen hebben besteld.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
IK HEB SPAANS GEHAALD HUWHUAHAUHAUHAUAHUHAUHA NOOIT MEER SPAANS
Alle 3 de herkansingen dit jaar gehaald! FOR FUCKS SAKE YESSSSSSS
Muy bueno (ofzo)quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:
nut muchquote:
Gelul met cijferlijsten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
nut much
heb eindelijk vakantie
lekker niksen.
en jullie?
Heb gewoon in de zon gezeten vanmiddagquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
nut much
heb eindelijk vakantie
lekker niksen.
en jullie?
Ja saai.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelul met cijferlijsten.
Eindpresentatie in elkaar gedraaid.
Beetje verven.
Beetje roken.
Hoe gaat de ramadan?
http://www.marxists.org/n(...)7/kapitaal/index.htmquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja saai.
Valt niet echt te doen zonder te mogen eten , drinken of naar vrouwen kijken
Beter het communistisch manifest lezen. Veel korterquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.marxists.org/n(...)7/kapitaal/index.htm
Pro-tip.
Ik heb hem maar gebookmarkd. Wie weet lees ik hem wel eensquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.marxists.org/n(...)7/kapitaal/index.htm
Pro-tip.
Ik heb dan een verzorger aangenomen, eentje die me omdraait en doorligwonden voorkomtquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Veel plezier met liggen in je eigen stront.
Kan niks meer misgaan dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dan een verzorger aangenomen, eentje die me omdraait en doorligwonden voorkomt
waar wil je dan naar toequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het even kan wel, anders niet.
Weet ik nog niet. Ik zou wel ergens boven op een bergtop willen zitten voor een weekje maar een mooie stad is ook altijd leuk. Ik heb ook nog geen flauw idee wanneer, hangt er ook een beetje vanaf of ik nog een opleiding ga doen of ga werken. Het zal wel weer op last-minute uitlopen, zoals immer.quote:
All coveredquote:
Eigenlijk is iets in de herkansingsronde halen vaak mooier dan het gewoon halen in de eerste ronde .quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zeker waar. Extra mooi is dat deze toets (een brief opstellen + een stuk tekst vertalen) voorheen per mail opgestuurd kon worden naar de docent. Deed ik toen ook, maar had een onvoldoende en had daarna zoiets van 'whatever, doe ik nog wel'. Stom, want jaar erna werd de toets afgenomen in een lokaalquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Eigenlijk is iets in de herkansingsronde halen vaak mooier dan het gewoon halen in de eerste ronde .
Als je voor een herkansing zit te leren of schrijven (op een warme zomerdag) dan wens je altijd dat je het gewoon de eerste keer had gehaald maar als je dan uiteindelijk die voldoende via de email binnenkrijgt dan is de voldoening achteraf een stuk groter dan dat je het de eerste keer had gehaald.
Ik wil gewoon in een super grote park luieren en waterpijpen allday errydayquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik zou wel ergens boven op een bergtop willen zitten voor een weekje maar een mooie stad is ook altijd leuk. Ik heb ook nog geen flauw idee wanneer, hangt er ook een beetje vanaf of ik nog een opleiding ga doen of ga werken. Het zal wel weer op last-minute uitlopen, zoals immer.
Ik kan je het Hakunabos aanradenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga met mijn beste maat door Europa reizenMet de trein! Interrail dus. Ben klaar met op het strand liggen, even lekker op avontuur.
Je ging toch naar Turkije?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga met mijn beste maat door Europa reizenMet de trein! Interrail dus. Ben klaar met op het strand liggen, even lekker op avontuur.
Bovenop een bergtop, ik zeg het je, berusting van de ziel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik wil gewoon in een super grote park luieren en waterpijpen allday erryday
Wel warm weer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je ging toch naar Turkije?
[..]
Bovenop een bergtop, ik zeg het je, berusting van de ziel.
Ik meende dat gelezen te hebben een paar dagen terug, sorry hoor.quote:
Nee, TARDIS. zei het ook al. Maar false information.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik meende dat gelezen te hebben een paar dagen terug, sorry hoor.
Ja ik heb geen zin om in de koud gaan liggenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind ieder weertypen wel mooi eigenlijk.
Ik zit nu in m'n blote barst in de tuin maar loop even graag met een herfststorm over het strand in de stromende regen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin om in de koud gaan liggen
Het heeft inderdaad allebei watquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n blote barst in de tuin maar loop even graag met een herfststorm over het strand in de stromende regen.
Doe mij maar lekker lenteweertjequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n blote barst in de tuin maar loop even graag met een herfststorm over het strand in de stromende regen.
Vooral dat eerstequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker lenteweertje
Niet te warm , niet te koud.
Eensquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker lenteweertje
Niet te warm , niet te koud.
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vooral dat eerste. Ik heb eens een week met 35+ graden gewerkt, dan is de lol er snel vanaf. Voordeel is wel dat je niet meer hoeft te pissen.
Graad of 22 en ik vind het wel best.
Wanneer meisjes net met korte rokjes durven te lopenquote:
There, I fixed it for you.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Poll: Welke US FOK!sma is lekkerder minder onaantrekkelijk?
• SoyFeliz
• cemeteryslut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
*kuch*dagcreme*kuch*quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mannen die föhnen.
[ afbeelding ]
Gaan je ook naar de pedicure?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen Noord-Hollands dialect kennen, wat ben toch een zure kut stumper.quote:
Hehe deze snitch. Vertel ons meer!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En spray voor je voeten toch, en 2x per dag douchen toch?
bter verwend dnn verwaarlOOsd,, ;Squote:
Yup en yupquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En spray voor je voeten toch, en 2x per dag douchen toch?
HAHA kkquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook een extra tandenborstel om onder de voorhuid te schrobben
Dat niet met dezelfde tandenborstel doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook een extra tandenborstel om onder de voorhuid te schrobben
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
mOdE KuN je KoPEn mar stYlE mOet je hebbu ;;P
Vond ik wel wat hebben. Maar met deze hitte misschien niet nodig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vond je wel een beetje druk als ik eerlijk ben.
Morgenochtend Turkije he.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja was gezellig. Jammer fat je niet meegaat naar danzig vanavond
Arabisch ook goed?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Praat gvd Nederlands of Engels, géén Spaans.
Veer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef VeerEli het volgende:
http://sfglobe.com/?id=1374&src=fbfan_1374
Helemaal leeeeeip
Hallo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......?????
Heb jij een bankje in het hakunabos waar je met je matties smoked?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan ik nog minder dan Spaans, geef je bijles?![]()
Ging bijna letterlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij een bankje in het hakunabos waar je met je matties smoked?
Shi gaytrip. tour du gayparade jourquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Haaaaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging bijna letterlijk
[ afbeelding ]
met m'n water, lul
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef anti-loper het volgende:
buenos noches mis amigos
yo tampoco tambien hablo espanol si
buenoquote:
Staat wel wat tegenover of coursequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan ik nog minder dan Spaans, geef je bijles?![]()
Salsa tequila corazonquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef anti-loper het volgende:
buenos noches mis amigos
yo tampoco hablo espanol si
senor tu es comicoquote:
que hace esta manana?quote:
oh siquote:
Want er zijn zo weinig wegenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef VeerEli het volgende:
Door Europa reizen met de TREIN_______________________
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii , balequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
sisi muchos bueno vivies, vives strada, vives publico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |