quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kaas waardering en beschouwing niveau 2 bbl.
Ben benieuwd wanneer je er weer mee stoptquote:
Dat hoor je tegen die tijd wel dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer je er weer mee stopt
Dat denk ik ook wel. Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat hoor je tegen die tijd wel dan.
hbo kkhoer?quote:
Niks. Maar dat is mijn beeld bij jou.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
nou nou nou, doe even normaal joh!
Ik heb dat serieus nog nooit op die manier gevraagd, zou dat helpen? Gewoon straight to the point.quote:
Eens moet de 1e keer zijn. Je hebt niets te verliezen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog nooit op die manier gevraagd, zou dat helpen? Gewoon straight to the point.
Wel...mijn imago onder de chimi's van de randstad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens moet de 1e keer zijn. Je hebt niets te verliezen.
Daarom:quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wel...mijn imago onder de chimi's van de randstad.
quote:
quote:
Als ik dat doe is gelijk een groot deel anonimiteit wegquote:
Ja want dat willen wequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als ik dat doe is gelijk een groot deel anonimiteit wegMensen kunnen me gaan opzoeken of opwachten. No thanks.
ja tuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als ik dat doe is gelijk een groot deel anonimiteit wegMensen kunnen me gaan opzoeken of opwachten. No thanks.
HU (waarom verklap ik dit)quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want dat willen weWelke school ga je?
Weet je hoe tering groot een school is man.
Gvd manquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |