ik zit op het werk, natuurlijk heb ik een kutdagquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:13 schreef Murdera het volgende:
[..]hater. Ik hoop dat je een kutdag hebt
Dat kapsel is niet zo moeilijk te 'doen', hoor, of ben je al kalend oid?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede ja. In vorige topic had ik ook mooie kapseltjes gepost
quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat kapsel is niet zo moeilijk te 'doen', hoor, of ben je al kalend oid?
Alles lijkt me wat hoog gegrepen maar vooralsnog is alles in de macht. Jij?quote:
Je had je scriptie toch al ingeleverd, of is het soms "het echte leven" waar je tegen opziet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles lijkt me wat hoog gegrepen maar vooralsnog is alles in de macht. Jij?
Er zijn een paar administratieve uitdagingen die verder niks met m'n scriptie uit te staan hebben maar dat zal wel op z'n pootjes terecht komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:39 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je had je scriptie toch al ingeleverd, of is het soms "het echte leven" waar je tegen opziet?
Met mij gaat het wel oké, kom er net achter dat ik nog een of ander dom verslag (had) moet(en) inleveren, dus dat word vandaag ff afraffelen
Ik ben ook niet zo verzot op administratieve dingen ja, is vaak ook niet eens heel moeilijk maar vooral veel gedoe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn een paar administratieve uitdagingen die verder niks met m'n scriptie uit te staan hebben maar dat zal wel op z'n pootjes terecht komen.
Succes daarmee!
nog voor je aan de opleiding begint?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie nu al op tegen mijn scriptie over 4 jaar
Gewoon achter de kassa bij AH blijven werken dan, xoxo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie nu al op tegen mijn scriptie over 4 jaar
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog voor je aan de opleiding begint?![]()
Dat is niks voor mijquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon achter de kassa bij AH blijven werken dan, xoxo.
fascinerendquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kaas waardering en beschouwing niveau 2 bbl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |