Nee tijdje al niet meer. Probeer die mooiboihitlerjugendkapseltjequote:Op donderdag 3 juli 2014 01:14 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe is jouw haar dan? Je millimetert het toch
Picsquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee tijdje al niet meer. Probeer die mooiboihitlerjugendkapseltje
Ik wel tegen jouquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:19 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zou nooit zomaar gemeen tegen je oen
Maar ik ben een bijzondere panda.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat kunnen panda's heulemaal niet!!
Sorry, schat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Een bijzonder irritante panda.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee tijdje al niet meer. Probeer die mooiboihitlerjugendkapseltje
quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Een bijzonder irritante panda.
Goede ja. In vorige topic had ik ook mooie kapseltjes gepostquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik een vrouw was dan zou ik echt kknat worden van Pellè.
Interessant verhaal man. Heb je vandaag nog sollicitatiebrieven verstuurd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede ja. In vorige topic had ik ook mooie kapseltjes gepost
ook goedemorgen 4ebequote:Op donderdag 3 juli 2014 07:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffie
Ochtend
Trein
Mensen
Ik heb het wel weer gehad met deze dag.
Doei.
ik zit op het werk, natuurlijk heb ik een kutdagquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:13 schreef Murdera het volgende:
[..]hater. Ik hoop dat je een kutdag hebt
Dat kapsel is niet zo moeilijk te 'doen', hoor, of ben je al kalend oid?quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede ja. In vorige topic had ik ook mooie kapseltjes gepost
quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat kapsel is niet zo moeilijk te 'doen', hoor, of ben je al kalend oid?
Alles lijkt me wat hoog gegrepen maar vooralsnog is alles in de macht. Jij?quote:
Je had je scriptie toch al ingeleverd, of is het soms "het echte leven" waar je tegen opziet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alles lijkt me wat hoog gegrepen maar vooralsnog is alles in de macht. Jij?
Er zijn een paar administratieve uitdagingen die verder niks met m'n scriptie uit te staan hebben maar dat zal wel op z'n pootjes terecht komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:39 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je had je scriptie toch al ingeleverd, of is het soms "het echte leven" waar je tegen opziet?
Met mij gaat het wel oké, kom er net achter dat ik nog een of ander dom verslag (had) moet(en) inleveren, dus dat word vandaag ff afraffelen
Ik ben ook niet zo verzot op administratieve dingen ja, is vaak ook niet eens heel moeilijk maar vooral veel gedoe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn een paar administratieve uitdagingen die verder niks met m'n scriptie uit te staan hebben maar dat zal wel op z'n pootjes terecht komen.
Succes daarmee!
nog voor je aan de opleiding begint?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie nu al op tegen mijn scriptie over 4 jaar
Gewoon achter de kassa bij AH blijven werken dan, xoxo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie nu al op tegen mijn scriptie over 4 jaar
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog voor je aan de opleiding begint?![]()
Dat is niks voor mijquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon achter de kassa bij AH blijven werken dan, xoxo.
fascinerendquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kaas waardering en beschouwing niveau 2 bbl.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kaas waardering en beschouwing niveau 2 bbl.
Ben benieuwd wanneer je er weer mee stoptquote:
Dat hoor je tegen die tijd wel dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer je er weer mee stopt
Dat denk ik ook wel. Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat hoor je tegen die tijd wel dan.
hbo kkhoer?quote:
Niks. Maar dat is mijn beeld bij jou.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
nou nou nou, doe even normaal joh!
Ik heb dat serieus nog nooit op die manier gevraagd, zou dat helpen? Gewoon straight to the point.quote:
Eens moet de 1e keer zijn. Je hebt niets te verliezen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog nooit op die manier gevraagd, zou dat helpen? Gewoon straight to the point.
Wel...mijn imago onder de chimi's van de randstad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens moet de 1e keer zijn. Je hebt niets te verliezen.
Daarom:quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wel...mijn imago onder de chimi's van de randstad.
quote:
quote:
Als ik dat doe is gelijk een groot deel anonimiteit wegquote:
Ja want dat willen wequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als ik dat doe is gelijk een groot deel anonimiteit wegMensen kunnen me gaan opzoeken of opwachten. No thanks.
ja tuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als ik dat doe is gelijk een groot deel anonimiteit wegMensen kunnen me gaan opzoeken of opwachten. No thanks.
HU (waarom verklap ik dit)quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want dat willen weWelke school ga je?
Weet je hoe tering groot een school is man.
Gvd manquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |