Echt???quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Ze stuurde in elk geval een leuk dm'tje
Jaquote:
Heb je ook foto's?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Met een niet nader te noemen SC'er heb ik de volgende discussie.
Poll: Welke US FOK!sma is lekkerder?
• SoyFeliz
• cemeteryslut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SF: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98 = normale assquote:
Ik zou zeggen SF maar die bloemetjes rond de spiegel veroorzaken een hardnekkige impotentie bij mij en cs is niet echt mijn ding geloof ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
SF: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98 = normale ass
cs: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98 = PLATTE HOEKIGE ASS
cs wint, poll gaat nu dicht, case closed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Met een niet nader te noemen SC'er heb ik de volgende discussie.
Poll: Welke US FOK!sma is lekkerder?
• SoyFeliz
• cemeteryslut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
cs wint, poll gaat nu dicht, case closed.
Jij met je thick-chick obsession.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Normale chick vs. camslut.
Normale ass vs. hoekige ass.
C'mon son, wie zou je nou eerder aan je ma introducen, een camhoer met een vierkante reet of die anderquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij met je thick-chick obsession.
Hou het nou bij categorie 1 (dacht ik). Die nijlpaardkontenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
C'mon son, wie zou je nou eerder aan je ma introducen, een camhoer met een vierkante reet of die ander.
Die bloemetjes rond die spiegel manquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
C'mon son, wie zou je nou eerder aan je ma introducen, een camhoer met een vierkante reet of die ander.
Die SF heeft niet eens een nijlpardkont/thick assquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hou het nou bij categorie 1 (dacht ik). Die nijlpaardkonten
Niet weten dat ik in de 90s deze steez rockte:quote:
Nice.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zit door jou nu
te luisteren. Krio, what are your thoughts on this subject
?
Nee dat niet maar echt mooi is het nou ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die SF heeft niet eens een nijlpardkont/thick ass.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |