En dan wel je telefoonnummer en al je priveshit met het schuim van FOK delen in whatsapp groepjes. I can'tquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als ik dat doe is gelijk een groot deel anonimiteit wegMensen kunnen me gaan opzoeken of opwachten. No thanks.
Ja soms heb ik een gekke manier van denken he. Als ik het zelf nog maar snapquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan wel je telefoonnummer en al je priveshit met het schuim van FOK delen in whatsapp groepjes. I can't
waar is dat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaan er nog mensen naar Free festival zaterdag? Harder Styles. Nee he?
Il ga voetbal kijken op het pleinquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaan er nog mensen naar Free festival zaterdag? Harder Styles. Nee he?
Of anders? maak ik zelf wel uit natuurlijk hequote:
Ik ook. Ik ga om half 8 terug vanuit Almere. Ik bij Leopold, jij?quote:
Blondje ben jij dit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of anders? maak ik zelf wel uit natuurlijk he
Dat is voor mij een weet en voor jou een vraagquote:
half 9 sta ik in de kroegquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga om half 8 terug vanuit Almere. Ik bij Leopold, jij?
nergens voor nodig, daar komen geen buitenlandersquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mooi, neem ik mijn boksbeugel mee.
Nee daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nergens voor nodig, daar komen geen buitenlanders
Ben je weer in je poëzie boekje aan het schrijven?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Het moment dat je door FOK! de zin 'uit de hand geëscaleerd' schrijft in een essay.
dan is het te laatquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Het moment dat je door FOK! de zin 'uit de hand geëscaleerd' schrijft in een essay.
"Ik liep na de gym toch so over straat hahaha en toen kwam er zo'n chimeidje aan die keek mij aan dus gelijk escaleren uit de hand toch haha voor mij de teken toch om te hosselen toch ;X maarja ze liep door lol hahaha"quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben je weer in je poëzie boekje aan het schrijven?
Nee XDquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben je weer in je poëzie boekje aan het schrijven?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Wou dat ik deze verzonnen had!!
Godverquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik liep na de gym toch so over straat hahaha en toen kwam er zo'n chimeidje aan die keek mij aan dus gelijk escaleren uit de hand toch haha voor mij de teken toch om te hosselen toch ;X maarja ze liep door lol hahaha"
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgende keer foto van je bikini bridge?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |