En dan wel je telefoonnummer en al je priveshit met het schuim van FOK delen in whatsapp groepjes. I can'tquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als ik dat doe is gelijk een groot deel anonimiteit wegMensen kunnen me gaan opzoeken of opwachten. No thanks.
Ja soms heb ik een gekke manier van denken he. Als ik het zelf nog maar snapquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan wel je telefoonnummer en al je priveshit met het schuim van FOK delen in whatsapp groepjes. I can't
waar is dat?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaan er nog mensen naar Free festival zaterdag? Harder Styles. Nee he?
Il ga voetbal kijken op het pleinquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaan er nog mensen naar Free festival zaterdag? Harder Styles. Nee he?
Of anders? maak ik zelf wel uit natuurlijk hequote:
Ik ook. Ik ga om half 8 terug vanuit Almere. Ik bij Leopold, jij?quote:
Blondje ben jij dit?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of anders? maak ik zelf wel uit natuurlijk he
Dat is voor mij een weet en voor jou een vraagquote:
half 9 sta ik in de kroegquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga om half 8 terug vanuit Almere. Ik bij Leopold, jij?
nergens voor nodig, daar komen geen buitenlandersquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mooi, neem ik mijn boksbeugel mee.
Nee daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nergens voor nodig, daar komen geen buitenlanders
Ben je weer in je poėzie boekje aan het schrijven?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Het moment dat je door FOK! de zin 'uit de hand geėscaleerd' schrijft in een essay.
dan is het te laatquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef BlauweTijger het volgende:
Het moment dat je door FOK! de zin 'uit de hand geėscaleerd' schrijft in een essay.
"Ik liep na de gym toch so over straat hahaha en toen kwam er zo'n chimeidje aan die keek mij aan dus gelijk escaleren uit de hand toch haha voor mij de teken toch om te hosselen toch ;X maarja ze liep door lol hahaha"quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben je weer in je poėzie boekje aan het schrijven?
Nee XDquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben je weer in je poėzie boekje aan het schrijven?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Wou dat ik deze verzonnen had!!
Godverquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik liep na de gym toch so over straat hahaha en toen kwam er zo'n chimeidje aan die keek mij aan dus gelijk escaleren uit de hand toch haha voor mij de teken toch om te hosselen toch ;X maarja ze liep door lol hahaha"
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgende keer foto van je bikini bridge?
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]pls
Doe je dat ook op tinder btw mortie? vragen om tigh gap en bikinibridge pics?
Oh dacht al hahaha ;Dquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietheb hele normale gesprekken op tinder
Skinny biotches dus.quote:
quote:
quote:
Hoe verzint ie ze.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
WOW!![]()
Hier groeit er juist iets heel snel richting de 15cm![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgende keer foto van je bikini bridge?
Kom maar totquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat kapsel is niet zo moeilijk te 'doen', hoor, of ben je al kalend oid?
Is filterquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Je kan je afkomst wel beetje zien door je huidskleur hehe
Maar je hebt dus ook nog een baard? Want dat valt een beetje weg zo met die blozende wangetjes.quote:
Indo's groeien nauwelijks baard.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook nog een baard? Want dat valt een beetje weg zo met die blozende wangetjes.
Deze gekke indoboyskie heeft anders een beste baard laten zien in US.quote:
Dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze gekke indoboyskie heeft anders een beste baard laten zien in US.
Nee had gisteren geschoren. Nu weer babyfacequote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook nog een baard? Want dat valt een beetje weg zo met die blozende wangetjes.
Ik twijfel al de hele dag of ik dat ook moet doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee had gisteren geschoren. Nu weer babyface
War voor baard heb je?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik twijfel al de hele dag of ik dat ook moet doen.
Ik ben mij niet bewust van diverse types. Ik heb gewoon al een tijdje de tondeuse niet meer gehanteerd.quote:
Wel volle baard neem ik aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben mij niet bewust van diverse types. Ik heb gewoon al een tijdje de tondeuse niet meer gehanteerd.
Enlighten mequote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je gebruikt ook de verkeerde producten.
Gebruik je wel cafeļne shampoo?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou het sowieso laten uitdunnen bovenop, en je moet het na het wassen (in model) droog föhnen (neem aan dat je dat nu niet doet) + een soort wax. Denk dat die kerel op die foto's eerder een soort clay gebruikt trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee sinds een tijdje wel conditioner
Thx zal eens kijken of ik.zoiets kan vindenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou het sowieso laten uitdunnen bovenop, en je moet het na het wassen (in model) droog föhnen (neem aan dat je dat nu niet doet) + een soort wax. Denk dat die kerel op die foto's eerder een soort clay gebruikt trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt???quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Ze stuurde in elk geval een leuk dm'tje
Jaquote:
Heb je ook foto's?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Met een niet nader te noemen SC'er heb ik de volgende discussie.
Poll: Welke US FOK!sma is lekkerder?
• SoyFeliz
• cemeteryslut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
SF: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98 = normale assquote:
Ik zou zeggen SF maar die bloemetjes rond de spiegel veroorzaken een hardnekkige impotentie bij mij en cs is niet echt mijn ding geloof ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
SF: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98 = normale ass
cs: US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98 = PLATTE HOEKIGE ASS
cs wint, poll gaat nu dicht, case closed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Met een niet nader te noemen SC'er heb ik de volgende discussie.
Poll: Welke US FOK!sma is lekkerder?
• SoyFeliz
• cemeteryslut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:56 schreef krioro het volgende:
[..]
cs wint, poll gaat nu dicht, case closed.
Jij met je thick-chick obsession.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Normale chick vs. camslut.
Normale ass vs. hoekige ass.
C'mon son, wie zou je nou eerder aan je ma introducen, een camhoer met een vierkante reet of die anderquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Jij met je thick-chick obsession.
Hou het nou bij categorie 1 (dacht ik). Die nijlpaardkontenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
C'mon son, wie zou je nou eerder aan je ma introducen, een camhoer met een vierkante reet of die ander.
Die bloemetjes rond die spiegel manquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
C'mon son, wie zou je nou eerder aan je ma introducen, een camhoer met een vierkante reet of die ander.
Die SF heeft niet eens een nijlpardkont/thick assquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hou het nou bij categorie 1 (dacht ik). Die nijlpaardkonten
Niet weten dat ik in de 90s deze steez rockte:quote:
Nice.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zit door jou nu
te luisteren. Krio, what are your thoughts on this subject
?
Nee dat niet maar echt mooi is het nou ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die SF heeft niet eens een nijlpardkont/thick ass.
Pants backwardsquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet weten dat ik in de 90s deze steez rockte:
[ afbeelding ]
This track finna make me be likequote:Nice.Hoorde laatst een toffe beat, ik dacht fuck yeah nieuwe track ontdekt, bleek de intro (eerste 23 sec.) van deze te zijn:
Gooi is helemaal geen linkjequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Over wie hebben we het? Gooi is een linkje
HAHHAHAAH kkiquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
(╯°□°)╯︵ US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #98
Nee dat niet, één keer geprobeerd maar dat zat echt heel erg kut. (srs)quote:
Een topic in Klaagbalk, beter bekend als KLB.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat is dit nou weer? KLB / Relatiestatus op Facebook
"verkering met een hottie"quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat is dit nou weer? KLB / Relatiestatus op Facebook
Je bent echt zeer slecht vandaagquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een topic in Klaagbalk, beter bekend als KLB.
Hueheee. Maar zij heeft toch een kut? maar is een vent, of andersom? Dus waar heeft ze dan meequote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"verkering met een hottie"![]()
Lichaam dumpen in een vat ongebluste kalk in Panama.
Heb ze ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"verkering met een hottie"![]()
Lichaam dumpen in een vat ongebluste kalk in Panama.
"Indomita"quote:
Paupersquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef chroestjov het volgende:
Die wijn actie kwam gisteren zelfs nog bij Editie NL voorbij dus half Nederland zal inmiddels wel 6 flessen hebben besteld.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
IK HEB SPAANS GEHAALD HUWHUAHAUHAUHAUAHUHAUHA NOOIT MEER SPAANS
Alle 3 de herkansingen dit jaar gehaald! FOR FUCKS SAKE YESSSSSSS
Muy bueno (ofzo)quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
IK HEB SPAANS GEHAALD HUWHUAHAUHAUHAUAHUHAUHA NOOIT MEER SPAANS
Alle 3 de herkansingen dit jaar gehaald! FOR FUCKS SAKE YESSSSSSS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |