Als we allebei een porretje sturen moet ik uit de kleren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Huh? Maar hoe hebben jullie dan seks?
Heb jij seks met een mummy?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Niet gewoon standaard "Het is ingewikkeld" als relatiestatus hebben staan.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Hebben ze de optie "Ik ben homoseksueel, ik heb alleen losse seksuele contacten"?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik wist dat je tamelijk oppervlakkig was, maar het begint extreme waarden aan te nemen inmiddels.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:14 schreef Aberella het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat dit de enige klacht is die ik kan verzinnen.
Heteroseksuele relaties zijn meestal wat duidelijker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik doe het allemaal voor jullie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wist dat je tamelijk oppervlakkig was, maar het begint extreme waarden aan te nemen inmiddels.
Dat is de bedoeling blijkbaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:17 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het wel heel desperate vinden als je direct nadat je verkering gevraagd is je relatiestatus gaat aanpassen.
- Wil je verkering met me?
- Ja, graag!
- Oh, toflaten we even een terrasje gaan pakken om het te vieren.
- Ja lekker, maar wacht even, ik moet eerst even m'n relatiestatus op FB aanpassen.
Zoiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |