Als we allebei een porretje sturen moet ik uit de kleren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Huh? Maar hoe hebben jullie dan seks?
Heb jij seks met een mummy?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Niet gewoon standaard "Het is ingewikkeld" als relatiestatus hebben staan.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Hebben ze de optie "Ik ben homoseksueel, ik heb alleen losse seksuele contacten"?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik wist dat je tamelijk oppervlakkig was, maar het begint extreme waarden aan te nemen inmiddels.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:14 schreef Aberella het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat dit de enige klacht is die ik kan verzinnen.
Heteroseksuele relaties zijn meestal wat duidelijker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik doe het allemaal voor jullie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wist dat je tamelijk oppervlakkig was, maar het begint extreme waarden aan te nemen inmiddels.
Dat is de bedoeling blijkbaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:17 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het wel heel desperate vinden als je direct nadat je verkering gevraagd is je relatiestatus gaat aanpassen.
- Wil je verkering met me?
- Ja, graag!
- Oh, toflaten we even een terrasje gaan pakken om het te vieren.
- Ja lekker, maar wacht even, ik moet eerst even m'n relatiestatus op FB aanpassen.
Zoiets?
Ik kijk wel uit, dan krijg ik geen geile dm's meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
Als je het in je fobo zet telt het pas echt
Only with your mummy.quote:
Hebben ze ook de optie 'Ik ben een zolderauti en dus voor eeuwig maagd?' speciaal voor jou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hebben ze de optie "Ik ben homoseksueel, ik heb alleen losse seksuele contacten"?
Net alsof vrouwen ooit duidelijk zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heteroseksuele relaties zijn meestal wat duidelijker.
Ja okay.... en moet de ander dan happen en zeggen "oh, dat doe ik ook gelijk even" of is het heel raar als de ander dan zegt "oeps, foutje bedankt, het is uit"?quote:
Of de tag niet accepteren, ook duidelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay.... en moet de ander dan happen en zeggen "oh, dat doe ik ook gelijk even" of is het heel raar als de ander dan zegt "oeps, foutje bedankt, het is uit"?
Ja, die hebben ze. Nu antwoord op mijn vraag graag.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hebben ze ook de optie 'Ik ben een zolderauti en dus voor eeuwig maagd?' speciaal voor jou?
Het is dus niet helemaal over tussen jou en Etsu?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Dit kwartaal?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef luckass het volgende:
En het hoeveelste perfecte vriendje is dit, TS?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is dus niet helemaal over tussen jou en Etsu?
Nee, die specifieke optie hebben ze niet voor zover ik weet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:20 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze. Nu antwoord op mijn vraag graag.
Is een heterorelatie dan enkel geven en bieden vanaf de mannelijk kant?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Duidelijkheid moet je bieden heh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Als het niet Facebook official is heb je geen relatie dus kun je per definitie niet vreemdgaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:22 schreef Chai het volgende:
Duh.Als je status aangepast is kun je moeilijker vreemdgaan. Mensen die hun status niet willen aanpassen moet je niet vertrouwen.
Nee, ook veel incasseren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:22 schreef #ANONIEM het volgende:
Is een heterorelatie dan enkel geven en bieden vanaf de mannelijk kant?
Wat nou als een van de twee geen Facebook heeft?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het niet Facebook official is heb je geen relatie dus kun je per definitie niet vreemdgaan
Oh wacht, je moet ook melden met wie natuurlijk.... al die mensen die zo reageren die hadden dus eigenlijk al even willen kijken wie je verkering is en hoe zijn vriendenkring er uitziet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:20 schreef Aberella het volgende:
[..]
Of de tag niet accepteren, ook duidelijk.
Ja oké, maar de naïevelingen onder ons trappen daar met open ogen in.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het niet Facebook official is heb je geen relatie dus kun je per definitie niet vreemdgaan
Geen facebook hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat nou als een van de twee geen Facebook heeft?
Idd en dan 3x op een avond met maakt niet uit met wie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hebben ze de optie "Ik ben homoseksueel, ik heb alleen losse seksuele contacten"?
Alsof mensen in de kroeg je meteen toevoegen op Facebook na een drankje te hebben gehaald.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:22 schreef Chai het volgende:
Duh.Als je status aangepast is kun je moeilijker vreemdgaan. Mensen die hun status niet willen aanpassen moet je niet vertrouwen.
Is dit raarquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:29 schreef Aberella het volgende:
[..]
Alsof mensen in de kroeg je meteen toevoegen op Facebook na een drankje te hebben gehaald.
Makkelijker is iets heel anders dan onmogelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:29 schreef Aberella het volgende:
[..]
Alsof mensen in de kroeg je meteen toevoegen op Facebook na een drankje te hebben gehaald.
Je leven willen delen en geintereseerd zijn in iemand anders zijn succes, want ze hebben allemaal zo'n perfect levenquote:
Drankjes halen voor mensen die je niet kent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:29 schreef Aberella het volgende:
[..]
bazenspelquote:
Die optie heet "Ik ben een loslopende HIV bom"quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die mietert Frank linea recta in de prullenbak, naar mens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb deze reactie naar een moderator gestuurd.
Een beetje zoals je relaties naar jou kijken dus?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:36 schreef Aberella het volgende:
[..]
Die mietert Frank linea recta in de prullenbak, naar mens.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:35 schreef DonorDirk het volgende:
[..]
Die optie heet "Ik ben een loslopende HIV bom"
Mapima heeft een levensgebeurtenis toegevoegd: is 01-03-2014 vrijgezel gewordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n vrouw had ineens verkering met iemand anders als relatiestatus?
Ik denk dat zn vrouw (of hij) gewoon zn status had veranderd naar single. Geen moeilijk gedoe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n vrouw had ineens verkering met iemand anders als relatiestatus?
Maak het nou gewoon facebook official, nu zit je gewoon games te playen met die arme knul z'n heartquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:11 schreef Aberella het volgende:
sinds kort weer verkering met een hottie. [...] ik mijn status op Facebook nog niet heb aangepast.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik denk dat zn vrouw (of hij) gewoon zn status had veranderd naar single. Geen moeilijk gedoe.
Jullie samen in een topic.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mapima heeft een levensgebeurtenis toegevoegd: is 01-03-2014 vrijgezel geworden
Dan is het wel duidelijk dat 'ik heb een vriend' niet een vuile leugen was, maar de waarheid.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef ntm het volgende:
Waarom zou je het op Facebook zetten?Mensen die je kennen weten toch wel dat je een relatie hebt en voor de rest is het nobody's business
Een meer zinnige vraag is waarom je überhaupt een hele pagina over je hebben en houwen zou willen aanmaken. Het gaat Facebook of een andere verder geen hol aan wat ik doe, hoe ik heet, hoe ik er uit ziet en daarnaast heb ik ook de arrogantie niet om te denken dat de rest van de wereld geïnteresseerd is in mijn hebben en houwen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef ntm het volgende:
Waarom zou je het op Facebook zetten?Mensen die je kennen weten toch wel dat je een relatie hebt en voor de rest is het nobody's business
'Ja dat is zo makkelijk voor al mijn vrienden in het buitenland'quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een meer zinnige vraag is waarom je überhaupt een hele pagina over je hebben en houwen zou willen aanmaken. Het gaat Facebook of een andere verder geen hol aan wat ik doe, hoe ik heet, hoe ik er uit ziet en daarnaast heb ik ook de arrogantie niet om te denken dat de rest van de wereld geïnteresseerd is in mijn hebben en houwen.
Ik wist dat ik op je kon rekenen, duckie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:59 schreef eend112 het volgende:
" ik ben fokker wat is een relatie" gestemd.
Daar heb ik e-mail en een telefoon voor. Als er wat belangrijks te melden is gaat dat via de mail of iets dergelijks.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef Aberella het volgende:
[..]
'Ja dat is zo makkelijk voor al mijn vrienden in het buitenland'
Verkering vragen als je ouder dan 14 bentquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:17 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het wel heel desperate vinden als je direct nadat je verkering gevraagd is je relatiestatus gaat aanpassen.
- Wil je verkering met me?
- Ja, graag!
- Oh, toflaten we even een terrasje gaan pakken om het te vieren.
- Ja lekker, maar wacht even, ik moet eerst even m'n relatiestatus op FB aanpassen.
Zoiets?
Beter dient je vriendje een klacht in.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:11 schreef Aberella het volgende:
Hi FOK!kers,
Antiklacht: Mijn vriendje is echt perfect.
altijd tochquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen, duckie.
Ik mis de optie "Wanneer ze het voor me instelt".quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:51 schreef Aberella het volgende:
Poll: Relatiestatus op Facebook?
• Ja
• Nee
• Na 6 maanden
• Ik ben FOK!ker wat is een relatie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gewoon ja dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Wanneer ze het voor me instelt".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |