Geen facebook hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat nou als een van de twee geen Facebook heeft?
Idd en dan 3x op een avond met maakt niet uit met wie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hebben ze de optie "Ik ben homoseksueel, ik heb alleen losse seksuele contacten"?
Alsof mensen in de kroeg je meteen toevoegen op Facebook na een drankje te hebben gehaald.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:22 schreef Chai het volgende:
Duh.Als je status aangepast is kun je moeilijker vreemdgaan. Mensen die hun status niet willen aanpassen moet je niet vertrouwen.
Is dit raarquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:29 schreef Aberella het volgende:
[..]
Alsof mensen in de kroeg je meteen toevoegen op Facebook na een drankje te hebben gehaald.
Makkelijker is iets heel anders dan onmogelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:29 schreef Aberella het volgende:
[..]
Alsof mensen in de kroeg je meteen toevoegen op Facebook na een drankje te hebben gehaald.
Je leven willen delen en geintereseerd zijn in iemand anders zijn succes, want ze hebben allemaal zo'n perfect levenquote:
Drankjes halen voor mensen die je niet kent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:29 schreef Aberella het volgende:
[..]
bazenspelquote:
Die optie heet "Ik ben een loslopende HIV bom"quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hebben ze de optie "Ik ben homoseksueel, ik heb alleen losse seksuele contacten"?
Die mietert Frank linea recta in de prullenbak, naar mens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb deze reactie naar een moderator gestuurd.
Een beetje zoals je relaties naar jou kijken dus?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:36 schreef Aberella het volgende:
[..]
Die mietert Frank linea recta in de prullenbak, naar mens.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:35 schreef DonorDirk het volgende:
[..]
Die optie heet "Ik ben een loslopende HIV bom"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |