Ik kijk wel uit, dan krijg ik geen geile dm's meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
Als je het in je fobo zet telt het pas echt
Only with your mummy.quote:
Hebben ze ook de optie 'Ik ben een zolderauti en dus voor eeuwig maagd?' speciaal voor jou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hebben ze de optie "Ik ben homoseksueel, ik heb alleen losse seksuele contacten"?
Net alsof vrouwen ooit duidelijk zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heteroseksuele relaties zijn meestal wat duidelijker.
Ja okay.... en moet de ander dan happen en zeggen "oh, dat doe ik ook gelijk even" of is het heel raar als de ander dan zegt "oeps, foutje bedankt, het is uit"?quote:
Of de tag niet accepteren, ook duidelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay.... en moet de ander dan happen en zeggen "oh, dat doe ik ook gelijk even" of is het heel raar als de ander dan zegt "oeps, foutje bedankt, het is uit"?
Ja, die hebben ze. Nu antwoord op mijn vraag graag.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:19 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hebben ze ook de optie 'Ik ben een zolderauti en dus voor eeuwig maagd?' speciaal voor jou?
Het is dus niet helemaal over tussen jou en Etsu?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Niet gewoon standaard "Het is ingewikkeld" als relatiestatus hebben staan.
Dit kwartaal?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef luckass het volgende:
En het hoeveelste perfecte vriendje is dit, TS?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is dus niet helemaal over tussen jou en Etsu?
Nee, die specifieke optie hebben ze niet voor zover ik weet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:20 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze. Nu antwoord op mijn vraag graag.
Is een heterorelatie dan enkel geven en bieden vanaf de mannelijk kant?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Duidelijkheid moet je bieden heh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Als het niet Facebook official is heb je geen relatie dus kun je per definitie niet vreemdgaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:22 schreef Chai het volgende:
Duh.Als je status aangepast is kun je moeilijker vreemdgaan. Mensen die hun status niet willen aanpassen moet je niet vertrouwen.
Nee, ook veel incasseren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:22 schreef #ANONIEM het volgende:
Is een heterorelatie dan enkel geven en bieden vanaf de mannelijk kant?
Wat nou als een van de twee geen Facebook heeft?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het niet Facebook official is heb je geen relatie dus kun je per definitie niet vreemdgaan
Oh wacht, je moet ook melden met wie natuurlijk.... al die mensen die zo reageren die hadden dus eigenlijk al even willen kijken wie je verkering is en hoe zijn vriendenkring er uitziet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:20 schreef Aberella het volgende:
[..]
Of de tag niet accepteren, ook duidelijk.
Ja oké, maar de naďevelingen onder ons trappen daar met open ogen in.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het niet Facebook official is heb je geen relatie dus kun je per definitie niet vreemdgaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |