Als we allebei een porretje sturen moet ik uit de kleren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Huh? Maar hoe hebben jullie dan seks?
Heb jij seks met een mummy?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Niet gewoon standaard "Het is ingewikkeld" als relatiestatus hebben staan.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Hebben ze de optie "Ik ben homoseksueel, ik heb alleen losse seksuele contacten"?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik wist dat je tamelijk oppervlakkig was, maar het begint extreme waarden aan te nemen inmiddels.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:14 schreef Aberella het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat dit de enige klacht is die ik kan verzinnen.
Heteroseksuele relaties zijn meestal wat duidelijker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:15 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik doe het allemaal voor jullie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wist dat je tamelijk oppervlakkig was, maar het begint extreme waarden aan te nemen inmiddels.
Dat is de bedoeling blijkbaar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:17 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het wel heel desperate vinden als je direct nadat je verkering gevraagd is je relatiestatus gaat aanpassen.
- Wil je verkering met me?
- Ja, graag!
- Oh, toflaten we even een terrasje gaan pakken om het te vieren.
- Ja lekker, maar wacht even, ik moet eerst even m'n relatiestatus op FB aanpassen.
Zoiets?
Ik kijk wel uit, dan krijg ik geen geile dm's meer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
Als je het in je fobo zet telt het pas echt
Only with your mummy.quote:
Hebben ze ook de optie 'Ik ben een zolderauti en dus voor eeuwig maagd?' speciaal voor jou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Hebben ze de optie "Ik ben homoseksueel, ik heb alleen losse seksuele contacten"?
Net alsof vrouwen ooit duidelijk zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heteroseksuele relaties zijn meestal wat duidelijker.
Ja okay.... en moet de ander dan happen en zeggen "oh, dat doe ik ook gelijk even" of is het heel raar als de ander dan zegt "oeps, foutje bedankt, het is uit"?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |