Mapima heeft een levensgebeurtenis toegevoegd: is 01-03-2014 vrijgezel gewordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n vrouw had ineens verkering met iemand anders als relatiestatus?
Ik denk dat zn vrouw (of hij) gewoon zn status had veranderd naar single. Geen moeilijk gedoe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Z'n vrouw had ineens verkering met iemand anders als relatiestatus?
Maak het nou gewoon facebook official, nu zit je gewoon games te playen met die arme knul z'n heartquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:11 schreef Aberella het volgende:
sinds kort weer verkering met een hottie. [...] ik mijn status op Facebook nog niet heb aangepast.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:40 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik denk dat zn vrouw (of hij) gewoon zn status had veranderd naar single. Geen moeilijk gedoe.
Jullie samen in een topic.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:40 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mapima heeft een levensgebeurtenis toegevoegd: is 01-03-2014 vrijgezel geworden
Dan is het wel duidelijk dat 'ik heb een vriend' niet een vuile leugen was, maar de waarheid.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef ntm het volgende:
Waarom zou je het op Facebook zetten?Mensen die je kennen weten toch wel dat je een relatie hebt en voor de rest is het nobody's business
Een meer zinnige vraag is waarom je überhaupt een hele pagina over je hebben en houwen zou willen aanmaken. Het gaat Facebook of een andere verder geen hol aan wat ik doe, hoe ik heet, hoe ik er uit ziet en daarnaast heb ik ook de arrogantie niet om te denken dat de rest van de wereld geïnteresseerd is in mijn hebben en houwen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:47 schreef ntm het volgende:
Waarom zou je het op Facebook zetten?Mensen die je kennen weten toch wel dat je een relatie hebt en voor de rest is het nobody's business
'Ja dat is zo makkelijk voor al mijn vrienden in het buitenland'quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een meer zinnige vraag is waarom je überhaupt een hele pagina over je hebben en houwen zou willen aanmaken. Het gaat Facebook of een andere verder geen hol aan wat ik doe, hoe ik heet, hoe ik er uit ziet en daarnaast heb ik ook de arrogantie niet om te denken dat de rest van de wereld geïnteresseerd is in mijn hebben en houwen.
Ik wist dat ik op je kon rekenen, duckie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:59 schreef eend112 het volgende:
" ik ben fokker wat is een relatie" gestemd.
Daar heb ik e-mail en een telefoon voor. Als er wat belangrijks te melden is gaat dat via de mail of iets dergelijks.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef Aberella het volgende:
[..]
'Ja dat is zo makkelijk voor al mijn vrienden in het buitenland'
Verkering vragen als je ouder dan 14 bentquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:17 schreef Leandra het volgende:
Ik zou het wel heel desperate vinden als je direct nadat je verkering gevraagd is je relatiestatus gaat aanpassen.
- Wil je verkering met me?
- Ja, graag!
- Oh, toflaten we even een terrasje gaan pakken om het te vieren.
- Ja lekker, maar wacht even, ik moet eerst even m'n relatiestatus op FB aanpassen.
Zoiets?
Beter dient je vriendje een klacht in.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:11 schreef Aberella het volgende:
Hi FOK!kers,
Antiklacht: Mijn vriendje is echt perfect.
altijd tochquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen, duckie.
Ik mis de optie "Wanneer ze het voor me instelt".quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:51 schreef Aberella het volgende:
Poll: Relatiestatus op Facebook?
• Ja
• Nee
• Na 6 maanden
• Ik ben FOK!ker wat is een relatie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gewoon ja dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik mis de optie "Wanneer ze het voor me instelt".
Onmogelijk, we zijn 24/7 samen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef VarkensHart het volgende:
Ik zag je vriendje laatst in een gaybar
Jij bent een dappere man.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik al die ellende hier zo hoor heb ik er nog steeds geen spijt van dat ik niet mee doen aan al die onzin zoals Facebook. Alleen er over lezen is al vermoeiend.
Gewoon een nep-account aanmaken kan ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is het wel duidelijk dat 'ik heb een vriend' niet een vuile leugen was, maar de waarheid.
Nee, want dan ben je geen vrienden met gemeenschappelijke kennissen.quote:
Nouja het ligt er denk ik aan wat je op Facebook zet, ik vind het wel leuk om af en toe foto's te zien van mensen, op vakantie bijvoorbeeld. Toch leuk om te zien hoe het met mensen gaat (vind ik). Of grappige filmpjes/foto's op Facebook checkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een meer zinnige vraag is waarom je überhaupt een hele pagina over je hebben en houwen zou willen aanmaken. Het gaat Facebook of een andere verder geen hol aan wat ik doe, hoe ik heet, hoe ik er uit ziet en daarnaast heb ik ook de arrogantie niet om te denken dat de rest van de wereld geïnteresseerd is in mijn hebben en houwen.
En niet iedereens hebben en houwen staat erop, het is ook gewoon een handig communicatiemiddel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Nouja het ligt er denk ik aan wat je op Facebook zet, ik vind het wel leuk om af en toe foto's te zien van mensen, op vakantie bijvoorbeeld. Toch leuk om te zien hoe het met mensen gaat (vind ik). Of grappige filmpjes/foto's op Facebook checkenMaar ik snap je Frank, je ben van een andere generatie natuurlijk
Jippie weer een extra reactie in mijn topic!quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Ah de appendix van ZarB heeft haar aandachtshoerderij-kledij ook weer aan
Ik heb tot nu toe een aantal theorieën:quote:
maak ik nog kans?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:11 schreef Aberella het volgende:
Hi FOK!kers,
sinds kort weer verkering met een hottie. Nou reageert iedereen steeds enorm verbaast omdat ik mijn status op Facebook nog niet heb aangepast. Euh wacht ik heb iets gemist, is dat nu ineens de voorwaarde van het hebben van een relatie? Dat je gelijk je status moet aanpassen..
Voorbeeld: Hoe is het eigenlijk in de liefde?
'Ja goed, sinds kort weer een nieuwe vriend.'
Oooooh echt?? Dat heb ik helemaal niet op Facebook gezien hahajaha!!!1!
Dit was mijn -verkapte kijk mij een vriend hebben- klacht.
Klacht: Iets telt pas mee als het op facebook staat.
inb4: Hoax, FOK!kers hebben geen relatie.
Antiklacht: Mijn vriendje is echt perfect.
Huh ze hebben geen rundquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe een aantal theorieën:
- Aber = ZarB
- ze trollen via internet
- ze hebben echt internetbeef
Je hebt het mysterie ontrafeldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Huh ze hebben geen rund
Zijn toch besties in real life?
Ik heb nog wel een klacht, ik heb nachtdienst en wil naar huisquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:01 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een KUTleven heb jij als dit het enige is waar je over kunt klagen mevrouw de prinses ;s
Maar wees niet bang hij zal snel afschrikken van je opspelend autisme
Als je thuis komt ligt jouw hottie met een andere meid in bed die veel chiller is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 04:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een klacht, ik heb nachtdienst en wil naar huis
WATquote:Op vrijdag 4 juli 2014 04:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je thuis komt ligt jouw hottie met een andere meid in bed die veel chiller is.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 04:15 schreef KutMug het volgende:
TS durft haar vriend niet te laten zien aan haar Facebook vrienden omdat hij spuuglelijk is.
Jij bent echt een geniusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Huh ze hebben geen rund
Zijn toch besties in real life?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als we allebei een porretje sturen moet ik uit de kleren.
Hehe dit is wel een bazenactiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:11 schreef JuBoy het volgende:
Je hebt er gewoon moeite mee dat je nieuwe vriendje nog geen relatieverzoek op fb heeft gestuurd. Is niet erg, ga gewoon een keer op zijn fb acc en stuur het verzoek naar jezelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |