Onmogelijk, we zijn 24/7 samen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:57 schreef VarkensHart het volgende:
Ik zag je vriendje laatst in een gaybar
Jij bent een dappere man.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik al die ellende hier zo hoor heb ik er nog steeds geen spijt van dat ik niet mee doen aan al die onzin zoals Facebook. Alleen er over lezen is al vermoeiend.
Gewoon een nep-account aanmaken kan ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is het wel duidelijk dat 'ik heb een vriend' niet een vuile leugen was, maar de waarheid.
Nee, want dan ben je geen vrienden met gemeenschappelijke kennissen.quote:
Nouja het ligt er denk ik aan wat je op Facebook zet, ik vind het wel leuk om af en toe foto's te zien van mensen, op vakantie bijvoorbeeld. Toch leuk om te zien hoe het met mensen gaat (vind ik). Of grappige filmpjes/foto's op Facebook checkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een meer zinnige vraag is waarom je überhaupt een hele pagina over je hebben en houwen zou willen aanmaken. Het gaat Facebook of een andere verder geen hol aan wat ik doe, hoe ik heet, hoe ik er uit ziet en daarnaast heb ik ook de arrogantie niet om te denken dat de rest van de wereld geïnteresseerd is in mijn hebben en houwen.
En niet iedereens hebben en houwen staat erop, het is ook gewoon een handig communicatiemiddel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef ntm het volgende:
[..]
Nouja het ligt er denk ik aan wat je op Facebook zet, ik vind het wel leuk om af en toe foto's te zien van mensen, op vakantie bijvoorbeeld. Toch leuk om te zien hoe het met mensen gaat (vind ik). Of grappige filmpjes/foto's op Facebook checkenMaar ik snap je Frank, je ben van een andere generatie natuurlijk
Jippie weer een extra reactie in mijn topic!quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Ah de appendix van ZarB heeft haar aandachtshoerderij-kledij ook weer aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |