Ik heb tot nu toe een aantal theorieën:quote:
maak ik nog kans?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:11 schreef Aberella het volgende:
Hi FOK!kers,
sinds kort weer verkering met een hottie. Nou reageert iedereen steeds enorm verbaast omdat ik mijn status op Facebook nog niet heb aangepast. Euh wacht ik heb iets gemist, is dat nu ineens de voorwaarde van het hebben van een relatie? Dat je gelijk je status moet aanpassen..
Voorbeeld: Hoe is het eigenlijk in de liefde?
'Ja goed, sinds kort weer een nieuwe vriend.'
Oooooh echt?? Dat heb ik helemaal niet op Facebook gezien hahajaha!!!1!
Dit was mijn -verkapte kijk mij een vriend hebben- klacht.
Klacht: Iets telt pas mee als het op facebook staat.
inb4: Hoax, FOK!kers hebben geen relatie.
Antiklacht: Mijn vriendje is echt perfect.
Huh ze hebben geen rundquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe een aantal theorieën:
- Aber = ZarB
- ze trollen via internet
- ze hebben echt internetbeef
Je hebt het mysterie ontrafeldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Huh ze hebben geen rund
Zijn toch besties in real life?
Ik heb nog wel een klacht, ik heb nachtdienst en wil naar huisquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:01 schreef -supergirl- het volgende:
Wat een KUTleven heb jij als dit het enige is waar je over kunt klagen mevrouw de prinses ;s
Maar wees niet bang hij zal snel afschrikken van je opspelend autisme
Als je thuis komt ligt jouw hottie met een andere meid in bed die veel chiller is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 04:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een klacht, ik heb nachtdienst en wil naar huis
WATquote:Op vrijdag 4 juli 2014 04:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je thuis komt ligt jouw hottie met een andere meid in bed die veel chiller is.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 04:15 schreef KutMug het volgende:
TS durft haar vriend niet te laten zien aan haar Facebook vrienden omdat hij spuuglelijk is.
Jij bent echt een geniusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Huh ze hebben geen rund
Zijn toch besties in real life?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als we allebei een porretje sturen moet ik uit de kleren.
Hehe dit is wel een bazenactiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:11 schreef JuBoy het volgende:
Je hebt er gewoon moeite mee dat je nieuwe vriendje nog geen relatieverzoek op fb heeft gestuurd. Is niet erg, ga gewoon een keer op zijn fb acc en stuur het verzoek naar jezelf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |