Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]pls
Doe je dat ook op tinder btw mortie? vragen om tigh gap en bikinibridge pics?
Oh dacht al hahaha ;Dquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietheb hele normale gesprekken op tinder
Skinny biotches dus.quote:
quote:
quote:
Hoe verzint ie ze.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
WOW!![]()
Hier groeit er juist iets heel snel richting de 15cm![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgende keer foto van je bikini bridge?
Kom maar totquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dat kapsel is niet zo moeilijk te 'doen', hoor, of ben je al kalend oid?
Is filterquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Je kan je afkomst wel beetje zien door je huidskleur hehe
Maar je hebt dus ook nog een baard? Want dat valt een beetje weg zo met die blozende wangetjes.quote:
Indo's groeien nauwelijks baard.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook nog een baard? Want dat valt een beetje weg zo met die blozende wangetjes.
Deze gekke indoboyskie heeft anders een beste baard laten zien in US.quote:
Dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deze gekke indoboyskie heeft anders een beste baard laten zien in US.
Nee had gisteren geschoren. Nu weer babyfacequote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar je hebt dus ook nog een baard? Want dat valt een beetje weg zo met die blozende wangetjes.
Ik twijfel al de hele dag of ik dat ook moet doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee had gisteren geschoren. Nu weer babyface
War voor baard heb je?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik twijfel al de hele dag of ik dat ook moet doen.
Ik ben mij niet bewust van diverse types. Ik heb gewoon al een tijdje de tondeuse niet meer gehanteerd.quote:
Wel volle baard neem ik aan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben mij niet bewust van diverse types. Ik heb gewoon al een tijdje de tondeuse niet meer gehanteerd.
Enlighten mequote:Op donderdag 3 juli 2014 16:32 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Je gebruikt ook de verkeerde producten.
Gebruik je wel cafeïne shampoo?quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou het sowieso laten uitdunnen bovenop, en je moet het na het wassen (in model) droog föhnen (neem aan dat je dat nu niet doet) + een soort wax. Denk dat die kerel op die foto's eerder een soort clay gebruikt trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee sinds een tijdje wel conditioner
Thx zal eens kijken of ik.zoiets kan vindenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou het sowieso laten uitdunnen bovenop, en je moet het na het wassen (in model) droog föhnen (neem aan dat je dat nu niet doet) + een soort wax. Denk dat die kerel op die foto's eerder een soort clay gebruikt trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |