Ik kan je het Hakunabos aanradenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga met mijn beste maat door Europa reizenMet de trein! Interrail dus. Ben klaar met op het strand liggen, even lekker op avontuur.
Je ging toch naar Turkije?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga met mijn beste maat door Europa reizenMet de trein! Interrail dus. Ben klaar met op het strand liggen, even lekker op avontuur.
Bovenop een bergtop, ik zeg het je, berusting van de ziel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik wil gewoon in een super grote park luieren en waterpijpen allday erryday
Wel warm weer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je ging toch naar Turkije?
[..]
Bovenop een bergtop, ik zeg het je, berusting van de ziel.
Ik meende dat gelezen te hebben een paar dagen terug, sorry hoor.quote:
Nee, TARDIS. zei het ook al. Maar false information.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik meende dat gelezen te hebben een paar dagen terug, sorry hoor.
Ja ik heb geen zin om in de koud gaan liggenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind ieder weertypen wel mooi eigenlijk.
Ik zit nu in m'n blote barst in de tuin maar loop even graag met een herfststorm over het strand in de stromende regen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin om in de koud gaan liggen
Het heeft inderdaad allebei watquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n blote barst in de tuin maar loop even graag met een herfststorm over het strand in de stromende regen.
Doe mij maar lekker lenteweertjequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n blote barst in de tuin maar loop even graag met een herfststorm over het strand in de stromende regen.
Vooral dat eerstequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker lenteweertje
Niet te warm , niet te koud.
Eensquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker lenteweertje
Niet te warm , niet te koud.
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vooral dat eerste. Ik heb eens een week met 35+ graden gewerkt, dan is de lol er snel vanaf. Voordeel is wel dat je niet meer hoeft te pissen.
Graad of 22 en ik vind het wel best.
Wanneer meisjes net met korte rokjes durven te lopenquote:
There, I fixed it for you.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Met een niet nader te noemen SC'er heb ik de volgende discussie.
Poll: Welke US FOK!sma is lekkerder minder onaantrekkelijk?
• SoyFeliz
• cemeteryslut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
*kuch*dagcreme*kuch*quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mannen die föhnen.
[ afbeelding ]
Gaan je ook naar de pedicure?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen Noord-Hollands dialect kennen, wat ben toch een zure kut stumper.quote:
Hehe deze snitch. Vertel ons meer!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En spray voor je voeten toch, en 2x per dag douchen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |