quote:
nut muchquote:
Gelul met cijferlijsten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
nut much
heb eindelijk vakantie
lekker niksen.
en jullie?
Heb gewoon in de zon gezeten vanmiddagquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef anti-loper het volgende:
[..]
[..]
nut much
heb eindelijk vakantie
lekker niksen.
en jullie?
Ja saai.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelul met cijferlijsten.
Eindpresentatie in elkaar gedraaid.
Beetje verven.
Beetje roken.
Hoe gaat de ramadan?
http://www.marxists.org/n(...)7/kapitaal/index.htmquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:03 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja saai.
Valt niet echt te doen zonder te mogen eten , drinken of naar vrouwen kijken
Beter het communistisch manifest lezen. Veel korterquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.marxists.org/n(...)7/kapitaal/index.htm
Pro-tip.
Ik heb hem maar gebookmarkd. Wie weet lees ik hem wel eensquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
http://www.marxists.org/n(...)7/kapitaal/index.htm
Pro-tip.
Ik heb dan een verzorger aangenomen, eentje die me omdraait en doorligwonden voorkomtquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Veel plezier met liggen in je eigen stront.
Kan niks meer misgaan dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dan een verzorger aangenomen, eentje die me omdraait en doorligwonden voorkomt
waar wil je dan naar toequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het even kan wel, anders niet.
Weet ik nog niet. Ik zou wel ergens boven op een bergtop willen zitten voor een weekje maar een mooie stad is ook altijd leuk. Ik heb ook nog geen flauw idee wanneer, hangt er ook een beetje vanaf of ik nog een opleiding ga doen of ga werken. Het zal wel weer op last-minute uitlopen, zoals immer.quote:
All coveredquote:
Eigenlijk is iets in de herkansingsronde halen vaak mooier dan het gewoon halen in de eerste ronde .quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
IK HEB SPAANS GEHAALD HUWHUAHAUHAUHAUAHUHAUHA NOOIT MEER SPAANS
Alle 3 de herkansingen dit jaar gehaald! FOR FUCKS SAKE YESSSSSSS
Zeker waar. Extra mooi is dat deze toets (een brief opstellen + een stuk tekst vertalen) voorheen per mail opgestuurd kon worden naar de docent. Deed ik toen ook, maar had een onvoldoende en had daarna zoiets van 'whatever, doe ik nog wel'. Stom, want jaar erna werd de toets afgenomen in een lokaalquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Eigenlijk is iets in de herkansingsronde halen vaak mooier dan het gewoon halen in de eerste ronde .
Als je voor een herkansing zit te leren of schrijven (op een warme zomerdag) dan wens je altijd dat je het gewoon de eerste keer had gehaald maar als je dan uiteindelijk die voldoende via de email binnenkrijgt dan is de voldoening achteraf een stuk groter dan dat je het de eerste keer had gehaald.
Ik wil gewoon in een super grote park luieren en waterpijpen allday errydayquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik zou wel ergens boven op een bergtop willen zitten voor een weekje maar een mooie stad is ook altijd leuk. Ik heb ook nog geen flauw idee wanneer, hangt er ook een beetje vanaf of ik nog een opleiding ga doen of ga werken. Het zal wel weer op last-minute uitlopen, zoals immer.
Ik kan je het Hakunabos aanradenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga met mijn beste maat door Europa reizenMet de trein! Interrail dus. Ben klaar met op het strand liggen, even lekker op avontuur.
Je ging toch naar Turkije?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga met mijn beste maat door Europa reizenMet de trein! Interrail dus. Ben klaar met op het strand liggen, even lekker op avontuur.
Bovenop een bergtop, ik zeg het je, berusting van de ziel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik wil gewoon in een super grote park luieren en waterpijpen allday erryday
Wel warm weer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je ging toch naar Turkije?
[..]
Bovenop een bergtop, ik zeg het je, berusting van de ziel.
Ik meende dat gelezen te hebben een paar dagen terug, sorry hoor.quote:
Nee, TARDIS. zei het ook al. Maar false information.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik meende dat gelezen te hebben een paar dagen terug, sorry hoor.
Ja ik heb geen zin om in de koud gaan liggenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind ieder weertypen wel mooi eigenlijk.
Ik zit nu in m'n blote barst in de tuin maar loop even graag met een herfststorm over het strand in de stromende regen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zin om in de koud gaan liggen
Het heeft inderdaad allebei watquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n blote barst in de tuin maar loop even graag met een herfststorm over het strand in de stromende regen.
Doe mij maar lekker lenteweertjequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit nu in m'n blote barst in de tuin maar loop even graag met een herfststorm over het strand in de stromende regen.
Vooral dat eerstequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker lenteweertje
Niet te warm , niet te koud.
Eensquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Doe mij maar lekker lenteweertje
Niet te warm , niet te koud.
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vooral dat eerste. Ik heb eens een week met 35+ graden gewerkt, dan is de lol er snel vanaf. Voordeel is wel dat je niet meer hoeft te pissen.
Graad of 22 en ik vind het wel best.
Wanneer meisjes net met korte rokjes durven te lopenquote:
There, I fixed it for you.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
Met een niet nader te noemen SC'er heb ik de volgende discussie.
Poll: Welke US FOK!sma is lekkerder minder onaantrekkelijk?
• SoyFeliz
• cemeteryslut
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
*kuch*dagcreme*kuch*quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mannen die föhnen.
[ afbeelding ]
Gaan je ook naar de pedicure?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen Noord-Hollands dialect kennen, wat ben toch een zure kut stumper.quote:
Hehe deze snitch. Vertel ons meer!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En spray voor je voeten toch, en 2x per dag douchen toch?
bter verwend dnn verwaarlOOsd,, ;Squote:
Yup en yupquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En spray voor je voeten toch, en 2x per dag douchen toch?
HAHA kkquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook een extra tandenborstel om onder de voorhuid te schrobben
Dat niet met dezelfde tandenborstel doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook een extra tandenborstel om onder de voorhuid te schrobben
quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:04 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
mOdE KuN je KoPEn mar stYlE mOet je hebbu ;;P
Vond ik wel wat hebben. Maar met deze hitte misschien niet nodig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vond je wel een beetje druk als ik eerlijk ben.
Morgenochtend Turkije he.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja was gezellig. Jammer fat je niet meegaat naar danzig vanavond
Arabisch ook goed?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Praat gvd Nederlands of Engels, géén Spaans.
Veer?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef VeerEli het volgende:
http://sfglobe.com/?id=1374&src=fbfan_1374
Helemaal leeeeeip
Hallo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......?????
Heb jij een bankje in het hakunabos waar je met je matties smoked?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan ik nog minder dan Spaans, geef je bijles?![]()
Ging bijna letterlijkquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb jij een bankje in het hakunabos waar je met je matties smoked?
Shi gaytrip. tour du gayparade jourquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:
Haaaaquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ging bijna letterlijk
[ afbeelding ]
met m'n water, lul
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef anti-loper het volgende:
buenos noches mis amigos
yo tampoco tambien hablo espanol si
buenoquote:
Staat wel wat tegenover of coursequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan ik nog minder dan Spaans, geef je bijles?![]()
Salsa tequila corazonquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:41 schreef anti-loper het volgende:
buenos noches mis amigos
yo tampoco hablo espanol si
senor tu es comicoquote:
que hace esta manana?quote:
oh siquote:
Want er zijn zo weinig wegenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:40 schreef VeerEli het volgende:
Door Europa reizen met de TREIN_______________________
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiii , balequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
sisi muchos bueno vivies, vives strada, vives publico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |