SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
DIKKE KKZEUGquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:50 schreef G.R.S. het volgende:
Al die gymchicks geven me een reden om meer chocolade te eten
#fatacceptance <3
Bitch pls. Dat constante gezeik over fitness en voeding komt me de strot uit. Fucking healthisme. Echte vrouwen hebben rondingen.quote:
zow is het meid... wij egte meiden hebben celulietus en liefdeshandvaatjes ha..ha....ha............... laat ze mar lkkr kyken naar die neppe meiden met fotosjop....quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Bitch pls. Dat constante gezeik over fitness en voeding komt me de strot uit. Fucking healthisme. Echte vrouwen hebben rondingen.
hep je tog iets om vast te houwe?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:28 schreef stinkie het volgende:
Liefdeshandvaatjes, right
Complete draagbanden bedoel je
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
zow is het meid... wij egte meiden hebben celulietus en liefdeshandvaatjes ha..ha....ha............... laat ze mar lkkr kyken naar die neppe meiden met fotosjop....
Tell 'm girl! Echte mannen willen meiden die zo nu en dan van een XXL McDonalds menu houden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
zow is het meid... wij egte meiden hebben celulietus en liefdeshandvaatjes ha..ha....ha............... laat ze mar lkkr kyken naar die neppe meiden met fotosjop....
Wil jij eens Posen in slipje lekkere hunkquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
sickening TT
En Opie is idd wel een baasje Henk, maar de beste character is sowieso Chucky.![]()
lat die mannetjes mr werken voor ons ha...ha....haquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tell 'm girl! Echte mannen willen meiden die zo nu en dan van een XXL McDonalds menu houden.
Uiteraard wil ik een man met een 8pack en lekkere dikke biceps en grote handen zodat ie mijn prachtige vrouwelijke rondingen stevig kan vastpakken
Moet je eerst $100 overmaken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wil jij eens Posen in slipje lekkere hunk
Chucky fucking freak. Grootste baas is Chibs met z'n Schotse accent. 'Jackieboy'quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
sickening TT
En Opie is idd wel een baasje Henk, maar de beste character is sowieso Chucky.![]()
Haha, Chibs is een baas idd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Chucky fucking freak. Grootste baas is Chibs met z'n Schotse accent. 'Jackieboy'
[ afbeelding ]
Hahahahaha.quote:
Zit Jahr00n weer achter je toetsenbord meid?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
lat die mannetjes mr werken voor ons ha...ha....ha![]()
![]()
Mo' cushin' fo' da pushin' nomsayyyyyinquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:26 schreef IrCute het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn rug is fuckin ziek.quote:
Geen overdreven wijde lats, maar wel detail in het midden. (traps/romboids)
Hnnnng.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Die man met dat hoedje..is dat niet die bedreigde fitnessguru?quote:
ja zie yuri zn postquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die man met dat hoedje..is dat niet die bedreigde fitnessguru?
vertel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Zou trouwens wel een kunstje op hem kunnen...langste man met wie ik seks had was 2.11 ofzo.
Dayum.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee scoobz0r is die reus toch? Olivier Richters.
ging het een beetje? hij zeker wijdbeens staanquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zon klein meisje zon grote man.. Al is mijn huidige liefje 1.89 lang genoeg.
23.05 en jij reageert 10 min te laat, dummiequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Had eerder gezegd chef. Allang bezig zeker.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Dimachaerus het volgende:
...uffff
Ik heb al ruim een halfjaar crush op dit meisje. Ze is van mijn lengte, hele lange stijle blonde haren, blauwe ogen en prachtige erotisch gekrulde roze lippen met een pearlwhite gebit. Ze is anders dan andere Nederlandse meisjes, ze komt over als een introvert, een muurbloempje. Dit is makkelijk te verwarren met arrogantie maar ze is alles behalve arrogant, ze komt verlegen / onzeker over maar ze is echt te cute gewoon!
Ik kom haar zo nu en dan tegen op mijn hometown station, we blijken op dezelfde school te zitten. Vorig semester ben ik haar maar paar keer tegen gekomen, toen ik haar voor het eerst zag stond ik in vuur en vlam en nu nog nog steeds. De paar keren dat ik haar had gezien had ik de ballen niet om haar aan te spreken. Helaas kwam ik haar niet meer tegen, alleen bij de tentamens omdat onze tentamens blijkbaar op dezelfde tijdstippen ingepland zijn.
Ik heb haar dus al een flink aantal maanden niet meer gezien en verheugde me al die tijd op de tentamenperiode waar ik nu midden in zit. Ik wist dat ik haar zou tegenkomen.
Mijn verwachtingen bleken waar te zijn, vorige week - start vd tentamenperiode - ben ik haar weer tegengekomen en wat was ze weer mooi. We moesten overstappen en ik liep achter haar en ik wilde haar aanspreken, maar ik werd helemaal week, ontzettend slap in mijn benen, alsof ik een pudduing was. Ook had ik een raar tintelens gevoel in mijn gehele lichaam, het leek wel op een full body orgasm. ik heb dit gevoel nog nooit ervaren.Ze kleedt zich veel en veel beter / leuker dan de gemiddelde Nederlandse meid. Je ziet weinig bloot bij haar, ze kleedt zich altijd heel classy met een goeie fit waar haar slanke lichaam goed in uitkomt.
Ik ben sinds de start van de tentamens helemaal afwezig, geen besef van tijd, geen concentratie. Ik liep op roze wolken tot vandaag, ik had mij van het weekend voorgenomen om haar vandaag aan te spreken, ik voelde mij in de zevende hemel omdat ik het gevoel had dat ik deze shit kon klaren maar ik heb dit - weer - gelaten. Waarom zal je denken? Ik durf haar wel aan te spreken maar waar moet je het dan uberhaupt over hebben, ik kom sowieso in interviewmode terecht. En dan zit ik dus een uurlang naast haar in een awkward positie.
Ik zit nu achter een pc dit topic op mijn mobiel te typen dus excuseer mij voor fouten in miin topicje. Ik ben zo verward nu en kan me niet voorbereiden op de 2e tentamen van vandaag.
Morgen heb ik mijn laatste reguliere tentamen dus misschien kom haar nog 1 keer tegen, mijn laatste kans... Ik ben nu ook helemaal panisch met de angst dat ik haar morgen niet zal tegenkomen.
Klacht: de ballen niet om een gesprekje aan te gaan met mijn dreamgirl.
en??quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kwam haar vandaag weer tegen, we hadden dezelfde tentamen, zakte bijna door mijn benen.
Ik moet die shit ook gewoon doen. Teennagels lakken en geld verdienen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze loopt een beetje met hoelahoeps te spelen en krijgt fucking tokens.
http://nl.chaturbate.com/chroniclove/
yoloquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moet die shit ook gewoon doen. Teennagels lakken en geld verdienen.
Sicke shit..en je kan gewoon vanalles doen toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
op MFC is een token 10 cent om te kopen. En de camgirl krijgt daar 5 cent van als iemand tipt.
Heb wel eens chicks gezien die gewoon 900 tokens krijgen in een kwartier, heb je mooi 45 euro.
Ja je kan doen wat je wil, maarja hoe gekker hoe meer geld natuurlijk. Tenzij je dan juist in de rare fetish hoek zit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sicke shit..en je kan gewoon vanalles doen toch?
Volgens mij betalen mensen je al om je een boek te zien lezen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zie je Fanta zo dadelijk ook nog echt op Chaturbate.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:38 schreef Beach het volgende:
fanta doe gwn private show beetje spelen met jezelf tokens stromen binnen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja je kan doen wat je wil, maarja hoe gekker hoe meer geld natuurlijk. Tenzij je dan juist in de rare fetish hoek zit.
Maar je kunt in principe zelf bepalen hoe ver je gaat ja.
Toch fucking chill? Plus die rare fetisjisten willen de gekste dingen zien zonder dat je eigenlijk je kut, tieten of wat dan ook moet showen. Makkelijk geld verdienen zeg ik zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mja, je wordt niet 1-2-3 een high-roller lijkt mij. Genoeg meiden op die website. Je moet sowieso een following opbouwen en opvallen.
Oke hier haak ik afquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies, anders zit je daar straks met 2 gasten in het kanaal.
Ook jezelf goed promoten op social media, fora etc (zie die twee foksters hier)
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Toch fucking chill? Plus die rare fetisjisten willen de gekste dingen zien zonder dat je eigenlijk je kut, tieten of wat dan ook moet showen. Makkelijk geld verdienen zeg ik zo.
Ja met een fetish als met blote voeten een banaan tot puree trappen wel inderdaad. Dan hoef je niks geks te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Plus die rare fetisjisten willen de gekste dingen zien zonder dat je eigenlijk je kut, tieten of wat dan ook moet showen.
Kontje likken a la maar ga hem echt niet vragen mijn tenen te likkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kan ook je vriendje laten meespelen. Laat je hem je tenen likken enz. Echt bizar veel tenen fetisjisten.
dat ligt voor de handquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:45 schreef Fanta-stick het volgende:
WIe van jullie gaat mij tokens geven dan?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Je kunt ook aan clit pumping gaan doen. Doen veel van die female bodybuilders ook. Heb wel eens gezien dat een hem oppompte in zo'n vacuum buisje tot echt 10cm.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoorde dat je een grote clit had? Misschien kun je nog wegkomen als tranny, word je ook niet snel herkent en de overheid kan je dan ook niks maken lijkt mij.
Sickening..quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:47 schreef Sapstengel het volgende:
Je kunt ook aan clit pumping gaan doen. Doen veel van die female bodybuilders ook. Heb wel eens gezien dat een hem oppompte in zo'n vacuum buisje tot echt 10cm.
hmm.quote:
Wat naar zeg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:49 schreef Sapstengel het volgende:
Moet je eens op Raisawetsx zoeken, die is echt gek.
inb4 scarred for life
inb4 ban
latex,sm en pissing lever 3x zoveel tokens op, heb ik gehoordquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sicke shit..en je kan gewoon vanalles doen toch?
Volgens mij betalen mensen je al om je een boek te zien lezen.
"show feet"quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Toch fucking chill? Plus die rare fetisjisten willen de gekste dingen zien zonder dat je eigenlijk je kut, tieten of wat dan ook moet showen. Makkelijk geld verdienen zeg ik zo.
ik volgde een Candees vrouwtje op cam4, was echt een leuke en getrouwd, was er een gast die $5000 bood voor een heel weekend, zegt ze zo, ik mag niet van mijn mam, die gast, het aanbod blijft staan, 6 mnd later was ze gescheidenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kontje likken a la maar ga hem echt niet vragen mijn tenen te likken.
Jeez.
http://nl.chaturbate.com/jakewall92/ 9/10quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Zitten nog best lekkere mannen op maar 75% confirmed faggot.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moet die shit ook gewoon doen. Teennagels lakken en geld verdienen.
Neem aan dat ze die tokens gewoon weer laten annuleren later, door de betaling van de aankoop terug te laten halen? Waardoor die meid haar tokens ook weer worden geannuleerd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor 1 token krijgen de modellen $0,05.
$23880 tip_____
Hoogste tiplijst:
http://mycamgirl.net/behi(...)-myfreecams#thor-tip
Dima wil van Fanta voor de cam.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor 1 token krijgen de modellen $0,05.
$23880 tip_____
Hoogste tiplijst:
http://mycamgirl.net/behi(...)-myfreecams#thor-tip
Ratler bier ws.quote:
Wat een bocht is dat, kan je net zo goed Spa rood drinkenquote:
Dit. Dankjewel Henk, mooi verwoord.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:55 schreef fathank het volgende:
Wtf heb ik gelezen
Sowieso tokens kopen op internet om aan mokkels te geven![]()
Srs wat een schande voor de mensheid ongelofelijk geen woorden voor wat een sneue figuren. Standrechtelijk executeren als je het mij vraagt. Wat een verdorven genenpoel moet je dan wel niet zijn.
Geen idee eigenlijk..dankjewel voor de interesse.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
waarom heb je je gebruikersnaam naar een griepvirus vernoemd?
´Ik vraag dit niet voor mezelf maar voor een vriend van me die hier geen account heeft´quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:34 schreef JaqenHghar het volgende:
LOL een oud klasgenoot van me deed dat ook, als man zijnde.
Beetje met van die gayboys chatten, en maar geld binnensleuren terwijl die niks liet zien
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
´Ik vraag dit niet voor mezelf maar voor een vriend van me die hier geen account heeft´
Dag Henkquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
´Ik vraag dit niet voor mezelf maar voor een vriend van me die hier geen account heeft´
lolquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik volgde een Candees vrouwtje op cam4, was echt een leuke en getrouwd, was er een gast die $5000 bood voor een heel weekend, zegt ze zo, ik mag niet van mijn mam, die gast, het aanbod blijft staan, 6 mnd later was ze gescheiden
Verrassing...quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef RaymondK het volgende:
jezus.
ik zit hier te eten hoor.
op facebook allemaal stoma plaatjes voorbij, en een ontplofde bovenarm van de sythol, hier synthole poten van heb ik jou daar
Snakey gespot vanochtendquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:26 schreef Snakey het volgende:
Ik verrekte vanmorgen een spiertje in m'n lies bij het squaten. Was m'n voorlaatste setje, nog geprobeerd m'n laatste set te doen maar dat lukte niet. Nog leg press geprobeerd maar deed ook teveel pijn. Het lijkt nu weer weg te zijn, maar het verziekte wel m'n training.
Ik ben maar met een pruillipje wat gaan curlen.
Deze?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef RaymondK het volgende:
jezus.
ik zit hier te eten hoor.
op facebook allemaal stoma plaatjes voorbij, en een ontplofde bovenarm van de sythol, hier synthole poten van heb ik jou daar
he shit, ik zat ook al iets te zoeken. LOLquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Snakey gespot vanochtend
[ afbeelding ]
Hey Snakey ben jij dat op die plaatje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Snakey gespot vanochtend
[ afbeelding ]
ja die een paar dagen terug ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg zat als je dat hebt, dat wel
moet je niet te hard gaan zitten denkquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
Whahah gadverdamme.
Sinds wanneer zitten er ook stoma's op je bil? Dat heb ik nog nooit gezien.
volgens mij loopt dat vanzelf door en kun je niet anders dan overalquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
Kunt wel mooi overal gaan zitten schijten. Dat is ook wat waard.
Whahah net zo'n ouderwets scheetkussen danquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moet je niet te hard gaan zitten denk
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah net zo'n ouderwets scheetkussen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#bikinibridge #thighgap
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Voor de vrouwenSodeknetters!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#bikinibridge #thighgap![]()
![]()
![]()
een tatoo op je lijf, en dan de print over laten lopen op je stoma bijv...quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Als ik een stoma had had ik wel een kek printje erop gedaan ipv zon soort washandje.
Ja Ray, dan zitten er gaten in en is het net stront door een vergiet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
een tatoo op je lijf, en dan de print over laten lopen op je stoma bijv...
ja nee, gewoon een plakplaatje over die zak natuurlijk. niet die zak gaan zitten tatoejenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ja Ray, dan zitten er gaten in en is het net stront door een vergiet.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ray zou sowieso formaatje klikozak nodig hebben.
Das m'n wintersport.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Snakey gespot vanochtend
[ afbeelding ]
Ze hebben alleen respect voor haar omdat ze knap is. Als het een man was met 50 kilo overgewicht, dan waren de reacties anders geweest.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
okay, ik zet weer een sterretje achter je naam.
nou ben ik weer een keer aan de beurt
waarheidquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze hebben alleen respect voor haar omdat ze knap is. Als het een man was met 50 kilo overgewicht, dan waren de reacties anders geweest.
Nice. Betaalt echt goed, alleen je gaat niet zo snel na werktijd even langs basic fit, dus gym is wel handig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn vader heeft op eentje in de Middellandse zee gewerkt, daar hadden ze zelfs een bioscoopzaal. Maar een gym inderdaad ook ja.
Op sommigen wel bij mijn weten, geen idee of dat ook de industriestandaard is. Meeste werk op een boorplatform is behoorlijk intensief, en ook in shifts van 12 uur. Is flink aanpoten. Wel goed geld verdienen, zelfs ongeschoold werk. Bovendien kun je ook geen moer uitgeven.quote:
True, plus wat Henk zegt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice. Betaalt echt goed, alleen je gaat niet zo snel na werktijd even langs basic fit, dus gym is wel handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:10 schreef VMSDKR het volgende:
Gewoon op een aircraftcarrier gaan werken, dat is een stad op zich:Die hebben we niet in NL, en vechten voor een vreemde mogendheid is strafbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ik ga zo uiteten met m'n wijfquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:50 schreef Krabs2.0 het volgende:
Wat is jullie excuus om nog geen euroknaller tripple cheese bij de Mac gehaald te hebben.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:50 schreef Krabs2.0 het volgende:
Wat is jullie excuus om nog geen euroknaller tripple cheese bij de Mac gehaald te hebben.
Je kan beter drie enkele halenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:50 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik zag het pas net staan toen ik op de website keek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:50 schreef Krabs2.0 het volgende:
beter gewoon 3 tripples dan.quote:
Beetje jammer 2,8gram zout.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
37 gr. protons per broodje.
sickening
McDonalds marketing department heeft iemand als jou nodigquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:00 schreef Sapstengel het volgende:
De dubbele cheeseburger is het beste. Heeft de beste verhoudingen, een delicate balans van brood, kaas en vlees. De verschillende texturen komen goed samen. Het licht zoete broodje, het hartige vlees en de smaakvolle kaas. Het geheel wordt geserveerd met ketchup en een kleine hoeveelheid uienblokjes wat net dat kleine extraatje geeft.
5 sterren, zou nogmaals bestellen.
Sap moet dit soort shit presenteren:quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:02 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
McDonalds marketing department heeft iemand als jou nodig
Heb je haar nummer of heb je een dimaatje gepulld?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zag het pas net staan toen ik op de website keek.
Kwam trouwens zondag bij de Mac, meisje achter raam 1 bij betalen "oh ben je er ook weer?"
lol
Als je kijkt naar het gemiddelde wijf dat bij de mac werkt zou ik het telefoonnummer ritueel verbrandenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je haar nummer of heb je een dimaatje gepulld?
Ik weet niet uit welk trollen gehucht je komt, maar hier zijn de meisjes bij de McD. wel goed te vullen met mijn eigen D.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het gemiddelde wijf dat bij de mac werkt zou ik het telefoonnummer ritueel verbranden
dat de kaas een soort oranje gif kleur heeft!quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:50 schreef Krabs2.0 het volgende:
van teveel zout ga je zweten als een otter en je nieren gaan kapot.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
Zout is vergif srs zei de diëtiste tegen mij.
Deze is ook lekkuurrquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GENIETENDE van mijn spinazie smoothie met melk, spinazie, vanille whey, lijnzaadolie (gratis bij B&F bestelling gekregen; chill), honing en chiazaden.
#fuelthebody #foodforperformance
Hier werken best wel chicks, zon NL brunette en paar mooie Turkse chimis.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het gemiddelde wijf dat bij de mac werkt zou ik het telefoonnummer ritueel verbranden
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:14 schreef Awesome_ het volgende:
Weer fucked up filmpjes? Kunnen jullie nu geen mooie shit sharen?!
Hier is sinds kort weer een nieuwe geopenend sinds die op het meubelplein is afgefiktquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier werken best wel chicks, zon NL brunette en paar mooie Turkse chimis.
Die synthol gebruikers zijn altijd zo overdreven blij met zichzelf, terwijl ze er gewoon misvormd uitzien. Weinig realiteitsbesef hebben ze.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Ziek geworden hiervan
srs
De drums zijn wel lekker, de sound iets te blij voor mijn smaak.quote:
053? Daar werkten altijd wel chicks vond ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hier is sinds kort weer een nieuwe geopenend sinds die op het meubelplein is afgefikt
Dus daar maar is rondneuzen dan
Ja misschien verkeerde tijdstippen dat ik er kwam danquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
053? Daar werkten altijd wel chicks vond ik.
Ja of jij vond het geen chicks. Waren veel van die thick allochtoonse chickies.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja misschien verkeerde tijdstippen dat ik er kwam dan
Kan ook maar als ze al verwesterd zijn hrb ik daar over het algemeen geen moeite meequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of jij vond het geen chicks. Waren veel van die thick allochtoonse chickies.
Henk plsquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:00 schreef fathank het volgende:
Heey Klokov 6.3" Masterrace
Kom eens ff uitleggen dat als je jeansmaat 30(waist)/36(lengte) je een mager scharminkel bent.
LIF / Kunnen niet anorectische mannen...
Jij bent 6.3" masterrace, weltschmerz is ook 1.93 ong.
mirinquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
30/36 is echt zieke slender man. Wtf man 30 waist?
36/32 masterrace.
Desbetreffende user is plusminus 1.90 en 90kg. En dan waist 30. Does not compute.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
36/32 masterrace.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Nee man heb korte benenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef Awesome_ het volgende:
lol 32 lengte bij 1,87 sap? bang voor hoog water ahahah
Gewoon snuiven, dan wordt het via je longen opgenomen en dus wordt het niet als vet opgeslagen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:36 schreef mtchel112 het volgende:
Heeft iemand ervaring met anavar only cycle? Wil niet tevel aankomen maar gwn nice
32 lengte? wut dat draag ik, g (wel skinny)quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
36/32 masterrace.
maar g jij bent 1.69 ofso/????????????????? ik draag ook 36 ben zolide 1.95quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
32 lengte? wut dat draag ik, g (wel skinny)
lol solide gorilla poten hieroquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maar g jij bent 1.69 ofso/????????????????? ik draag ook 36 ben zolide 1.95
echt ziek kkkkkkkquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol solide gorilla poten hiero
echt kankerzieke grote quads
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:02 schreef VMSDKR het volgende:
Post gewoon niet als je toch altijd alles weghaalt.
que?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:02 schreef VMSDKR het volgende:
Post gewoon niet als je toch altijd alles weghaalt.
hebben ze je in elkaar geramd?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Komende dagen alleen vloeibaar vreten. Welkom 500kcal per dag.
Bereid je maar vast voor op morgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
2 kiezen lichter. Ingreep stelde niks voor, maar nu verdoving begint uit te werken heb ik al minder trek.
Kerel zei terwijl hij bezig was nog dat ik er iets langer last van kon hebben omdat hij voor de onderkaak ook moest snijden. Zarbie barbi heeft het ook al eens gehad met snijden dus weet wat er komen gaat. Lekker 3/4 dagen fruit en groente smoothys met een rietje.quote:
Hoe kan die gast 700-1000 per dag eten? Ben je niet zo'n ziek skelet dan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef Weissman het volgende:
GC / Hoeveel Kcal eet jij ongeveer per dag?
Hey Raymond
Hey Yuri
ga janken andersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kerel zei terwijl hij bezig was nog dat ik er iets langer last van kon hebben omdat hij voor de onderkaak ook moest snijden. Zarbie barbi heeft het ook al eens gehad met snijden dus weet wat er komen gaat. Lekker 3/4 dagen fruit en groente smoothys met een rietje.
True, ik heb 3 van de 4 verwijderd maar de dagen erna zijn echt fucked up. Gewoon minicut.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kerel zei terwijl hij bezig was nog dat ik er iets langer last van kon hebben omdat hij voor de onderkaak ook moest snijden. Zarbie barbi heeft het ook al eens gehad met snijden dus weet wat er komen gaat. Lekker 3/4 dagen fruit en groente smoothys met een rietje.
e.o.a. domme klapjostie op een crash dieet. is vet nu. Is straks skinnyfatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe kan die gast 700-1000 per dag eten? Ben je niet zo'n ziek skelet dan.
Je pijnstilling op religieuze wijze innemen helpt een hoop. Niet wachten tot de pijn op komt. Als de verdoving uit begint te werken de brufen meteen nemen, en iig de 3 volgende dagen braaf 4x per dag op gezette tijden (om de 6 uur) 1 gram paracetamol en 3xdaags (om de 8 uur) de brufen nemen. Veel mensen zijn laks met die 2, terwijl de combinatie, mits goed ingenomen, véél tegen kan gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Oja zag zn reply inderdaad. Das wel erg weinig, 1000 kcal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
e.o.a. domme klapjostie op een crash dieet. is vet nu. Is straks skinnyfat
Rotterdamquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:30 schreef MsMessy het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erdam-failliet.dhtml
MegafaalOrganiseren is een vak! Geen shinen voor de boys dus.
Sap zit te cammen met BBW chicksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Ethanolic het volgende:
Er zijn overal chicks, Sap. Kom eens buiten.
Zo fresh ben ik niet met deze temperaturen hoor, 5 minuten lopen en het zweet staat al op mn rugquote:
Randstadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt maar daar is een hogere concentratie negerchicks met grote bil.
Waarheid.quote:
Nope, morgen gewoon scheelvreten @ bbq. Zondag wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarheid.
Mensen morgen nog ergens shinen?
donderdagavond sowieso. Moet je werken daar?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:55 schreef Awesome_ het volgende:
Henk ben je ook zomerfeesten? Kom gratis drank halen dan
Hij is beveiliger bij de ingang waar iedereen z'n flesjes moet inleveren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:58 schreef fathank het volgende:
[..]
donderdagavond sowieso. Moet je werken daar?
Op een grote bank ja togquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:06 schreef Weissman het volgende:
Hey Awesome werk je ook bij een grote bank?
Dit, ik werk ook niet meer bij een bank maar op de bank #theyoungmarketeersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Op een grote bank ja tog
#newrich #internetentrepreneurz #makemoneyeatpussy
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ray als hij na z'n volgende bulk door de deur probeert te lopen
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ray als hij na z'n volgende bulk door de deur probeert te lopen
[ afbeelding ]
Thanks voor t aanbod, maar Matrixx? No thanks Jeff. Tussen alle paupers uit Hatert, Waterkwartier, kindjes van 16 met rugzakjes en Satudarah-leden. Mij niet gezien. Ga sowieso Planet Rose en daarna naar The Old Cave met Sandrien all night longquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Awesome_ het volgende:
Wss wel maatje, matrixx at the park. Geef gewoon 1 muntje, geef ik je 8 bier, bij defqon laatst ook gedaan bij vrienden. Wij zijn vrienden toch?
Sowieso met je reversed snapback en glowsticks de plaats naar de pokken RAVEN.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks voor t aanbod, maar Matrixx? No thanks Jeff. Tussen alle paupers uit Hatert, Waterkwartier, kindjes van 16 met rugzakjes en Satudarah-leden. Mij niet gezien. Ga sowieso Planet Rose en daarna naar The Old Cave met Sandrien all night long
Vergeet je opblaaskrokodil vingerverf klappwrtjespistool iphone/ipad en je lieve vriendinnetjes van je jaarclub niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso met je reversed snapback en glowsticks de plaats naar de pokken RAVEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |