abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141819582
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan ben je 2 meter en 60 kg ofzo _O-

Of is de 30 de lengte? Dan ben je 1.60 en 100 kg ofzo :')
Nee hoor, gewoon een dikke 1.90 bij een kleine 90 kg. De taillemaat is in principe een botmaat, in veel modellen zijn de bovenbenen dan ook nog vaak te strak.

quote:
Proper fucked. Tijd om wat aan je lichaamscompositie te doen.
Nee dank je, ik ben hetero.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 2 juli 2014 @ 16:29:41 #52
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_141819659
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

30/36 of 31/36, die zijn niet zo heel courant dus daar is niet veel keuze in.
wat
  woensdag 2 juli 2014 @ 16:30:04 #53
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141819672
taillemaat 30 kon ik net aan toen ik 60kg ofzo woog op 1.78 :')

Volgens mij loop je de boel te flessen. 30/36 ben je gewoon een wandelende lantaarnpaal.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_141820251
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:30 schreef fathank het volgende:
taillemaat 30 kon ik net aan toen ik 60kg ofzo woog op 1.78 :')
Taillematen zijn ook verschoven he. Ik had niet zo lang geleden een broek besteld bij een of andere vage webshop en die waarschuwden dat hun 32 een echte ouderwetse 32 was en dus gelijk stond met 30/31 in de meeste winkels. 20 jaar geleden had ik vaak de 501's van 32/36 omdat de 31 te strak was om de bovenbenen die toen wat gespierder waren. Ik ben wel zwaarder geworden maar vooral boven de riem.

quote:
Volgens mij loop je de boel te flessen. 30/36 ben je gewoon een wandelende lantaarnpaal.
34 is echt te kort, 36 is soms nog tekort om op de schoen te liggen. Ik heb ook niet echt opvallend lange benen of zo. 30/36 ligt hier op zich ook wel gewoon in de winkels, in de randstad is dat al minder en in het buitenland helemaal, maar het is geen rare maat. Hij zit alleen wel aan de buitenkant van het spectrum, en daarvan maken ze ze vaak alleen in de veelgevraagde modellen, dus de hippe foute modellen. Wat ook mee zal spelen is dat verreweg de meeste vraag naar die maat zal komen van twintigers omdat die al langer zijn dan een vorige generatie, nog vaker gewoon slank zijn, en die hebben vaak nog geen smaak en kopen gewoon wat op dat moment in is.
pi_141822696
quote:
14s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:07 schreef fathank het volgende:

Dan ben je 2 meter en 60 kg ofzo _O-

Of is de 30 de lengte? Dan ben je 1.60 en 100 kg ofzo :')

Proper fucked. Tijd om wat aan je lichaamscompositie te doen.
WS heeft zichzelf ooit per ongeluk laten ontvallen een dikkertje te zijn, alleen ontkent dat tegenwoordig graag...

Mijn gok: fictieve maat. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_141822956
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:

Is dat S of XS? En dan moeten ze de pijp nog korter maken bij een spijkerbroek?
S/M.

En ja, meestal moet de pijp korter worden gemaakt. Logischerwijs, ik heb nl. een normale lichaamsbouw en aangezien je er niet een stukkie aan wil plakken gaat men bij het maken altijd wat aan de lange kant zitten.
pi_141823086
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
30/36 ligt hier op zich ook wel gewoon in de winkels
Het bestaat, klopt.

Maar dat is wel iets voor wandelende strijkplanken. Maar als dat de indruk is die jij wil dat wij van jou hebben ook goed...
pi_141824305
Ik koop mijn broeken gewoon bij de V & D, ook 32/34 . Moet niks hebben van dure A-merk kledingwinkels...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_141824789
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 18:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

S/M.

En ja, meestal moet de pijp korter worden gemaakt. Logischerwijs, ik heb nl. een normale lichaamsbouw en aangezien je er niet een stukkie aan wil plakken gaat men bij het maken altijd wat aan de lange kant zitten.
Ja, bij zo'n postuur lijkt het dan net alsof het op de groei gekocht is, of je de afgedragen kleren van je grote broer aan moest.
quote:
10s.gif Op woensdag 2 juli 2014 18:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het bestaat, klopt.

Maar dat is wel iets voor wandelende strijkplanken. Maar als dat de indruk is die jij wil dat wij van jou hebben ook goed...
Jouw indruk is toch niet oprecht, dus die interesseert me nog minder dan die van anderen hier.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 18:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

WS heeft zichzelf ooit per ongeluk laten ontvallen een dikkertje te zijn, alleen ontkent dat tegenwoordig graag...

Mijn gok: fictieve maat. ;)
Waarschijnlijk heb je weer eens niet goed gelezen en nam het wensdenken het over. Typisch voor zijn klein opneukertje. 'De een is te kort, de ander is te dik, zo heeft iedereen wel wat.', helaas die troost kan ik je niet bieden. Sommige mensen zijn gewoon lang en atletisch gebouwd, ik heb er ook niet voor hoeven zwoegen in de sportschool of zo.

Ik heb me vast wel eens laten ontvallen dat ik een grote eter ben, dat is ook zo, maar ja, ik word daar niet dik van.
  woensdag 2 juli 2014 @ 20:14:18 #60
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_141826772
Wat zegt een maat nou. Beter vergelijk je de afmetingen van een passende broek. Wellicht klopt de maatvoering niet. Gebeurt redelijk vaak bij spijkerbroeken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_141827224
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:

Ja, bij zo'n postuur lijkt het dan net alsof het op de groei gekocht is, of je de afgedragen kleren van je grote broer aan moest.

Jij hebt echt geen enkel idee van maatvoering, is het wel?

quote:
Jouw indruk is toch niet oprecht, dus die interesseert me nog minder dan die van anderen hier.

Tuurlijk, poseurtje van me...

quote:
Waarschijnlijk heb je weer eens niet goed gelezen en nam het wensdenken het over. Typisch voor zijn klein opneukertje. 'De een is te kort, de ander is te dik, zo heeft iedereen wel wat.', helaas die troost kan ik je niet bieden. Sommige mensen zijn gewoon lang en atletisch gebouwd, ik heb er ook niet voor hoeven zwoegen in de sportschool of zo.

Ik heb me vast wel eens laten ontvallen dat ik een grote eter ben, dat is ook zo, maar ja, ik word daar niet dik van.
Ach, de ene keer roep je dat je een brede gast bent, de andere keer laat je je ontvallen dat je een vetkwab bent en nu ben je weer een lange bonenstaak.

Probeer dat maar te verdoezelen door te roepen dat ik een klein opneukertje ben (helaas voor jou, gewoon gemiddelde lengte), dat zal indruk maken nadat jij weer heerlijk ongeloofwaardig uit de bocht vloog met je 30/36.
pi_141848675
quote:
1s.gif Op woensdag 2 juli 2014 20:27 schreef DS4 het volgende:

Tuurlijk, poseurtje van me...

Wil je dan beweren dat je me in allerlei topics komt stalken om je verzinsels te verkondigen uit oprechte interesse in mijn lichaamsverhoudingen? Of uit oprechte interesse in de verkrgijbaarheid van spijkerbroeken in bepaalde maten?

quote:
Ach, de ene keer roep je dat je een brede gast bent, de andere keer laat je je ontvallen dat je een vetkwab bent en nu ben je weer een lange bonenstaak.
Als 30/36 je spijkerbroekenmaat is dan zit het gewicht niet in je pens natuurlijk. Voor mensen die niet verder kunnen kijken dan hun eigen gedrongen postuurtje lijkt dat misschien heel extreem, maar andere lichamen hebben andere verhoudingen. Ik ken wel meer mensen met 30/36, zelfs als ze dan 80kg zijn is bonenstaak overdreven, 70kg kan dan ook nog gewoon een gezond gewicht zijn voor zo'n ectomorf, dat dan wel.

quote:
Probeer dat maar te verdoezelen door te roepen dat ik een klein opneukertje ben (helaas voor jou, gewoon gemiddelde lengte), dat zal indruk maken nadat jij weer heerlijk ongeloofwaardig uit de bocht vloog met je 30/36.
Gemiddeld als vrouwen en kinderen worden meegerekend? Ik weet niet waar jij dat allemaal vandaan haalt, maar kennelijk kun je maar niet accepteren dat ik niet dik ben ondanks mijn wat hedonistische levensstijl. Het is een keer in je hoofdje vast gaan zitten dat je met 'betrapt' hebt op dat ik me dat zou hebben laten ontvallen, maar ik vrees dat je daar daarvoor bij je eigen leesvaardigheid in combinatie met wensdenken moet zijn.
pi_141851943
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:

Wil je dan beweren dat je me in allerlei topics komt stalken om je verzinsels te verkondigen uit oprechte interesse in mijn lichaamsverhoudingen? Of uit oprechte interesse in de verkrgijbaarheid van spijkerbroeken in bepaalde maten?
Toch knap van mij dat ik jou in dit draadje al aan het stalken was voordat jij er in reageerde... :')

quote:
Als 30/36 je spijkerbroekenmaat is dan zit het gewicht niet in je pens natuurlijk. Voor mensen die niet verder kunnen kijken dan hun eigen gedrongen postuurtje lijkt dat misschien heel extreem, maar andere lichamen hebben andere verhoudingen. Ik ken wel meer mensen met 30/36, zelfs als ze dan 80kg zijn is bonenstaak overdreven, 70kg kan dan ook nog gewoon een gezond gewicht zijn voor zo'n ectomorf, dat dan wel.
Jouw probleem is gewoon dat je niets van maatvoering weet. Als je 30W hebt bij een spijkerbroek heb je maat 46 (of bij bepaalde merken zelfs 44!).

Nou heb jij waarschijnlijk maat 48 opgezocht in een maattabel en dan staat er nogal eens een geschatte lichaamslengte bij (mt 48: 171-176 cm), op basis waarvan jij waarschijnlijk dacht dat ik dan ook in die lengtecat. pas, maar helaas... Zo is bij mt 46 de geschatte lengte 168-173.

En nou komt het: jij claimt dus zo'n 20 cm langer te zijn dan die 168-173 bij dezelfde omtrekmaat. Mag. Houdt wel in dat je dan gewoon een figuur hebt van een strijkplank natuurlijk. En dat had je geweten als je iets van maatvoering wist, of het daadwerkelijk jouw maat is, maar jij was net iets te gehaast met het beeld van dikkertje ontkrachten en je bent uitgegleden...

quote:
Gemiddeld als vrouwen en kinderen worden meegerekend?
Nee, voor een man. Ik ben 1 meter 81 cm. Dat is, aldus het CBS, gemiddeld in Nederland voor mannen van 20 jaar of ouder.

quote:
Ik weet niet waar jij dat allemaal vandaan haalt, maar kennelijk kun je maar niet accepteren dat ik niet dik ben ondanks mijn wat hedonistische levensstijl. Het is een keer in je hoofdje vast gaan zitten dat je met 'betrapt' hebt op dat ik me dat zou hebben laten ontvallen, maar ik vrees dat je daar daarvoor bij je eigen leesvaardigheid in combinatie met wensdenken moet zijn.
Je hebt het je laten ontvallen en het viel mij indertijd op omdat je in de maanden daarvoor geregeld op zat te scheppen in draadjes dat je zo'n gespierde vent was (en dan ook nog zonder sportschool, dat kwam jou allemaal aanwaaien, althans, je vond het nodig om dat volstrekt te onpas meermaals te melden). Ik moest daar toen wel om lachen en heb daarna zeker een jaar lang daar opmerkingen over gemaakt en je was slim genoeg om er een jaar lang niet op te reageren. En helaas kan ik het nu niet meer terugvinden.

Wat daar ook van moge zijn: you are full of shit, daar ben ik van overtuigd. Je probeert altijd zo min mogelijk concreet te worden en als je het al eens een keer bent zoals nu is het gewoon bijzonder ongeloofwaardig.

Jij kan wel heel hard roepen dat ik een klein opneukertje ben (op basis van een misvatting ook nog), maar ik hoef mij niet angstvallig te verstoppen op een zolderkamer. Zat fokkers die mij irl gezien hebben. Ik kan door de mand vallen met wat ik beweer, maar ik val dus niet door de mand. Het is concreet en controleerbaar.

Jij speelt alleen maar verstoppertje. Kennelijk iets te verbergen.

(en o ja, hedonistische levensstijl... is die opmerking bedoeld om te verbergen dat je alleen maar buiten komt om de draaiorgelmijnheer met piepstemmetje te verzoeken ergens anders te gaan staan? Of denk je op enig andere manier hiermee de show te stelen?)
pi_141854210
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Toch knap van mij dat ik jou in dit draadje al aan het stalken was voordat jij er in reageerde... :')

Ah, ik had niet herladen of over je nietszeggende post heengelezen, waarschijnlijk bedoeld als opmaat naar een opmerking over je dure aankopen. Dat van het stalken neem ik terug, wat betreft dit topic.

quote:
Jouw probleem is gewoon dat je niets van maatvoering weet. Als je 30W hebt bij een spijkerbroek heb je maat 46 (of bij bepaalde merken zelfs 44!).
Dat klopt, ik weet het van spijkerbroeken omdat die niet altijd verkrijgbaar zijn in die maat en zich niet goed laten innemen, maar bij andere kleding moet het lint er vaak aan te pas komen. Mijn schoenmaat weet ik wel uit mijn hoofd.

quote:
Nou heb jij waarschijnlijk maat 48 opgezocht in een maattabel en dan staat er nogal eens een geschatte lichaamslengte bij (mt 48: 171-176 cm), op basis waarvan jij waarschijnlijk dacht dat ik dan ook in die lengtecat. pas, maar helaas... Zo is bij mt 46 de geschatte lengte 168-173.
Nee hoor, ik kreeg niet ineens wel interesse in maten die de mijne al helemaal niet zijn omdat jij erover begint. Ik weet dat jij een klein opneukertje bent omdat je je hier als een klein opneukertje gedraagt.

quote:
En nou komt het: jij claimt dus zo'n 20 cm langer te zijn dan die 168-173 bij dezelfde omtrekmaat.
Er staat 1.93 in mijn paspoort, maar dat was ooit mijn eigen schatting van dat moment en dan wordt dat telkens overgenomen, dus misschien is het wel minder.

quote:
Mag. Houdt wel in dat je dan gewoon een figuur hebt van een strijkplank natuurlijk.
Nee, heb je er al aan gedacht dat de kennis van maten die jij wél hebt niet toereikend is voor dit oordeel? Met pasvorm heeft het maar deels te maken. De wijdte is een taillemaat, die is gegeven met het heupbot. Tenzij er een vette pens in de weg zit natuurlijk, maar dat is bij mij niet het geval. Hoe breed je lichaam daarboven uitloopt naar de schouders doet er daarvoor niet toe, en of je je billen en dijen er fatsoenlijk in krijgt is een kwestie van model. Als ik mijn broek op bouwvakkersdecollete hoogte zou willen hebben hangen dan was een maatje groter wel nodig denk ik, maar ook dat is niet het geval. Misschien liggen de verhoudingen voor kleine opneukertjes in het algemeen wel anders dan voor lange mannen?

quote:
En dat had je geweten als je iets van maatvoering wist, of het daadwerkelijk jouw maat is, maar jij was net iets te gehaast met het beeld van dikkertje ontkrachten en je bent uitgegleden...
Er vroeg hier iemand naar de maat waarmee ik dat probleem heb....

quote:
Nee, voor een man. Ik ben 1 meter 81 cm. Dat is, aldus het CBS, gemiddeld in Nederland voor mannen van 20 jaar of ouder.
Pffew, dat moet toch een opluchting voor je zijn.

quote:
Je hebt het je laten ontvallen en het viel mij indertijd op omdat je in de maanden daarvoor geregeld op zat te scheppen in draadjes dat je zo'n gespierde vent was (en dan ook nog zonder sportschool, dat kwam jou allemaal aanwaaien, althans, je vond het nodig om dat volstrekt te onpas meermaals te melden). Ik moest daar toen wel om lachen en heb daarna zeker een jaar lang daar opmerkingen over gemaakt en je was slim genoeg om er een jaar lang niet op te reageren. En helaas kan ik het nu niet meer terugvinden.
Je begon er ineens over ja, ik had dat aangezien voor wensdenken van iemand die niet buiten stereotypen kan. Maar ik wil best toegeven dat ik het leuk vind om die sportschoolbillies hier met hun evangelistische sportschoolgeneuzel met bijbehorende oogkleppen een beetje te plagen. Iemand komt in dit subforum vragen om een tip over eetgewoonten of zo, en dan komen met trainingsschema's voor een bodybuilder met eiwitshakes erbij enzo. Ik ben trouwens wel eens te zwaar geweest, toen leek ik meer op een strijkplank dan nu, wat breder in het midden en smal toelopend.

quote:
Wat daar ook van moge zijn: you are full of shit, daar ben ik van overtuigd. Je probeert altijd zo min mogelijk concreet te worden en als je het al eens een keer bent zoals nu is het gewoon bijzonder ongeloofwaardig.

Jij kan wel heel hard roepen dat ik een klein opneukertje ben (op basis van een misvatting ook nog), maar ik hoef mij niet angstvallig te verstoppen op een zolderkamer. Zat fokkers die mij irl gezien hebben. Ik kan door de mand vallen met wat ik beweer, maar ik val dus niet door de mand. Het is concreet en controleerbaar.
Dat is ook heel belangrijk als je hier komt om op te scheppen, als dit forum nodig hebt voor 'de warme deken van jaloezie'. Ik ben heel tevreden met mijn postuur, en het feit dat het ook een beetje het resultaat is van dingen die ik leuk vind om te doen en niet van sloven met dat als doel. Maar opscheppen over iets dat je in de schoot geworpen krijgt...? En tegenover wie? Waarom???

quote:
Jij speelt alleen maar verstoppertje. Kennelijk iets te verbergen.
Ja, als mijn baas erachter komt dat ik zoveel fok dan krijg ik veel meer pallets om te sorteren en daar wordt ik zo breed van dat ik helemaal niet meer het strand op kan zonder voor sportschooluitslover te worden aangezien. .

quote:
(en o ja, hedonistische levensstijl... is die opmerking bedoeld om te verbergen dat je alleen maar buiten komt om de draaiorgelmijnheer met piepstemmetje te verzoeken ergens anders te gaan staan? Of denk je op enig andere manier hiermee de show te stelen?)
Ik probeer mensen wel eens duidelijk te maken dat als ze iets verder kijken dan hun eigen belevingswereldje ze legitieme belangen van een ander kunnen zien. Maar dat is niet aan iedereen besteed, sommige mensen zijn teveel in beslag genomen door hun eigen wensen, consumptiegedrag, kledingmaten etc. om dat te kunnen.
pi_141854636
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:32 schreef Weltschmerz het volgende:

Maar ik wil best toegeven dat ik het leuk vind om die sportschoolbillies hier met hun evangelistische sportschoolgeneuzel met bijbehorende oogkleppen een beetje te plagen. Iemand komt in dit subforum vragen om een tip over eetgewoonten of zo, en dan komen met trainingsschema's voor een bodybuilder met eiwitshakes erbij enzo.
Daar heb je in ieder geval gelijk in.
  donderdag 3 juli 2014 @ 15:58:23 #66
157922 fathank
pi_141854937
30x36 is gewoon spillebeentjes, klaar. Dan kan je bovenlichaam nog zo gespierd zijn dan ben je gewoon een Fido Dido.

Zoiets.
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:02:22 #67
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_141855048
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:58 schreef fathank het volgende:
30x36 is gewoon spillebeentjes, klaar. Dan kan je bovenlichaam nog zo gespierd zijn dan ben je gewoon een Fido Dido.

[ afbeelding ]

Zoiets.
_O- _O- _O_ _O_

in de spiegelbeeld zie je ook die held die die foto gemaakt heeft _O_
(met duidelijk te zien wel vlees aan z'n poten ahha)
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:06:10 #68
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_141855560
Serieus?! Ik koop altijd een van de kleinere maten. W32 L34.
Het kutte is dat mijn broeken altijd van mijn middel afzakken, omdat ik geen spijkerbroeken kan vinden die qua middel mij goed passen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:19:31 #70
157922 fathank
pi_141855583
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:18 schreef wiskundenoob het volgende:
Serieus?! Ik koop altijd een van de kleinere maten. W32 L34.
Het kutte is dat mijn broeken altijd van mijn middel afzakken, omdat ik geen spijkerbroeken kan vinden die qua middel mij goed past.
In laten nemen door een naaister.
pi_141856039
quote:

[ afbeelding ]

Zoiets.
30/32 en zeker geen kleine benen
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:49:00 #72
157922 fathank
pi_141856446
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:35 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

30/32 en zeker geen kleine benen
het gaat om de verhouding 30/36. Lengtemaat 36 ben je ongeveer 1.95m. Als je daar jou beentjes onder steekt zijn het gewoon spillebeentjes onder zo'n groot lichaam.
pi_141879777
quote:
Onzin natuurlijk. De 30 is een taillemaat, Die verandert niet met meer of minder gespierd zijn, want daar zitten nauwelijks spieren. Vet gaat daar wel zitten, maar die twee moet je niet met elkaar verwarren.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 14:54:40 #74
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141889406
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 16:39 schreef Trebo het volgende:

[..]

Die waren in 2002 erg hip en zaten ook nog eens lekker.

Ik kan me niet voorstellen dat skinny jeans lekker zit voor mannen. Mensen die dat dragen lach ik ook altijd een beetje uit.. gewoon koste wat het kost er 'hip' bij lopen ook al zit het voor geen meter.
Beetje zielig.

Elwood's zijn niet meer van deze tijd, maar een goed alternatiief is er ook niet echt.
Gewoon slim-fitbroeken kopen ^O^. Zitten als gegoten en je ballen krijgen ook nog ademruimte.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:07:16 #75
157922 fathank
pi_141889777
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 09:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. De 30 is een taillemaat, Die verandert niet met meer of minder gespierd zijn, want daar zitten nauwelijks spieren. Vet gaat daar wel zitten, maar die twee moet je niet met elkaar verwarren.
Wijdte van de pijp is gelukkig niet gerelateerd aan de taillemaat. Of denk je dat ze dezelfde pijp aan een taillemaat 36 naaien?

quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 14:54 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Gewoon slim-fitbroeken kopen ^O^. Zitten als gegoten en je ballen krijgen ook nog ademruimte.
slimfit :')

das gemaakt voor satéprikkers
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:12:56 #76
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_141889961
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Wijdte van de pijp is gelukkig niet gerelateerd aan de taillemaat. Of denk je dat ze dezelfde pijp aan een taillemaat 36 naaien?

[..]

slimfit :')

das gemaakt voor satéprikkers
Ik zal jou eens een satéprikker geven! :( :{w
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:14:59 #77
157922 fathank
pi_141890054
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:12 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Ik zal jou eens een satéprikker geven! :( :{w
Als 't maar saté van varkenshaas is. Voor minder doe ik het niet.
pi_141890920
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Het ene model zit wijder om de benen dan de ander, en bij sommigen is het inderdaad te strak, maar het zou best kunnen dat de pijp van 30/36 in het algemeen wat wijder is dan die van een 30/30, want mensen met een dikke buik en korte beentjes hebben meestal niet zulke dikke benen aangezien de vetopslag daar niet zit. Of wil jij beweren dat mannen met een slanke taille en goed ontwikkelde bovenbenen altijd met een afzakkende broek moeten rondlopen? Ik kan je verzekeren dat dat niet zo is.

Het is niet zo dat hoe meer je door je eigen lichaam geobsedeerd bent en hoe meer je voor de spiegel staat, je meer weet van hoe andere lichamen in elkaar zitten. Integendeel.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 15:44:59 #79
157922 fathank
pi_141891068
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het ene model zit wijder om de benen dan de ander, en bij sommigen is het inderdaad te strak, maar het zou best kunnen dat de pijp van 30/36 in het algemeen wat wijder is dan die van een 30/30, want mensen met een dikke buik en korte beentjes hebben meestal niet zulke dikke benen aangezien de vetopslag daar niet zit. Of wil jij beweren dat mannen met een slanke taille en goed ontwikkelde bovenbenen altijd met een afzakkende broek moeten rondlopen? Ik kan je verzekeren dat dat niet zo is.

Het is niet zo dat hoe meer je door je eigen lichaam geobsedeerd bent en hoe meer je voor de spiegel staat, je meer weet van hoe andere lichamen in elkaar zitten. Integendeel.
Nee die mensen moeten een riem kopen of qua taillemaat een maatje groter kopen en in laten nemen door een naaister.

Of gewoon een wijder model kopen en geen skinny natuurlijk :').

Breedte van de pijp is afhankelijk van de taillemaat. Of denk je dat ze van 1 model een taillemaat 30 met pijpen van een 30 en een 36 gaan maken? Nee, dat wordt een heel ander model.

En ik sta niet langer dan 2 minuten per dag voor de spiegel om m'n haren te doen. Heb niet eens full-size spiegel thuis dus kan mezelf niet full body bewonderen :(
pi_141891345
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Nee die mensen moeten een riem kopen of qua taillemaat een maatje groter kopen en in laten nemen door een naaister.

Of gewoon een wijder model kopen en geen skinny natuurlijk :').
Wat een onzin, ik ga geen broek in laten nemen door een naaister omdat ik goed gebouwd ben.

quote:
Breedte van de pijp is afhankelijk van de taillemaat. Of denk je dat ze van 1 model een taillemaat 30 met pijpen van een 30 en een 36 gaan maken? Nee, dat wordt een heel ander model.
En met het innemen door een naaister niet? Mensen met 30/36 hébben een ander model dan mensen met 30/30. Dus als ze daar een passende broek voor maken dan zullen vast de verhoudingen aanpassen zodat die zoveel mogelijk potentiele klanten goed zit.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:43:45 #81
157922 fathank
pi_141894988
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat een onzin, ik ga geen broek in laten nemen door een naaister omdat ik goed gebouwd ben.

[..]

En met het innemen door een naaister niet? Mensen met 30/36 hébben een ander model dan mensen met 30/30. Dus als ze daar een passende broek voor maken dan zullen vast de verhoudingen aanpassen zodat die zoveel mogelijk potentiele klanten goed zit.
Hier gaan we niet uitkomen.

30/36 is maatje Fido Dido. Satéprikker. Totaal uit verhouding.
pi_141895701
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef fathank het volgende:

[..]

Hier gaan we niet uitkomen.

30/36 is maatje Fido Dido. Satéprikker. Totaal uit verhouding.
En 30/30 is voor vetklepjes? Geen idee, ik zit zelf in hele andere maten, dus ik heb daar geen kijk op.
pi_141928311
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef Weltschmerz het volgende:

ik heb daar geen kijk op.
Waarvan akte!
  zaterdag 5 juli 2014 @ 15:52:26 #84
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_141930940
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan moet je gewoon een model zoeken dat niet als een skinny valt :')

Al die ecto's met 2 beentraininkjes achter de rug die claimen geen spijkerbroeken meer te kunnen kopen :') _O-
Kom je vaak alsnog minstens een maar groter bij je taille uit om de rest erin te krijgen. Sommige jeans zijn zo klein dat ik mijn kuiten er niet eens doorheen krijg, wat is deze?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 7 juli 2014 @ 09:25:39 #85
157922 fathank
pi_141996732
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 15:52 schreef Drinky het volgende:

[..]

Kom je vaak alsnog minstens een maar groter bij je taille uit om de rest erin te krijgen. Sommige jeans zijn zo klein dat ik mijn kuiten er niet eens doorheen krijg, wat is deze?
Ander model zoeken. Als je flinke kuiten hebt moet je geen toelopende pijpen willen dragen.
pi_141997267
Tuurlijk kan dat, maar je moet wel weten waar je moet zoeken en wat hulp vragen in de jeanswinkel! :)

Oh en 'jeans'... moest gelijk aan Ronald Goedemondt denken: _O_

'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_141998257
Misschien moet je stoppen met het kopen van broeken bedoeld voor 15-jarigen, TS? Kijk bij de wat volwassener merken en er moet wel wat te vinden zijn. Bv een Levi's 510/511, APC of RRL.
pi_141998529
Mooie verbloeming. Ik zou gewoon de juiste maat pakken of naakt gaan.
pi_141998763
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Eenmaal aangekomen in mijn favoriete kledingwinkel strompelde ik langs de vele rekken met jeans.
Dat doe je dus verkeerd. Dat moet je laten doen. Een (goede) verkoper M/V in die winkel weet nl precies wat er op voorrraad is en welke modellen wel en niet bij je postuur passen.
Bij uitleg wat je wil, zal die een paar broeken uit de rekken/schappen halen om te passen en naar aanleiding daarvan met andere maten of modellen komen.

Laat je bedienen. Daar hebben ze dat personeel voor!!!!
Veel meer kans op slagen.
pi_141999577
Ja in NL worden de maten steeds meer aangepast op mannen van 2m en 50kg. Krijg continu van verkoopsters te horen dat ik een dikke kont heb. Vorige keer zei de verkoopster toen ik een pak op liet meten: "Ja ik weet niet of ik dit kan zeggen, maar je hebt een negerkont". Uh ok. Moet nu zelfs mijn shirts erop laten aanpassen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_141999771
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:45 schreef ssebass het volgende:
Ja in NL worden de maten steeds meer aangepast op mannen van 2m en 50kg.
Dat Nederlanders langer worden maakt inderdaad dat kleding aangepast wordt op gemiddeld langere mensen (anders gezegd: er zal meer ingekocht worden voor wat langere mannen). Maar dat Nederlanders ook dikker worden maakt dat ik ernstig betwijfel of men steeds vaker in gaat kopen voor mensen die erg dun zijn. Dat zou economisch gezien niet sterk zijn. ;)
pi_141999949
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 11:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat Nederlanders langer worden maakt inderdaad dat kleding aangepast wordt op gemiddeld langere mensen (anders gezegd: er zal meer ingekocht worden voor wat langere mannen). Maar dat Nederlanders ook dikker worden maakt dat ik ernstig betwijfel of men steeds vaker in gaat kopen voor mensen die erg dun zijn. Dat zou economisch gezien niet sterk zijn. ;)
Ik heb niet het idee dat de gemiddelde Nederlandse man dikker wordt. De meeste zijn toch erg slungelig. Bij vrouwen is dat wel zo. Mijn vriendin klaagt daar ook over, dat de 34/36 nu al zo groot is gemaakt dat het bijna hetzelfde is als de 40 van vroeger.

Zeker vrouwen zijn daar gevoelig voor. Ze kopen de kleding waar ze in de kleinste maat passen. Rare wezens.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')