Dat laat ik even in het midden als je het niet erg vindt. Fok! kennende krijg je de volgende reacties:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef Bijna het volgende:
Ik weet niet waar je nu bent geweest, maar misschien naar wat duurdere jeans kijken?
Iets wat er goed uitziet als je een lederen jas met bontkraag draagt en uit een antiek propellervliegtuig stapt die je net hebt geland. Als ik de commercials mag geloven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
Wat is nou weer een hippe spijkerbroek? Voor mij zien die dingen er allemaal hetzelfde uit, zeker de mannenmodellen.
Nou volgens mij moet je dan gewoon een Levi's kopen. Dat is altijd goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iets wat er goed uitziet als je een lederen jas met bontkraag draagt en uit een antiek propellervliegtuig stapt die je net hebt geland. Als ik de commercials mag geloven.
Jeans zijn niet meer hip, weg ermee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef 100% Tukker het volgende:
...tegenwoordig nog hippe jeans kopen?
Ik (aan de verkeerde kant van 30) ging onlangs de stad in om me een paar nieuwe hippe jeans aan te laten smeren. Ondanks mijn relatief hoge leeftijd en kalende hoofd kleed ik me graag hip. Ik voel me nu eenmaal nog 18, dus voor mij nog geen kleurloze blouses met ruitjes en achterzakloze broeken van de Makro.
Eenmaal aangekomen in mijn favoriete kledingwinkel strompelde ik langs de vele rekken met jeans. Aandachtig inspecteerde ik een aantal modellen; hoe hip zijn de stiksels, hebben ze hippe zakken, zijn ze hip gebleekt cq ge-worn, etc. Een tweetal jeans voldeden aan mijn hoge hipheidseisen. Ik trok mijn gebruikelijke maat (32/34) uit de stapel om vol enthousiasme richting een kleedhok te marcheren.
Nu heb ik - een it-eindbaas en eckte man - dus totaal géén kont, maar desondanks moest ik alle zeilen bijzetten om mijn niet bestaande kont in die jeans te persen. Ik had haast een schoenlepel en een flesje babyolie gevraagd aan het leuke blonde verkoopmeisje. Voor de rest zaten ze als gegoten; prima lengte en taille. Alleen m'n kontje paste niet. Ik baalde, en niet zo'n beetje ook, want de jeans waren erg kek. Ik ben dus naar huis gegaan met twee andere modellen die an sich ook een goede 'fit' hebben, maar net wat minder hip zijn waardoor ik waarschijnlijk minder snel knappe oppervlakkige tienermeisjes kan hosselen.
Mijn vraag aan jullie Fok!kers:
- zijn reguliere 'straight' jeans die nogal (understatement) strak om de kont zitten de nieuwe trend in de wereld van mannenjeans?
- zo ja, hoe verlies ik nog meer kontspek zodat ik voortaan toch hippe jeans aan kan schaffen?
Dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef Bijna het volgende:
Ik weet niet waar je nu bent geweest, maar misschien naar wat duurdere jeans kijken?
Die zijn toch al decennia lang niet meer hip?quote:
Prima maar voor mijn taille en beenlengte.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:15 schreef LookAtMe het volgende:
Blijkbaar is 32/34 niet meer je gebruikelijke maat.
Oh ik heb geen idee wat hip is, koop gewoon altijd die.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die zijn toch al decennia lang niet meer hip?
Dan moet je gewoon een model zoeken dat niet als een skinny valtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:23 schreef the85mc het volgende:
Ik herken het probleem maar dan met mijn bovenbenen. Kennelijk zijn de meeste mannen zo smal dat ze allemaal in skinny jeans passen. Als je maar iets van krachttraining doet past de helft van de broeken al niet meer..
Elwoodsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:32 schreef Trebo het volgende:
Wel terechte klacht. Tegenwoordig is alles skinny jeans.
Waar zijn de G-Star Elwoods gebleven..
Die waren in 2002 erg hip en zaten ook nog eens lekker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Elwoods
Kun je net zo goed dit dragen
[ afbeelding ]
Er zijn nog genoeg 'rechte' jeans te koop of loose fit. Daar kun je flinke bovenbenen in kwijt. En anders koop je een maatje groter en breng je em naar de naaister en laat je de taille een stukje innemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Die waren in 2002 erg hip en zaten ook nog eens lekker.
Ik kan me niet voorstellen dat skinny jeans lekker zit voor mannen. Mensen die dat dragen lach ik ook altijd een beetje uit.. gewoon koste wat het kost er 'hip' bij lopen ook al zit het voor geen meter.
Beetje zielig.
Elwood's zijn niet meer van deze tijd, maar een goed alternatiief is er ook niet echt.
Ja ik ben een ectoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een model zoeken dat niet als een skinny valt
Al die ecto's met 2 beentraininkjes achter de rug die claimen geen spijkerbroeken meer te kunnen kopen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |