Dat laat ik even in het midden als je het niet erg vindt. Fok! kennende krijg je de volgende reacties:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef Bijna het volgende:
Ik weet niet waar je nu bent geweest, maar misschien naar wat duurdere jeans kijken?
Iets wat er goed uitziet als je een lederen jas met bontkraag draagt en uit een antiek propellervliegtuig stapt die je net hebt geland. Als ik de commercials mag geloven.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
Wat is nou weer een hippe spijkerbroek? Voor mij zien die dingen er allemaal hetzelfde uit, zeker de mannenmodellen.
Nou volgens mij moet je dan gewoon een Levi's kopen. Dat is altijd goedquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Iets wat er goed uitziet als je een lederen jas met bontkraag draagt en uit een antiek propellervliegtuig stapt die je net hebt geland. Als ik de commercials mag geloven.
Jeans zijn niet meer hip, weg ermee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef 100% Tukker het volgende:
...tegenwoordig nog hippe jeans kopen?
Ik (aan de verkeerde kant van 30) ging onlangs de stad in om me een paar nieuwe hippe jeans aan te laten smeren. Ondanks mijn relatief hoge leeftijd en kalende hoofd kleed ik me graag hip. Ik voel me nu eenmaal nog 18, dus voor mij nog geen kleurloze blouses met ruitjes en achterzakloze broeken van de Makro.
Eenmaal aangekomen in mijn favoriete kledingwinkel strompelde ik langs de vele rekken met jeans. Aandachtig inspecteerde ik een aantal modellen; hoe hip zijn de stiksels, hebben ze hippe zakken, zijn ze hip gebleekt cq ge-worn, etc. Een tweetal jeans voldeden aan mijn hoge hipheidseisen. Ik trok mijn gebruikelijke maat (32/34) uit de stapel om vol enthousiasme richting een kleedhok te marcheren.
Nu heb ik - een it-eindbaas en eckte man - dus totaal géén kont, maar desondanks moest ik alle zeilen bijzetten om mijn niet bestaande kont in die jeans te persen. Ik had haast een schoenlepel en een flesje babyolie gevraagd aan het leuke blonde verkoopmeisje. Voor de rest zaten ze als gegoten; prima lengte en taille. Alleen m'n kontje paste niet. Ik baalde, en niet zo'n beetje ook, want de jeans waren erg kek. Ik ben dus naar huis gegaan met twee andere modellen die an sich ook een goede 'fit' hebben, maar net wat minder hip zijn waardoor ik waarschijnlijk minder snel knappe oppervlakkige tienermeisjes kan hosselen.
Mijn vraag aan jullie Fok!kers:
- zijn reguliere 'straight' jeans die nogal (understatement) strak om de kont zitten de nieuwe trend in de wereld van mannenjeans?
- zo ja, hoe verlies ik nog meer kontspek zodat ik voortaan toch hippe jeans aan kan schaffen?
Dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:26 schreef Bijna het volgende:
Ik weet niet waar je nu bent geweest, maar misschien naar wat duurdere jeans kijken?
Die zijn toch al decennia lang niet meer hip?quote:
Prima maar voor mijn taille en beenlengte.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:15 schreef LookAtMe het volgende:
Blijkbaar is 32/34 niet meer je gebruikelijke maat.
Oh ik heb geen idee wat hip is, koop gewoon altijd die.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Die zijn toch al decennia lang niet meer hip?
Dan moet je gewoon een model zoeken dat niet als een skinny valtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:23 schreef the85mc het volgende:
Ik herken het probleem maar dan met mijn bovenbenen. Kennelijk zijn de meeste mannen zo smal dat ze allemaal in skinny jeans passen. Als je maar iets van krachttraining doet past de helft van de broeken al niet meer..
Elwoodsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:32 schreef Trebo het volgende:
Wel terechte klacht. Tegenwoordig is alles skinny jeans.
Waar zijn de G-Star Elwoods gebleven..
Die waren in 2002 erg hip en zaten ook nog eens lekker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Elwoods
Kun je net zo goed dit dragen
[ afbeelding ]
Er zijn nog genoeg 'rechte' jeans te koop of loose fit. Daar kun je flinke bovenbenen in kwijt. En anders koop je een maatje groter en breng je em naar de naaister en laat je de taille een stukje innemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Die waren in 2002 erg hip en zaten ook nog eens lekker.
Ik kan me niet voorstellen dat skinny jeans lekker zit voor mannen. Mensen die dat dragen lach ik ook altijd een beetje uit.. gewoon koste wat het kost er 'hip' bij lopen ook al zit het voor geen meter.
Beetje zielig.
Elwood's zijn niet meer van deze tijd, maar een goed alternatiief is er ook niet echt.
Ja ik ben een ectoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een model zoeken dat niet als een skinny valt
Al die ecto's met 2 beentraininkjes achter de rug die claimen geen spijkerbroeken meer te kunnen kopen![]()
Pics.quote:
Maatje groter kopen en taille in laten nemen. Dan loop je ook niet met zo'n dubbelgevouwrn broeksband achter je riem.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:14 schreef the85mc het volgende:
Ik heb ooit voor ik trainde al eens een foto in het BB topic gepost.
Ik doe legpress met 220 kg, dus ik geloof niet dat ik in de categorie 2x benen getraind val.
Is allemaal niet zo interessant, terug naar TS' probleem, rechte pijpen passen soms met geluk bij mij, terwijl ik niet eens echt lomp gebouwd ben. Broeken worden verziekt door skinny mannetjes.
zeker ziek vriend 220kg legpressquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:14 schreef the85mc het volgende:
Ik doe legpress met 220 kg, dus ik geloof niet dat ik in de categorie 2x benen getraind val.
Is allemaal niet zo interessant, terug naar TS' probleem, rechte pijpen passen soms met geluk bij mij, terwijl ik niet eens echt lomp gebouwd ben. Broeken worden verziekt door skinny mannetjes.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zeker ziek vriend 220kg legpress
met zulke zieke benen ken je eigenlijk alleen overseas broeken vindne denk ik toch????
Iedere dag korte broek aan, jeweettog!?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
met zulke zieke benen ken je eigenlijk alleen overseas broeken vindne denk ik toch????
Haha, deze rare jongenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:14 schreef the85mc het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou volgens mij moet je dan gewoon een Levi's kopen. Dat is altijd goed
Dan moet je eens beter kijken...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
Wat is nou weer een hippe spijkerbroek? Voor mij zien die dingen er allemaal hetzelfde uit, zeker de mannenmodellen.
Vroeger ja...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
Nou volgens mij moet je dan gewoon een Levi's kopen. Dat is altijd goed
Hippe spijkerbroeken voor de grote maten... Het moet niet gekker worden!quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb juist het probleem dat ik in mijn maat alleen maar hippe spijkerbroeken kan vinden.
Jij koopt natuurlijk de kindermaten, dus je zult het probleem dat ze wat erg modieus zijn wel kennen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hippe spijkerbroeken voor de grote maten... Het moet niet gekker worden!
Is dat newspeak voor maat 48? In dat geval ja. En ik heb geen probleem met modieus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Jij koopt natuurlijk de kindermaten, dus je zult het probleem dat ze wat erg modieus zijn wel kennen.
Is dat S of XS? En dan moeten ze de pijp nog korter maken bij een spijkerbroek?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is dat newspeak voor maat 48? In dat geval ja.
Uiteraard verbaast me dat niet.quote:En ik heb geen probleem met modieus.
Wat is je jeansmaat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb juist het probleem dat ik in mijn maat alleen maar hippe spijkerbroeken kan vinden. De skinny is onbespreekbaar, daar ik er niet bij wil lopen als een Oost-Duitse hardrocker van begin jaren 90 die naar een concert van de scorpions gaat. Dan blijven slecht die afzakbroeken over, voor van die jochies van 20 die nog geen kont hebben en een merkonderbroek er bovenuit hebben steken. En dan nog valt de pijp niet over je laarzen.
30/36 of 31/36, die zijn niet zo heel courant dus daar is niet veel keuze in.quote:
Dan ben je 2 meter en 60 kg ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
30/36 of 31/36, die zijn niet zo heel courant dus daar is niet veel keuze in.
30 is wel heel klein ja dat kan ik met m'n 1.78 niet eens aanquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:13 schreef Ixnay het volgende:
1.90 m is meestal lengtemaat 34.
2.05 m is lengtemaat 38 en hebben ze meestal niet.
Lengtemaat 30 is manlet.
Nee hoor, gewoon een dikke 1.90 bij een kleine 90 kg. De taillemaat is in principe een botmaat, in veel modellen zijn de bovenbenen dan ook nog vaak te strak.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan ben je 2 meter en 60 kg ofzo
Of is de 30 de lengte? Dan ben je 1.60 en 100 kg ofzo
Nee dank je, ik ben hetero.quote:Proper fucked. Tijd om wat aan je lichaamscompositie te doen.
watquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
30/36 of 31/36, die zijn niet zo heel courant dus daar is niet veel keuze in.
Taillematen zijn ook verschoven he. Ik had niet zo lang geleden een broek besteld bij een of andere vage webshop en die waarschuwden dat hun 32 een echte ouderwetse 32 was en dus gelijk stond met 30/31 in de meeste winkels. 20 jaar geleden had ik vaak de 501's van 32/36 omdat de 31 te strak was om de bovenbenen die toen wat gespierder waren. Ik ben wel zwaarder geworden maar vooral boven de riem.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:30 schreef fathank het volgende:
taillemaat 30 kon ik net aan toen ik 60kg ofzo woog op 1.78
34 is echt te kort, 36 is soms nog tekort om op de schoen te liggen. Ik heb ook niet echt opvallend lange benen of zo. 30/36 ligt hier op zich ook wel gewoon in de winkels, in de randstad is dat al minder en in het buitenland helemaal, maar het is geen rare maat. Hij zit alleen wel aan de buitenkant van het spectrum, en daarvan maken ze ze vaak alleen in de veelgevraagde modellen, dus de hippe foute modellen. Wat ook mee zal spelen is dat verreweg de meeste vraag naar die maat zal komen van twintigers omdat die al langer zijn dan een vorige generatie, nog vaker gewoon slank zijn, en die hebben vaak nog geen smaak en kopen gewoon wat op dat moment in is.quote:Volgens mij loop je de boel te flessen. 30/36 ben je gewoon een wandelende lantaarnpaal.
WS heeft zichzelf ooit per ongeluk laten ontvallen een dikkertje te zijn, alleen ontkent dat tegenwoordig graag...quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:07 schreef fathank het volgende:
Dan ben je 2 meter en 60 kg ofzo
Of is de 30 de lengte? Dan ben je 1.60 en 100 kg ofzo
Proper fucked. Tijd om wat aan je lichaamscompositie te doen.
S/M.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Is dat S of XS? En dan moeten ze de pijp nog korter maken bij een spijkerbroek?
Het bestaat, klopt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:48 schreef Weltschmerz het volgende:
30/36 ligt hier op zich ook wel gewoon in de winkels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
Ja, bij zo'n postuur lijkt het dan net alsof het op de groei gekocht is, of je de afgedragen kleren van je grote broer aan moest.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
S/M.
En ja, meestal moet de pijp korter worden gemaakt. Logischerwijs, ik heb nl. een normale lichaamsbouw en aangezien je er niet een stukkie aan wil plakken gaat men bij het maken altijd wat aan de lange kant zitten.
Jouw indruk is toch niet oprecht, dus die interesseert me nog minder dan die van anderen hier.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het bestaat, klopt.
Maar dat is wel iets voor wandelende strijkplanken. Maar als dat de indruk is die jij wil dat wij van jou hebben ook goed...
Waarschijnlijk heb je weer eens niet goed gelezen en nam het wensdenken het over. Typisch voor zijn klein opneukertje. 'De een is te kort, de ander is te dik, zo heeft iedereen wel wat.', helaas die troost kan ik je niet bieden. Sommige mensen zijn gewoon lang en atletisch gebouwd, ik heb er ook niet voor hoeven zwoegen in de sportschool of zo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
WS heeft zichzelf ooit per ongeluk laten ontvallen een dikkertje te zijn, alleen ontkent dat tegenwoordig graag...
Mijn gok: fictieve maat.
Jij hebt echt geen enkel idee van maatvoering, is het wel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Ja, bij zo'n postuur lijkt het dan net alsof het op de groei gekocht is, of je de afgedragen kleren van je grote broer aan moest.
Tuurlijk, poseurtje van me...quote:Jouw indruk is toch niet oprecht, dus die interesseert me nog minder dan die van anderen hier.
Ach, de ene keer roep je dat je een brede gast bent, de andere keer laat je je ontvallen dat je een vetkwab bent en nu ben je weer een lange bonenstaak.quote:Waarschijnlijk heb je weer eens niet goed gelezen en nam het wensdenken het over. Typisch voor zijn klein opneukertje. 'De een is te kort, de ander is te dik, zo heeft iedereen wel wat.', helaas die troost kan ik je niet bieden. Sommige mensen zijn gewoon lang en atletisch gebouwd, ik heb er ook niet voor hoeven zwoegen in de sportschool of zo.
Ik heb me vast wel eens laten ontvallen dat ik een grote eter ben, dat is ook zo, maar ja, ik word daar niet dik van.
Wil je dan beweren dat je me in allerlei topics komt stalken om je verzinsels te verkondigen uit oprechte interesse in mijn lichaamsverhoudingen? Of uit oprechte interesse in de verkrgijbaarheid van spijkerbroeken in bepaalde maten?quote:
Als 30/36 je spijkerbroekenmaat is dan zit het gewicht niet in je pens natuurlijk. Voor mensen die niet verder kunnen kijken dan hun eigen gedrongen postuurtje lijkt dat misschien heel extreem, maar andere lichamen hebben andere verhoudingen. Ik ken wel meer mensen met 30/36, zelfs als ze dan 80kg zijn is bonenstaak overdreven, 70kg kan dan ook nog gewoon een gezond gewicht zijn voor zo'n ectomorf, dat dan wel.quote:Ach, de ene keer roep je dat je een brede gast bent, de andere keer laat je je ontvallen dat je een vetkwab bent en nu ben je weer een lange bonenstaak.
Gemiddeld als vrouwen en kinderen worden meegerekend? Ik weet niet waar jij dat allemaal vandaan haalt, maar kennelijk kun je maar niet accepteren dat ik niet dik ben ondanks mijn wat hedonistische levensstijl. Het is een keer in je hoofdje vast gaan zitten dat je met 'betrapt' hebt op dat ik me dat zou hebben laten ontvallen, maar ik vrees dat je daar daarvoor bij je eigen leesvaardigheid in combinatie met wensdenken moet zijn.quote:Probeer dat maar te verdoezelen door te roepen dat ik een klein opneukertje ben (helaas voor jou, gewoon gemiddelde lengte), dat zal indruk maken nadat jij weer heerlijk ongeloofwaardig uit de bocht vloog met je 30/36.
Toch knap van mij dat ik jou in dit draadje al aan het stalken was voordat jij er in reageerde...quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Wil je dan beweren dat je me in allerlei topics komt stalken om je verzinsels te verkondigen uit oprechte interesse in mijn lichaamsverhoudingen? Of uit oprechte interesse in de verkrgijbaarheid van spijkerbroeken in bepaalde maten?
Jouw probleem is gewoon dat je niets van maatvoering weet. Als je 30W hebt bij een spijkerbroek heb je maat 46 (of bij bepaalde merken zelfs 44!).quote:Als 30/36 je spijkerbroekenmaat is dan zit het gewicht niet in je pens natuurlijk. Voor mensen die niet verder kunnen kijken dan hun eigen gedrongen postuurtje lijkt dat misschien heel extreem, maar andere lichamen hebben andere verhoudingen. Ik ken wel meer mensen met 30/36, zelfs als ze dan 80kg zijn is bonenstaak overdreven, 70kg kan dan ook nog gewoon een gezond gewicht zijn voor zo'n ectomorf, dat dan wel.
Nee, voor een man. Ik ben 1 meter 81 cm. Dat is, aldus het CBS, gemiddeld in Nederland voor mannen van 20 jaar of ouder.quote:Gemiddeld als vrouwen en kinderen worden meegerekend?
Je hebt het je laten ontvallen en het viel mij indertijd op omdat je in de maanden daarvoor geregeld op zat te scheppen in draadjes dat je zo'n gespierde vent was (en dan ook nog zonder sportschool, dat kwam jou allemaal aanwaaien, althans, je vond het nodig om dat volstrekt te onpas meermaals te melden). Ik moest daar toen wel om lachen en heb daarna zeker een jaar lang daar opmerkingen over gemaakt en je was slim genoeg om er een jaar lang niet op te reageren. En helaas kan ik het nu niet meer terugvinden.quote:Ik weet niet waar jij dat allemaal vandaan haalt, maar kennelijk kun je maar niet accepteren dat ik niet dik ben ondanks mijn wat hedonistische levensstijl. Het is een keer in je hoofdje vast gaan zitten dat je met 'betrapt' hebt op dat ik me dat zou hebben laten ontvallen, maar ik vrees dat je daar daarvoor bij je eigen leesvaardigheid in combinatie met wensdenken moet zijn.
Ah, ik had niet herladen of over je nietszeggende post heengelezen, waarschijnlijk bedoeld als opmaat naar een opmerking over je dure aankopen. Dat van het stalken neem ik terug, wat betreft dit topic.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch knap van mij dat ik jou in dit draadje al aan het stalken was voordat jij er in reageerde...
Dat klopt, ik weet het van spijkerbroeken omdat die niet altijd verkrijgbaar zijn in die maat en zich niet goed laten innemen, maar bij andere kleding moet het lint er vaak aan te pas komen. Mijn schoenmaat weet ik wel uit mijn hoofd.quote:Jouw probleem is gewoon dat je niets van maatvoering weet. Als je 30W hebt bij een spijkerbroek heb je maat 46 (of bij bepaalde merken zelfs 44!).
Nee hoor, ik kreeg niet ineens wel interesse in maten die de mijne al helemaal niet zijn omdat jij erover begint. Ik weet dat jij een klein opneukertje bent omdat je je hier als een klein opneukertje gedraagt.quote:Nou heb jij waarschijnlijk maat 48 opgezocht in een maattabel en dan staat er nogal eens een geschatte lichaamslengte bij (mt 48: 171-176 cm), op basis waarvan jij waarschijnlijk dacht dat ik dan ook in die lengtecat. pas, maar helaas... Zo is bij mt 46 de geschatte lengte 168-173.
Er staat 1.93 in mijn paspoort, maar dat was ooit mijn eigen schatting van dat moment en dan wordt dat telkens overgenomen, dus misschien is het wel minder.quote:En nou komt het: jij claimt dus zo'n 20 cm langer te zijn dan die 168-173 bij dezelfde omtrekmaat.
Nee, heb je er al aan gedacht dat de kennis van maten die jij wél hebt niet toereikend is voor dit oordeel? Met pasvorm heeft het maar deels te maken. De wijdte is een taillemaat, die is gegeven met het heupbot. Tenzij er een vette pens in de weg zit natuurlijk, maar dat is bij mij niet het geval. Hoe breed je lichaam daarboven uitloopt naar de schouders doet er daarvoor niet toe, en of je je billen en dijen er fatsoenlijk in krijgt is een kwestie van model. Als ik mijn broek op bouwvakkersdecollete hoogte zou willen hebben hangen dan was een maatje groter wel nodig denk ik, maar ook dat is niet het geval. Misschien liggen de verhoudingen voor kleine opneukertjes in het algemeen wel anders dan voor lange mannen?quote:Mag. Houdt wel in dat je dan gewoon een figuur hebt van een strijkplank natuurlijk.
Er vroeg hier iemand naar de maat waarmee ik dat probleem heb....quote:En dat had je geweten als je iets van maatvoering wist, of het daadwerkelijk jouw maat is, maar jij was net iets te gehaast met het beeld van dikkertje ontkrachten en je bent uitgegleden...
Pffew, dat moet toch een opluchting voor je zijn.quote:Nee, voor een man. Ik ben 1 meter 81 cm. Dat is, aldus het CBS, gemiddeld in Nederland voor mannen van 20 jaar of ouder.
Je begon er ineens over ja, ik had dat aangezien voor wensdenken van iemand die niet buiten stereotypen kan. Maar ik wil best toegeven dat ik het leuk vind om die sportschoolbillies hier met hun evangelistische sportschoolgeneuzel met bijbehorende oogkleppen een beetje te plagen. Iemand komt in dit subforum vragen om een tip over eetgewoonten of zo, en dan komen met trainingsschema's voor een bodybuilder met eiwitshakes erbij enzo. Ik ben trouwens wel eens te zwaar geweest, toen leek ik meer op een strijkplank dan nu, wat breder in het midden en smal toelopend.quote:Je hebt het je laten ontvallen en het viel mij indertijd op omdat je in de maanden daarvoor geregeld op zat te scheppen in draadjes dat je zo'n gespierde vent was (en dan ook nog zonder sportschool, dat kwam jou allemaal aanwaaien, althans, je vond het nodig om dat volstrekt te onpas meermaals te melden). Ik moest daar toen wel om lachen en heb daarna zeker een jaar lang daar opmerkingen over gemaakt en je was slim genoeg om er een jaar lang niet op te reageren. En helaas kan ik het nu niet meer terugvinden.
Dat is ook heel belangrijk als je hier komt om op te scheppen, als dit forum nodig hebt voor 'de warme deken van jaloezie'. Ik ben heel tevreden met mijn postuur, en het feit dat het ook een beetje het resultaat is van dingen die ik leuk vind om te doen en niet van sloven met dat als doel. Maar opscheppen over iets dat je in de schoot geworpen krijgt...? En tegenover wie? Waarom???quote:Wat daar ook van moge zijn: you are full of shit, daar ben ik van overtuigd. Je probeert altijd zo min mogelijk concreet te worden en als je het al eens een keer bent zoals nu is het gewoon bijzonder ongeloofwaardig.
Jij kan wel heel hard roepen dat ik een klein opneukertje ben (op basis van een misvatting ook nog), maar ik hoef mij niet angstvallig te verstoppen op een zolderkamer. Zat fokkers die mij irl gezien hebben. Ik kan door de mand vallen met wat ik beweer, maar ik val dus niet door de mand. Het is concreet en controleerbaar.
Ja, als mijn baas erachter komt dat ik zoveel fok dan krijg ik veel meer pallets om te sorteren en daar wordt ik zo breed van dat ik helemaal niet meer het strand op kan zonder voor sportschooluitslover te worden aangezien. .quote:Jij speelt alleen maar verstoppertje. Kennelijk iets te verbergen.
Ik probeer mensen wel eens duidelijk te maken dat als ze iets verder kijken dan hun eigen belevingswereldje ze legitieme belangen van een ander kunnen zien. Maar dat is niet aan iedereen besteed, sommige mensen zijn teveel in beslag genomen door hun eigen wensen, consumptiegedrag, kledingmaten etc. om dat te kunnen.quote:(en o ja, hedonistische levensstijl... is die opmerking bedoeld om te verbergen dat je alleen maar buiten komt om de draaiorgelmijnheer met piepstemmetje te verzoeken ergens anders te gaan staan? Of denk je op enig andere manier hiermee de show te stelen?)
Daar heb je in ieder geval gelijk in.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar ik wil best toegeven dat ik het leuk vind om die sportschoolbillies hier met hun evangelistische sportschoolgeneuzel met bijbehorende oogkleppen een beetje te plagen. Iemand komt in dit subforum vragen om een tip over eetgewoonten of zo, en dan komen met trainingsschema's voor een bodybuilder met eiwitshakes erbij enzo.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:58 schreef fathank het volgende:
30x36 is gewoon spillebeentjes, klaar. Dan kan je bovenlichaam nog zo gespierd zijn dan ben je gewoon een Fido Dido.
[ afbeelding ]
Zoiets.
checkquote:Op woensdag 2 juli 2014 09:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Iedere dag korte broek aan, jeweettog!?
In laten nemen door een naaister.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:18 schreef wiskundenoob het volgende:
Serieus?! Ik koop altijd een van de kleinere maten. W32 L34.
Het kutte is dat mijn broeken altijd van mijn middel afzakken, omdat ik geen spijkerbroeken kan vinden die qua middel mij goed past.
30/32 en zeker geen kleine benenquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:58 schreef fathank het volgende:
30x36 is gewoon spillebeentjes, klaar. Dan kan je bovenlichaam nog zo gespierd zijn dan ben je gewoon een Fido Dido.
[ afbeelding ]
Zoiets.
het gaat om de verhouding 30/36. Lengtemaat 36 ben je ongeveer 1.95m. Als je daar jou beentjes onder steekt zijn het gewoon spillebeentjes onder zo'n groot lichaam.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
30/32 en zeker geen kleine benen
Onzin natuurlijk. De 30 is een taillemaat, Die verandert niet met meer of minder gespierd zijn, want daar zitten nauwelijks spieren. Vet gaat daar wel zitten, maar die twee moet je niet met elkaar verwarren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:58 schreef fathank het volgende:
Gewoon slim-fitbroeken kopenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Die waren in 2002 erg hip en zaten ook nog eens lekker.
Ik kan me niet voorstellen dat skinny jeans lekker zit voor mannen. Mensen die dat dragen lach ik ook altijd een beetje uit.. gewoon koste wat het kost er 'hip' bij lopen ook al zit het voor geen meter.
Beetje zielig.
Elwood's zijn niet meer van deze tijd, maar een goed alternatiief is er ook niet echt.
Wijdte van de pijp is gelukkig niet gerelateerd aan de taillemaat. Of denk je dat ze dezelfde pijp aan een taillemaat 36 naaien?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. De 30 is een taillemaat, Die verandert niet met meer of minder gespierd zijn, want daar zitten nauwelijks spieren. Vet gaat daar wel zitten, maar die twee moet je niet met elkaar verwarren.
slimfitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gewoon slim-fitbroeken kopen. Zitten als gegoten en je ballen krijgen ook nog ademruimte.
Ik zal jou eens een satéprikker geven!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wijdte van de pijp is gelukkig niet gerelateerd aan de taillemaat. Of denk je dat ze dezelfde pijp aan een taillemaat 36 naaien?
[..]
slimfit
das gemaakt voor satéprikkers
Als 't maar saté van varkenshaas is. Voor minder doe ik het niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een satéprikker geven!![]()
Het ene model zit wijder om de benen dan de ander, en bij sommigen is het inderdaad te strak, maar het zou best kunnen dat de pijp van 30/36 in het algemeen wat wijder is dan die van een 30/30, want mensen met een dikke buik en korte beentjes hebben meestal niet zulke dikke benen aangezien de vetopslag daar niet zit. Of wil jij beweren dat mannen met een slanke taille en goed ontwikkelde bovenbenen altijd met een afzakkende broek moeten rondlopen? Ik kan je verzekeren dat dat niet zo is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wijdte van de pijp is gelukkig niet gerelateerd aan de taillemaat. Of denk je dat ze dezelfde pijp aan een taillemaat 36 naaien?
Nee die mensen moeten een riem kopen of qua taillemaat een maatje groter kopen en in laten nemen door een naaister.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ene model zit wijder om de benen dan de ander, en bij sommigen is het inderdaad te strak, maar het zou best kunnen dat de pijp van 30/36 in het algemeen wat wijder is dan die van een 30/30, want mensen met een dikke buik en korte beentjes hebben meestal niet zulke dikke benen aangezien de vetopslag daar niet zit. Of wil jij beweren dat mannen met een slanke taille en goed ontwikkelde bovenbenen altijd met een afzakkende broek moeten rondlopen? Ik kan je verzekeren dat dat niet zo is.
Het is niet zo dat hoe meer je door je eigen lichaam geobsedeerd bent en hoe meer je voor de spiegel staat, je meer weet van hoe andere lichamen in elkaar zitten. Integendeel.
Wat een onzin, ik ga geen broek in laten nemen door een naaister omdat ik goed gebouwd ben.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee die mensen moeten een riem kopen of qua taillemaat een maatje groter kopen en in laten nemen door een naaister.
Of gewoon een wijder model kopen en geen skinny natuurlijk.
En met het innemen door een naaister niet? Mensen met 30/36 hébben een ander model dan mensen met 30/30. Dus als ze daar een passende broek voor maken dan zullen vast de verhoudingen aanpassen zodat die zoveel mogelijk potentiele klanten goed zit.quote:Breedte van de pijp is afhankelijk van de taillemaat. Of denk je dat ze van 1 model een taillemaat 30 met pijpen van een 30 en een 36 gaan maken? Nee, dat wordt een heel ander model.
Hier gaan we niet uitkomen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik ga geen broek in laten nemen door een naaister omdat ik goed gebouwd ben.
[..]
En met het innemen door een naaister niet? Mensen met 30/36 hébben een ander model dan mensen met 30/30. Dus als ze daar een passende broek voor maken dan zullen vast de verhoudingen aanpassen zodat die zoveel mogelijk potentiele klanten goed zit.
En 30/30 is voor vetklepjes? Geen idee, ik zit zelf in hele andere maten, dus ik heb daar geen kijk op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier gaan we niet uitkomen.
30/36 is maatje Fido Dido. Satéprikker. Totaal uit verhouding.
Waarvan akte!quote:
Kom je vaak alsnog minstens een maar groter bij je taille uit om de rest erin te krijgen. Sommige jeans zijn zo klein dat ik mijn kuiten er niet eens doorheen krijg, wat is deze?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon een model zoeken dat niet als een skinny valt
Al die ecto's met 2 beentraininkjes achter de rug die claimen geen spijkerbroeken meer te kunnen kopen![]()
Ander model zoeken. Als je flinke kuiten hebt moet je geen toelopende pijpen willen dragen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kom je vaak alsnog minstens een maar groter bij je taille uit om de rest erin te krijgen. Sommige jeans zijn zo klein dat ik mijn kuiten er niet eens doorheen krijg, wat is deze?
Dat doe je dus verkeerd. Dat moet je laten doen. Een (goede) verkoper M/V in die winkel weet nl precies wat er op voorrraad is en welke modellen wel en niet bij je postuur passen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef 100% Tukker het volgende:
Eenmaal aangekomen in mijn favoriete kledingwinkel strompelde ik langs de vele rekken met jeans.
Dat Nederlanders langer worden maakt inderdaad dat kleding aangepast wordt op gemiddeld langere mensen (anders gezegd: er zal meer ingekocht worden voor wat langere mannen). Maar dat Nederlanders ook dikker worden maakt dat ik ernstig betwijfel of men steeds vaker in gaat kopen voor mensen die erg dun zijn. Dat zou economisch gezien niet sterk zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:45 schreef ssebass het volgende:
Ja in NL worden de maten steeds meer aangepast op mannen van 2m en 50kg.
Ik heb niet het idee dat de gemiddelde Nederlandse man dikker wordt. De meeste zijn toch erg slungelig. Bij vrouwen is dat wel zo. Mijn vriendin klaagt daar ook over, dat de 34/36 nu al zo groot is gemaakt dat het bijna hetzelfde is als de 40 van vroeger.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat Nederlanders langer worden maakt inderdaad dat kleding aangepast wordt op gemiddeld langere mensen (anders gezegd: er zal meer ingekocht worden voor wat langere mannen). Maar dat Nederlanders ook dikker worden maakt dat ik ernstig betwijfel of men steeds vaker in gaat kopen voor mensen die erg dun zijn. Dat zou economisch gezien niet sterk zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |