Pics.quote:
Maatje groter kopen en taille in laten nemen. Dan loop je ook niet met zo'n dubbelgevouwrn broeksband achter je riem.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:14 schreef the85mc het volgende:
Ik heb ooit voor ik trainde al eens een foto in het BB topic gepost.
Ik doe legpress met 220 kg, dus ik geloof niet dat ik in de categorie 2x benen getraind val.
Is allemaal niet zo interessant, terug naar TS' probleem, rechte pijpen passen soms met geluk bij mij, terwijl ik niet eens echt lomp gebouwd ben. Broeken worden verziekt door skinny mannetjes.
zeker ziek vriend 220kg legpressquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:14 schreef the85mc het volgende:
Ik doe legpress met 220 kg, dus ik geloof niet dat ik in de categorie 2x benen getraind val.
Is allemaal niet zo interessant, terug naar TS' probleem, rechte pijpen passen soms met geluk bij mij, terwijl ik niet eens echt lomp gebouwd ben. Broeken worden verziekt door skinny mannetjes.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zeker ziek vriend 220kg legpress
met zulke zieke benen ken je eigenlijk alleen overseas broeken vindne denk ik toch????
Iedere dag korte broek aan, jeweettog!?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
met zulke zieke benen ken je eigenlijk alleen overseas broeken vindne denk ik toch????
Haha, deze rare jongenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:14 schreef the85mc het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Opgelost, slotje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou volgens mij moet je dan gewoon een Levi's kopen. Dat is altijd goed
Dan moet je eens beter kijken...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
Wat is nou weer een hippe spijkerbroek? Voor mij zien die dingen er allemaal hetzelfde uit, zeker de mannenmodellen.
Vroeger ja...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:54 schreef Karina het volgende:
Nou volgens mij moet je dan gewoon een Levi's kopen. Dat is altijd goed
Hippe spijkerbroeken voor de grote maten... Het moet niet gekker worden!quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb juist het probleem dat ik in mijn maat alleen maar hippe spijkerbroeken kan vinden.
Jij koopt natuurlijk de kindermaten, dus je zult het probleem dat ze wat erg modieus zijn wel kennen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hippe spijkerbroeken voor de grote maten... Het moet niet gekker worden!
Is dat newspeak voor maat 48? In dat geval ja. En ik heb geen probleem met modieus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Jij koopt natuurlijk de kindermaten, dus je zult het probleem dat ze wat erg modieus zijn wel kennen.
Is dat S of XS? En dan moeten ze de pijp nog korter maken bij een spijkerbroek?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is dat newspeak voor maat 48? In dat geval ja.
Uiteraard verbaast me dat niet.quote:En ik heb geen probleem met modieus.
Wat is je jeansmaat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb juist het probleem dat ik in mijn maat alleen maar hippe spijkerbroeken kan vinden. De skinny is onbespreekbaar, daar ik er niet bij wil lopen als een Oost-Duitse hardrocker van begin jaren 90 die naar een concert van de scorpions gaat. Dan blijven slecht die afzakbroeken over, voor van die jochies van 20 die nog geen kont hebben en een merkonderbroek er bovenuit hebben steken. En dan nog valt de pijp niet over je laarzen.
30/36 of 31/36, die zijn niet zo heel courant dus daar is niet veel keuze in.quote:
Dan ben je 2 meter en 60 kg ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
30/36 of 31/36, die zijn niet zo heel courant dus daar is niet veel keuze in.
30 is wel heel klein ja dat kan ik met m'n 1.78 niet eens aanquote:Op woensdag 2 juli 2014 16:13 schreef Ixnay het volgende:
1.90 m is meestal lengtemaat 34.
2.05 m is lengtemaat 38 en hebben ze meestal niet.
Lengtemaat 30 is manlet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |