ik volgde een Candees vrouwtje op cam4, was echt een leuke en getrouwd, was er een gast die $5000 bood voor een heel weekend, zegt ze zo, ik mag niet van mijn mam, die gast, het aanbod blijft staan, 6 mnd later was ze gescheidenquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kontje likken a la maar ga hem echt niet vragen mijn tenen te likken.
Jeez.
http://nl.chaturbate.com/jakewall92/ 9/10quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Zitten nog best lekkere mannen op maar 75% confirmed faggot.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moet die shit ook gewoon doen. Teennagels lakken en geld verdienen.
Neem aan dat ze die tokens gewoon weer laten annuleren later, door de betaling van de aankoop terug te laten halen? Waardoor die meid haar tokens ook weer worden geannuleerd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor 1 token krijgen de modellen $0,05.
$23880 tip_____
Hoogste tiplijst:
http://mycamgirl.net/behi(...)-myfreecams#thor-tip
Dima wil van Fanta voor de cam.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor 1 token krijgen de modellen $0,05.
$23880 tip_____
Hoogste tiplijst:
http://mycamgirl.net/behi(...)-myfreecams#thor-tip
Ratler bier ws.quote:
Wat een bocht is dat, kan je net zo goed Spa rood drinkenquote:
Dit. Dankjewel Henk, mooi verwoord.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:55 schreef fathank het volgende:
Wtf heb ik gelezen
Sowieso tokens kopen op internet om aan mokkels te geven![]()
Srs wat een schande voor de mensheid ongelofelijk geen woorden voor wat een sneue figuren. Standrechtelijk executeren als je het mij vraagt. Wat een verdorven genenpoel moet je dan wel niet zijn.
Geen idee eigenlijk..dankjewel voor de interesse.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
waarom heb je je gebruikersnaam naar een griepvirus vernoemd?
´Ik vraag dit niet voor mezelf maar voor een vriend van me die hier geen account heeft´quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:34 schreef JaqenHghar het volgende:
LOL een oud klasgenoot van me deed dat ook, als man zijnde.
Beetje met van die gayboys chatten, en maar geld binnensleuren terwijl die niks liet zien
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
´Ik vraag dit niet voor mezelf maar voor een vriend van me die hier geen account heeft´
Dag Henkquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
´Ik vraag dit niet voor mezelf maar voor een vriend van me die hier geen account heeft´
lolquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik volgde een Candees vrouwtje op cam4, was echt een leuke en getrouwd, was er een gast die $5000 bood voor een heel weekend, zegt ze zo, ik mag niet van mijn mam, die gast, het aanbod blijft staan, 6 mnd later was ze gescheiden
Verrassing...quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef RaymondK het volgende:
jezus.
ik zit hier te eten hoor.
op facebook allemaal stoma plaatjes voorbij, en een ontplofde bovenarm van de sythol, hier synthole poten van heb ik jou daar
Snakey gespot vanochtendquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:26 schreef Snakey het volgende:
Ik verrekte vanmorgen een spiertje in m'n lies bij het squaten. Was m'n voorlaatste setje, nog geprobeerd m'n laatste set te doen maar dat lukte niet. Nog leg press geprobeerd maar deed ook teveel pijn. Het lijkt nu weer weg te zijn, maar het verziekte wel m'n training.
Ik ben maar met een pruillipje wat gaan curlen.
Deze?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef RaymondK het volgende:
jezus.
ik zit hier te eten hoor.
op facebook allemaal stoma plaatjes voorbij, en een ontplofde bovenarm van de sythol, hier synthole poten van heb ik jou daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |